Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 Адамзаттың жинақтаған тәжірбиесі, заттармен құбылыстарды, табиғатпен қоғам заңдарын тану нәтижесі білім тәрбие тәрбие институттары тұқым қуалаушылық орта 2 / 30 Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады ұйымдастырушылық, жинақтылық логикалық, дидактикалық дидактикалық, психологиялық көрнекілік, мақсаттылық жағымсыз 3 / 30 Құқықтық тәрбие негізі отбасы әңгіме мазмұны мақсат құралы 4 / 30 Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол- оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі дайындық деңгейіне сай білім беру педагогикалық – психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу оқушылар тарапынан білімді белсенді игер әр түрлі көрнекіліктерді қолдану 5 / 30 Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл Сабақты зерттеу Мұғалім тәжірибесі Сабақты қортындылау Ынтымақтастық педагогика Сабақты бақылау 6 / 30 Білім таксономиясына сәйкес жаңа үлгідегі әр түрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі- дайын білімді хабарлау ішінара іздену жинақтау көрнекілік қолдану еске түсіру, қайталау 7 / 30 Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар сауалнама социометриялық әдіс байқау мектеп құжаттарын зерттеу оқушының жасы 8 / 30 Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі шығармашылық ізденісте рухани байлығында оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда ой-өрісінің кеңдігінде ойлау қабілетінің жылдамдығы 9 / 30 Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, оймен ойлау, оқиғамен кейбір жағдайлар туралы еске алуың бір бөлігін айқындайтын жады түрі.- тәрбиелік сематикалық ізгілендіру білімдік, ынталандырушылық ынталандыру 10 / 30 Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі оперативтік апталық айлық рәсімдік күнтізбелік 11 / 30 Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген шығармашылық ізденісте рухани байлығында оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда ой-өрісінің кеңдігінде өзара қарым-қатынас стилі бойынша 12 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішіне икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетіңіз іс-әрекетінің мотивтерін жасау бүкіл сабан бойына оқушыларды белсенді, тиімді жұмысқа ұйымдастыру тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу оқушыларды ұйымдастырып, сабаққа керекті құралдарды іріктей білу 13 / 30 Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы Зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесін зерттеу Оқушыларға білім беруді жетілдіру Өзіндік білімін жетілдіру Психологиялық- педагогикалық зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесінен Мұғалімдердің білімін жетілдіру 14 / 30 "Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр) тыңдау талқылау араласу әңгімелесу сұхбаттасу 15 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Балаларың психофизикалық күйлерін байқау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау 16 / 30 Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шебер- Педагогикалық технология «Дидактикалық материалдар» «Балаға жүрек жылуы» «Мектептің жас директорымен сырласу» «Ұлы дидактика» 17 / 30 Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қолжеткізген деңгейі мен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады- жаттығу, үйрету өзін-өзі бақылау, аутотренинг оқуды бағалау әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір тәрбиелеуші ситуация, мақтау 18 / 30 Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ Ынталандыру әдістері Оңай басқарылмайтын, тез іске асырылатын Оңай басқарылмайтын процесс Рәсімдік Оқу процесі басқарылуының тез жүзеге асырылуы 19 / 30 Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие-бұл- тәрбиенің бағыты тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен қағидалар жиынтығы оқытудың заңдылықтар білім беру жүйесі оқыту әдістерінің жүйесі 20 / 30 Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыларға тән өлшем Қызығушылықты арттыру Ойынға ұмтылу Күрделілікке деген сүйіспеншілік Білімге деген сүйіспеншілік Тапсырмаларға ұмтылу 21 / 30 Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі Мұғалім іс – әрекеті Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну Мұғалім қызметі Ұстаздық шеберлік пен мұғалім қызметі Оқушылардың сабақты қабылдау 22 / 30 Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдету кітап оқу шығармашылыққа бейімделу үнемі ізденісте жүру белсенділік үздіксіз жаттығу 23 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар оқыту мен тәрбиенің ғылымилық принципі түсініктілік принципі жүйелілік пен бірізділік принципі мектептің өмірмен байланыс принципі электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды 24 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар білім, іскерлік, дағдының көлемі оқу-тәрбие процесін басқару белгілі мақсатқа жету жолы арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс-шаралар сайтта ақпаратты жариялайды 25 / 30 Қазақ балаларының оқыту, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім- А.Дистерверг Ы.Алтынсарин Ж.Руссо Д.Дьюй И.Песталоцци 26 / 30 Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол білім саналылық пен белсенділі ғылымилық түсініктілі жүйелілік пен бірізділік 27 / 30 Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі- қайталау сұхбат әңгіме түсіну лекция 28 / 30 Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үрдіс ынталандырушылық сабақты зерттеу ізгілендіру дамытушылық білімдік, тәрбиелік 29 / 30 Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі білім жаттығу қалыптасу оқыту тәрбие 30 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы дидактиканың мақсат-міндеттеріне қарай басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған сабақ кезеңдеріне қарай оқытудың мақсат-міндеттеріне қарай білім алудың көзіне қарай Ваша оценка Перезапустить викторину