Педагогика 6 Педагогика 1 / 30 Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тән? Асқар, ережені жақсы айттың. Енді мысал келтіре аласызба? үнемі ізденісте жүру сынақтан өткізу шығармашылыққа бейімделу үздіксіз жаттығу кітап оқу 2 / 30 Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі- догматикалық-схоластикалық репродуктивті түсіндірмелі-информациялық деңгейлік оқыту бағдарламалап оқыту 3 / 30 Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы мектепте жасалатын оқу жоспары рәсімдік мемлекеттік министерствода жасалатын оқу жоспары мектептік 4 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз Тәжірибе жасау Көрсетілім Өзгелерді оқыту Кері байланыс Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі 5 / 30 Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем Инновациялық сабақ ғылыми әдіс жаңашылдық сабақ Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ Өз білімін жетілдіру 6 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқу материалын түсіну Өзінің сабақты түсіндіру Өзінің сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Оқушылардың жауабын қабылдау 7 / 30 Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімділік іскерлікпен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады? білімділік үздіксіз жаттығу кітап оқу шығармашылыққа бейімделу үнемі ізденісте жүру 8 / 30 Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық оқытудың мазмұнын ашатынқұжат апталық жүктемені көрсетеді инновацияның негізгі крийтерилері сағат санын көрсетеді оқытылатын пәндердің ретін анықтайды 9 / 30 Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі ғылымилық түсініктілік кумулятивтік әңгіме саналылық пен белсенділік жүйелілік пен бірізділік 10 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір өзін-өзі бақылау, аутотренинг жаттығу, үйрету тәрбиелеуші ситуация, мақтау құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі 11 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына көмектесетін тәсілді көрсетіңіз Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Өзгелерді оқыту Көрсетілім Кері байланыс Тәжірибе жасау 12 / 30 Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру, бекіту алынған мәліметтердің мәнін анықтау жаңа материалды баяндау,алғашқы бекіту,үй тапсырмасы танымдық міндеттерді қою, мотивация таңдау және оқып білудің бірізділігі 13 / 30 Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер педагогикалық шеберлік лабораториялық эксперимент байқау әңгімелесу табиғи эксперимент интервью, оқушылардың жазба жұмыстары 14 / 30 Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы Логикасы, әдісі, тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді Озық педагогикалық тәжірибенің тиімділігі Жалпы ерекше тиімді нәтиже береді Логикасы тиімді нәтиже береді Тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді 15 / 30 Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз- Ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады Ата-анамен сынып жетекшісінің бірлескен әрекеті Балалардың сыныпта талқылау кезінде жалғасады Ойлау арқылы жалғасады Оқушылардың ғылыми бағыттылығына жетекшілік ету 16 / 30 Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі шығармашылық ізденісте ойлау қабілетінің жылдамдығы рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда 17 / 30 Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық Білімділік Білім Тәжерибе Білік Дағды 18 / 30 Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл Ынтымақтастық педагогика Мұғалім тәжірибесі Сабақты қортындылау Сабақты бақылау Сабақты зерттеу 19 / 30 Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині «баға қою» «білімін бағалау» «білім беру» «ынталандыру» «білім алу» 20 / 30 Мұғалім іс – әрекетінің нәтижелілігі Оқушылардың сабақты қабылдау Мұғалім іс – әрекеті Мұғалім қызметі Тиімділігімен анықталады Ұстаздық шеберлік пен мұғалім қызметі 21 / 30 Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей оқушыларға білім беруді жетілдіру мұғалімдердің білімін жетілдіру құралдарына айналдыра алатын білімдік іс-әрекетпен мінез құлықты жүйелік модельдеуші деңгей тұлғасын қалыптастыру құралы 22 / 30 Адамзаттың жинақтаған тәжірбиесі, заттармен құбылыстарды, табиғатпен қоғам заңдарын тану нәтижесі орта тәрбие институттары білім тәрбие тұқым қуалаушылық 23 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру тәрбие процесінің қоғам өмірімен байланыстылығы тәрбиенің әдіс-тәсіл, формаларының бірлікте болуы тәрбие процесінің қорытынды нәтижесі бүгінгі өмір талабына сай болуы тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеудің бірлігі 24 / 30 Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты стандартты бақылау және орындау шығармашылық ізденісте ой-өрісінің кеңдігінде оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда рухани байлығында 25 / 30 Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті Айтқандарын дәлелдейді тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен қағидалар жиынтығы білім беру жүйесі оқыту әдістерінің жүйесі оқытудың заңдылықтары 26 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау Оқушылардың жеке дара ерекшеліктерін байқау және анықтау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың психофизикалық күйлерін байқау 27 / 30 Білімнің педагогикалық аспектісі оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі білім беру ісін жаңарту кабинеттерді жабдықтау идентификация және бақылау қызметтері лабораториялық қашықтан оқыту практикумдар 28 / 30 М. Чиксентмихайың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі Дағды Талап қою Мадақтау Зерігу Мақсат қою 29 / 30 Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз оқытуда жаңа бағдарламаланған оқулықтар, оқыту құжаттары, үйрету машиналары қолданылады жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу ұзақтығын, нәтижесін- белгілейді мұғалім оқушыларды белгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді оқушылардың алдына мәселе қойып отыру, танымдық және творчестволық қабілетін дамыту оқушының өз жұмысының нәтижелерін басқа балалардың жұмыстарымен салыстыру 30 / 30 Құқықтық тәрбие негізі отбасы әңгіме құралы мазмұны мақсат Ваша оценка Перезапустить викторину