Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині «баға қою» «білімін бағалау» «білім алу» «ынталандыру» «білім беру» 2 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау Оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарынын байқау Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау Балаларың психофизикалық күйлерін байқау 3 / 30 Қолдану ерекшелігімен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері балаға жоғары талап қою өмір мен практиканың байланысты болуы тәрбие процесін, ұйымдастырылуы мен әдістерін айқындайтын ережелер жиынтығы технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық еңбек арқылы тәрбиелеу 4 / 30 Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы мемлекеттік министерствода жасалатын оқу жоспары мектептік мектепте жасалатын оқу жоспары рәсімдік 5 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы білім алудың көзіне қарай дидактиканың мақсат-міндеттеріне қарай басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған сабақ кезеңдеріне қарай оқытудың мақсат-міндеттеріне қарай 6 / 30 Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие-бұл- білім беру жүйесі тәрбиенің бағыты тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен қағидалар жиынтығы оқыту әдістерінің жүйесі оқытудың заңдылықтар 7 / 30 Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады интервью метатану тест анкета педагогикалық байқау 8 / 30 Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады дидактикалық, психологиялық көрнекілік, мақсаттылық жағымсыз ұйымдастырушылық, жинақтылық логикалық, дидактикалық 9 / 30 Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі тәрбие білім жаттығу қалыптасу оқыту 10 / 30 Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты стандартты бақылау және орындау шығармашылық ізденісте оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде 11 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз Өзгелерді оқыту Тәжірибе жасау Көрсетілім Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Кері байланыс 12 / 30 «Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге» деген ереже қандай принципке жатады білім берудің мазмұны мен білім беру жүйесі бірізділікпен жүйелілік оқыту процесі мен формалары оқыту принциптері мен заңдылықтар оқыту диагностикасы 13 / 30 Озық тәжірибенің ең жоғарғы деңгейі Оптималдық Оқыту әдістерін, құралдарын таңдау Жаңашылдық Оқыту мазмұнын, ұйымдастыру формаларын анықтау Педагогикалық тәжірибені жүйелеу 14 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушылардың жауабын қабылдау Өзінің сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау Өзінің сабақты түсіндіру Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Оқу материалын түсіну 15 / 30 Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл Сабақты зерттеу Сабақты бақылау Ынтымақтастық педагогика Сабақты қортындылау Мұғалім тәжірибесі 16 / 30 «Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз әрекетіңді жоспарла» ережесі қай принципке жатады жүйелілік проблемалық баяндау рейтинг қоғамдық пікір үлгі-өнеге 17 / 30 Мұғалім сабақты жоспарлауды Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Мұғалім сабақты дайындауы Сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабы Әрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастауды Кәсіби педагогикалық позициялар 18 / 30 Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы Өзіндік білімін жетілдіру Мұғалімдердің білімін жетілдіру Оқушыларға білім беруді жетілдіру Психологиялық- педагогикалық зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесінен Зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесін зерттеу 19 / 30 Жазалау әдісі іс-қағаздарын оқып үйрен оқу-тәрбие жұмысының сандық-сапалық көрсеткіштері алдын ала дайындалған жоспар бойынша ұйымдастырылады келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу үшін қолданылатын педагогикалық ықпал ұжымдағы адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас деңгейін анықтау 20 / 30 Білімнің педагогикалық аспектісі идентификация және бақылау қызметтері білім беру ісін жаңарту лабораториялық қашықтан оқыту практикумдар оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі кабинеттерді жабдықтау 21 / 30 Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль эстетикалық идеялар стильі пайымдаушы – әдісқойлық стильі мұғалімдердің стильі әдісқойлық стильі адамгершілік стильі 22 / 30 Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды Сабақ кестесін жасау Тәрбие жұмсы Сынып жұмысы Сыныптан тыс жұмыстар Ұйымдастырушылық жұмыс 23 / 30 Нәтижеге қол жеткізуге мұғаліммен оқушының жұмсаған күшінің шығынымен қолданылған тәсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий Педагогикалық процесс Оптималдық Дидактика Жаңашылдық Педагогикалық психологиялық, таным теориясы 24 / 30 Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде педагогиканың басты мәселесі педагогикалық тәжірибені зерттеу және психологиямен педагогика ғылымының жетістіктерін тәжірибеге жеткізу дайындық деңгейіне сай білім беру оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі оқушылар тарапынан білімді белсенді игер әр түрлі көрнекіліктерді қолдану 25 / 30 Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ Өз білімін жетілдіру Инновациялық сабақ жаңашылдық сабақ ғылыми әдіс 26 / 30 Мұғалімнің сабаққа дайындағының бірінші кезеңі Басқа іс-шараларды жоспарлау Тәрбие жұмыс жоспары Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау Оқушылардың әр түрлі сыныптан тыссыз әрекеттерін жоспарлау Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау 27 / 30 Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем икемділік дене тәрбиесі ғылымдардың методологиялық көзқарасы экономика адамгершілік тәрбиесі 28 / 30 Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, оймен ойлау, оқиғамен кейбір жағдайлар туралы еске алуың бір бөлігін айқындайтын жады түрі.- ынталандыру ізгілендіру білімдік, ынталандырушылық сематикалық тәрбиелік 29 / 30 Б.Синнер көз қарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану- операннты шарттылы ағымдық, қорытынды тақырыптық, кезектегі кезектегі, қорытынды кіріспе, тақырыптық 30 / 30 Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы Мәдениеттілік Дүниетанымдық Психологиялық білім Пеагогикалық білім Педагогика және психологиялық Ваша оценка Перезапустить викторину