Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

Адамзаттың жинақтаған тәжірбиесі, заттармен құбылыстарды, табиғатпен қоғам заңдарын тану нәтижесі

2 / 30

Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады

3 / 30

Құқықтық тәрбие негізі

4 / 30

Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол-

5 / 30

Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл

6 / 30

Білім таксономиясына сәйкес жаңа үлгідегі әр түрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі-

7 / 30

Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар

8 / 30

Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі

9 / 30

Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, оймен ойлау, оқиғамен кейбір жағдайлар туралы еске алуың бір бөлігін айқындайтын жады түрі.-

10 / 30

Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі

11 / 30

Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген

12 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішіне икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетіңіз

13 / 30

Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы

14 / 30

"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр)

15 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

16 / 30

Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған

әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шебер-

17 / 30

Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қолжеткізген деңгейі мен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады-

18 / 30

Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ

19 / 30

Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие-бұл-

20 / 30

Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыларға тән өлшем

21 / 30

Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі

22 / 30

Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдету

23 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

24 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

25 / 30

Қазақ балаларының оқыту, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім-

26 / 30

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол

27 / 30

Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі-

28 / 30

Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үрдіс

29 / 30

Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі

30 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы

Ваша оценка