Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс интервью, оқушылардың жазба жұмыстары шығармашылық лабораториялық эксперимент табиғи эксперимент байқау әңгімелесу 2 / 30 Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда шығармашылық ізденісте ойлау қабілетінің жылдамдығы ой-өрісінің кеңдігінде рухани байлығында 3 / 30 Қолдану ерекшелігімен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері өмір мен практиканың байланысты болуы тәрбие процесін, ұйымдастырылуы мен әдістерін айқындайтын ережелер жиынтығы балаға жоғары талап қою еңбек арқылы тәрбиелеу технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық 4 / 30 Жарыс әдісі өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу жаңашыл мұғалімдердіңіс-тәжірибесімен танысу, насихаттау құжаттармен терең жан-жақты таныс 5 / 30 Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандайда болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын әңгіме түрі Әр түрлі көзқарасты ұстану Мазмұн жоспарға сай келуі Кумулятивтік Негізгі жайттарды бірізділік пен нақтылық арқылы беруі Дербес 6 / 30 Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі- сұхбат қайталау әңгіме лекция түсіну 7 / 30 Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде шығармашылық ізденісте оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда өзара қарым-қатынас стилі бойынша 8 / 30 Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі күнтізбелік оперативтік айлық апталық рәсімдік 9 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті- өз бетімен білімін толықтыру мақсат көзделген процесс оқушының сұраққа жауабын тыңдау адам қасиеті туралы теорія мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс 10 / 30 Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қолжеткізген деңгейі мен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады- жаттығу, үйрету өзін-өзі бақылау, аутотренинг тәрбиелеуші ситуация, мақтау әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір оқуды бағалау 11 / 30 Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білиеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрсада, тапсырманы орындай алмауы монологтан-лекцияға өнімділік тапшылығы бақылау саралап алға қойған мақсат өзін-өзі талқылау 12 / 30 Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі- сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу оқушылардың өзін-өзі бағалауға қатыстырылуы құрылым элементтерініңаралығындағы ішкі байланыс оқушыларды ұйымдастырып, сабаққа керекті құралдарды іріктей білу танымдық іс-әрекетіндегі белсенділігі мен жинақтылығы 13 / 30 Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуы іске асыруға болады Практикалық жұмыстар Арнай жұмыс Лабораториялық жұмыс Табиғаттағы жұмыс Бақылау жұмысы 14 / 30 Бейнелеу көрнектілігіне жатады ашық табиғи жасанды ғылыми макет 15 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы адамдық қасиеттер туралы теория мақсат көзделінген процесс мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс электронды поштаны қолданады 16 / 30 Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады оқыту нәтижелері білім, іскерлікпен дағдының бірлігі адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды,табиғат пен қоғам заңдарын танунәтижесі қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану жаңашылдық, оптималдық, жоғары нәтижелілік, тәжірибеде шығармашылық пен қолдану мүмкіндігі 17 / 30 Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау- үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау білім, іскерлік, дағдының жиынтығы оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды 18 / 30 Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол білім саналылық пен белсенділі жүйелілік пен бірізділік түсініктілі ғылымилық 19 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс-шаралар белгілі мақсатқа жету жолы оқу-тәрбие процесін басқару білім, іскерлік, дағдының көлемі сайтта ақпаратты жариялайды 20 / 30 Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі ынталандырушылық тұқым қуалаушылық ізгілендіру білімдік, тәрбиелік дамытушылық 21 / 30 Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор отбасы тәрбие теориясы дамыту теориясы білім беру мектептану 22 / 30 Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ Өз білімін жетілдіру ғылыми әдіс Инновациялық сабақ жаңашылдық сабақ 23 / 30 Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу Сабақты талдау Өзінің сабақты түсіндіруі Сабақты зерттеу Сабақты түсіндіру Оқу материалын түсіну 24 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі Көрсетілім Тәжірибе жасау Кері байланыс Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Өзгелерді оқыту 25 / 30 Нәтижеге қол жеткізуге мұғаліммен оқушының жұмсаған күшінің шығынымен қолданылған тәсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий Жаңашылдық Оптималдық Педагогикалық психологиялық, таным теориясы Дидактика Педагогикалық процесс 26 / 30 «Мұғалім сабақта білім әлі мені терезе ашып қоймай, өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін, рухани байлығына ашады» Л. Рубинштейн Я.А.Коменский И.П. Павлов В.А.Сухомлинский Л.С. Выготский 27 / 30 Дидактиканың нақты түсініктері оқытудың мазмұнын ашатын құжат сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу апталық жүктемені көрсетеді оқытылатын пәндердің ретін анықтайды сағат санын көрсетеді 28 / 30 Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген? дайын білімді хабарлау орын әдісі көрнекілік қолдану еске түсіру, қайталау ішінара іздену 29 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау Балаларың психофизикалық күйлерін байқау Оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарынын байқау 30 / 30 Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау жинақтау және бағалау сияқты динамикалык үдерістер жүретін жады түрі «Балаға жүрек жылуы» «Мектептің жас директорымен сырласу» «Ұлы дидактика» «Дидактикалық материалдар» Жұмыс Ваша оценка Перезапустить викторину