Педагогика 2 Педагогика 1 / 30 Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар сауалнама байқау социометриялық әдіс мектеп құжаттарын зерттеу оқушының жасы 2 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз Тәжірибе жасау Көрсетілім Өзгелерді оқыту Кері байланыс Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі 3 / 30 Мұғалімнің сабаққа дайындағының бірінші кезеңі Тәрбие жұмыс жоспары Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау Оқушылардың әр түрлі сыныптан тыссыз әрекеттерін жоспарлау Басқа іс-шараларды жоспарлау Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау 4 / 30 Жекелеп оқыту- оқушының өз жұмысының нәтижелерін басқа балалардың жұмыстарымен салыстыру оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру мұғалім оқушылардыбелгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді оқушылардың алдына мәселе қойып отыру, танымдық және творчестволық қабілетін дамыту оқытуда жаңа бағдарламаланған оқулықтар, оқыту құжаттары, үйрету машиналары қолданылады 5 / 30 "Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр) сұхбаттасу әңгімелесу тыңдау араласу талқылау 6 / 30 Мұғалім қызметінегі оң нәтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инноварцияның критерийі Білім Дағды Нәтижелілік Білімділік Тәжерибе 7 / 30 Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол түсініктілі ғылымилық білім жүйелілік пен бірізділік саналылық пен белсенділі 8 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс электронды поштаны қолданады адамдық қасиеттер туралы теория мақсат көзделінген процесс 9 / 30 М. Чиксентмихайың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі Зерігу Талап қою Дағды Мадақтау Мақсат қою 10 / 30 Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы Мұғалімдердің білімін жетілдіру Зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесін зерттеу Психологиялық- педагогикалық зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесінен Оқушыларға білім беруді жетілдіру Өзіндік білімін жетілдіру 11 / 30 Оқу сабақтарының стандартсыз формалары Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ жаңашылдық сабақ Инновациялық сабақ ғылыми әдіс интерактивті оқыту әдістері 12 / 30 Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білиеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрсада, тапсырманы орындай алмауы өнімділік тапшылығы монологтан-лекцияға алға қойған мақсат өзін-өзі талқылау бақылау саралап 13 / 30 Көру(визуальды), есту(аудиалды)құралдары арқылы оқушылардың сезім мүшелеріне әсер ететін оқыту принципі- практикалық иллюстрация көрнекілік графикалық, лабораториялық зерттеу, ішінара іздену 14 / 30 Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі оқушының оқу тәжірибесін жақсартады дидактиканың мақсат-міндеттеріне қарай білім алудың көзіне қарай сабақ кезеңдеріне қарай оқытудың мақсат-міндеттеріне қарай 15 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына көмектесетін тәсілді көрсетіңіз Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Кері байланыс Өзгелерді оқыту Көрсетілім Тәжірибе жасау 16 / 30 Дидактиканың нақты түсініктері апталық жүктемені көрсетеді сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу оқытылатын пәндердің ретін анықтайды сағат санын көрсетеді оқытудың мазмұнын ашатын құжат 17 / 30 Жетекші іс-әрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі мектепке дейінгі жас белсенділігін дамыту ақыл-ойын дамыту адамгершілікке тәрбиелеу жасөспірімдік кезең 18 / 30 Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс бақылау сұхбаттасу математикалық-кибернетикалық әдіс педагогикалық озат тәжірибені модельдеу жазалау 19 / 30 Әр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін принцип мақсат; әңгіме. мазмұны; мақсаттылық құралы; 20 / 30 Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары азаматты тәрбиелеу қоғамды тәрбиелеу оқтын-оқтын бақылау кезектегі, ағымдық тарау бойынша, тақырыптық 21 / 30 Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық Білім Дағды Білік Білімділік Тәжерибе 22 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады Құқықтық білімді қалыптастыру деңгейі Құқықтық ережелер мен білім беру деңгейі Құқықтық сауаттылықты қалыптастыру деңгейі Заң ережелерін қалыптастыру деңгейі Құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі 23 / 30 Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімділік іскерлікпен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады? үнемі ізденісте жүру үздіксіз жаттығу шығармашылыққа бейімделу кітап оқу білімділік 24 / 30 Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор білім беру тәрбие теориясы отбасы мектептану дамыту теориясы 25 / 30 Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үрдіс білімдік, тәрбиелік ізгілендіру дамытушылық сабақты зерттеу ынталандырушылық 26 / 30 Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау- үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау білім, іскерлік, дағдының жиынтығы оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды 27 / 30 Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы- оқушыға бағдарланған сұхбаттасу педагогикалық озат тәжірибені модельдеу математикалық-кибернетикалық әдіс бақылау 28 / 30 Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты Стандартты бақылау және орындау Стандартты бақылау және орындау Білімді бақылау және орындау Мекеменің білім денгейін анықтау Білім денгейін бағалау 29 / 30 Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ- ашық, жабық ғылыми табиғи төмен дәрежелі жасанды 30 / 30 Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады білімдік, ынталандырушылық ынталандыру тестілеу және растау тәрбиелік ізгілендіру Ваша оценка Перезапустить викторину