Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс

2 / 30

Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі

3 / 30

Қолдану ерекшелігімен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері

4 / 30

Жарыс әдісі

5 / 30

Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандайда болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі

6 / 30

Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі-

7 / 30

Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген

8 / 30

Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі

9 / 30

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті-

10 / 30

Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қолжеткізген деңгейі мен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады-

11 / 30

Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білиеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрсада, тапсырманы орындай алмауы

12 / 30

Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі-

13 / 30

Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуы іске асыруға болады

14 / 30

Бейнелеу көрнектілігіне жатады

15 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

16 / 30

Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады

17 / 30

Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау-

18 / 30

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол

19 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

20 / 30

Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі

21 / 30

Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор

22 / 30

Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем

23 / 30

Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу

24 / 30

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі

25 / 30

Нәтижеге қол жеткізуге мұғаліммен оқушының жұмсаған күшінің шығынымен қолданылған тәсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий

26 / 30

«Мұғалім сабақта білім әлі мені терезе ашып қоймай, өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін, рухани байлығына ашады»

27 / 30

Дидактиканың нақты түсініктері

28 / 30

Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген?

29 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

30 / 30

Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау жинақтау және бағалау сияқты динамикалык үдерістер жүретін жады түрі

Ваша оценка