Педагогика

6

Педагогика

1 / 30

Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тән? Асқар, ережені жақсы айттың. Енді мысал келтіре аласызба?

2 / 30

Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі-

3 / 30

Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы

4 / 30

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз

5 / 30

Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем

6 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

7 / 30

Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімділік іскерлікпен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады?

8 / 30

Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық

9 / 30

Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі

10 / 30

Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады

11 / 30

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына көмектесетін тәсілді көрсетіңіз

12 / 30

Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы

13 / 30

Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер

14 / 30

Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы

15 / 30

Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз-

16 / 30

Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі

17 / 30

Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық

18 / 30

Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл

19 / 30

Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині

20 / 30

Мұғалім іс – әрекетінің нәтижелілігі

21 / 30

Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей

22 / 30

Адамзаттың жинақтаған тәжірбиесі, заттармен құбылыстарды, табиғатпен қоғам заңдарын тану нәтижесі

23 / 30

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті

24 / 30

Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты

25 / 30

Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті

26 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

27 / 30

Білімнің педагогикалық аспектісі

28 / 30

М. Чиксентмихайың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі

29 / 30

Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз

30 / 30

Құқықтық тәрбие негізі

Ваша оценка