Педагогика 2 Педагогика 1 / 30 Ғылыми-жаратылыс пәндері логикалық ойын тарих қазақ тілі өзін өзі тану физика, математика, химия, биология 2 / 30 Білімнің педагогикалық аспектісі оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі лабораториялық қашықтан оқыту практикумдар білім беру ісін жаңарту кабинеттерді жабдықтау идентификация және бақылау қызметтері 3 / 30 Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі жаттығу тәрбие қалыптасу оқыту білім 4 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушылардың жауабын қабылдау Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Өзінің сабақты түсіндіру Оқу материалын түсіну Өзінің сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау 5 / 30 Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем икемділік дене тәрбиесі ғылымдардың методологиялық көзқарасы экономика адамгершілік тәрбиесі 6 / 30 Ойын-тәрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы Ақыл-ой Дене еңбегі арасындағы қайшылық, практикалық, теориялық білімдер арасындағы қайшылық Ойлау мен тәжірибе арасындағы қайшылық ойлау қабілетін қалыптастырады мәдениетін, білімін 7 / 30 Адамгершілік тәрбиесі- жалпы адамзаттық құндылықтарды игеру үнемі ізденісте жүру шығармашылыққа бейімделу кітап оқу үздіксіз жаттығу 8 / 30 Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз жинақтай ойлау абстракт логикалық ойлау алгоритмдік ойлау индуктивті ойлау; өзін-өзі сынайды, бағалай алады 9 / 30 Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу Сабақты талдау Сабақты түсіндіру Өзінің сабақты түсіндіруі Сабақты зерттеу Оқу материалын түсіну 10 / 30 Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылатын жоспар Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау. Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында. Жұмыс жоспарында Басқа іс-шараларды жоспарлау Ұзақ мерзімді жоспар 11 / 30 Жарыс әдісі оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу құжаттармен терең жан-жақты таныс жаңашыл мұғалімдердіңіс-тәжірибесімен танысу, насихаттау өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру 12 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі жаттығу, үйрету өзін-өзі бақылау, аутотренинг тәрбиелеуші ситуация, мақтау әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір 13 / 30 Мұғалімнің субьект пен жүргізуші, әдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс- әрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау Кәсіби педагогикалық позициялар Жұмыс жоспарында Басқа іс-шараларды жоспарлау Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында 14 / 30 Озық тәжірибенің ең жоғарғы деңгейі Жаңашылдық Оқыту әдістерін, құралдарын таңдау Оқыту мазмұнын, ұйымдастыру формаларын анықтау Оптималдық Педагогикалық тәжірибені жүйелеу 15 / 30 Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс лабораториялық эксперимент табиғи эксперимент интервью, оқушылардың жазба жұмыстары байқау әңгімелесу шығармашылық 16 / 30 Білім беру мазмұны оқушылардың жас және дара ерекшеліктерін есепке алу жеке адамның әр жақты дамуына , оқыту мен тәрбие үйлесімділігіне ықпал жаса табиғат, қоғам, мәдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білу ғылыми білімдер, іскерліктермен дағдылар жүйесі теория мен практиканың байланысы 17 / 30 Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы талдау және бағалау модульді сабақ саралап, жарты деңгейлеп лекция, модульдік лекция, СРС 18 / 30 Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы жаңа материалды баяндау,алғашқы бекіту,үй тапсырмасы ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру, бекіту алынған мәліметтердің мәнін анықтау танымдық міндеттерді қою, мотивация таңдау және оқып білудің бірізділігі 19 / 30 Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Баға қойып, нәтижені тіркеу Кері байланыс Өзгеріс Көрсетілім 20 / 30 Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиіміділігін тәжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру жаңашыл мұғалімдердің іс-тәжірибесімен танысу, насихаттау оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу құжаттармен терең жан-жақты танысу бағдарлама мазмұнын бақылау 21 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды жүйелілік пен бірізділік принципі түсініктілік принципі мектептің өмірмен байланыс принципі оқыту мен тәрбиенің ғылымилық принципі 22 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Балаларың психофизикалық күйлерін байқау Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау Оқушылардың жеке дара ерекшеліктерін байқау және анықтау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау 23 / 30 Білім берудегі инновациялық процесстердің педагогикалық маңызды проблемасы құрылым элементтерінің аралығындағы ішкі өзара байланыс оқушылардың танымдық іс-әрекетіндегі белсенділігі мен жинақтылығы сабақ бөліктерінің өзара байланыс озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау және тарату сабан бойында оқушыларды белсенді,тиімді жұмысқа жұмылдыру 24 / 30 Нәтижеге қол жеткізуге мұғаліммен оқушының жұмсаған күшінің шығынымен қолданылған тәсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий Жаңашылдық Педагогикалық процесс Педагогикалық психологиялық, таным теориясы Дидактика Оптималдық 25 / 30 «Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған еш нәрсе жоқ» деп жазған В.А.Сухомлинский Я.А.Коменский С. Л. Рубинштейн И.П. Павлов Л.С. Выготский 26 / 30 Инновациялық педагогикалық технологиялар мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс – әрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және дағдының көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру білім, іскерлік, дағдының жиынтығы дидактиканың талаптарына сай жасалған құра белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат 27 / 30 Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі- құрылым элементтерініңаралығындағы ішкі байланыс танымдық іс-әрекетіндегі белсенділігі мен жинақтылығы оқушылардың өзін-өзі бағалауға қатыстырылуы оқушыларды ұйымдастырып, сабаққа керекті құралдарды іріктей білу сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу 28 / 30 Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы Психологиялық білім Мәдениеттілік Пеагогикалық білім Педагогика және психологиялық Дүниетанымдық 29 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Өзінің сабақты түсіндірі Оқу материалын түсіну Оқушылардың жауабын қабылдау Сабақ барысында өзінің мінез құлқымен сөйлеуін қадағалау 30 / 30 Жекелеп оқыту- оқушылардың алдына мәселе қойып отыру, танымдық және творчестволық қабілетін дамыту оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру оқытуда жаңа бағдарламаланған оқулықтар, оқыту құжаттары, үйрету машиналары қолданылады мұғалім оқушылардыбелгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді оқушының өз жұмысының нәтижелерін басқа балалардың жұмыстарымен салыстыру Ваша оценка Перезапустить викторину