Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер лабораториялық эксперимент табиғи эксперимент байқау әңгімелесу интервью, оқушылардың жазба жұмыстары педагогикалық шеберлік 2 / 30 Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады жеңілден қиынға, қарапайымдылықтан күрделілікке көшу оқушылардың таным қабілетінің дамуына, дүниеге көзқарасының және жоғары адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына әсер ету оқыту процесінде балаларды үнемі өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді күрделілікке деген сүйіспеншілік еліміздің және шетелдердің өмірімен, оларда болып жатқан түрлі оқиғалармен таныстырып отыруды талап ету 3 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Оқушылардың жеке дара ерекшеліктерін байқау және анықтау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау Балаларың психофизикалық күйлерін байқау Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау 4 / 30 Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей іс-әрекетпен мінез құлықты жүйелік модельдеуші деңгей оқушыларға білім беруді жетілдіру құралдарына айналдыра алатын білімдік мұғалімдердің білімін жетілдіру тұлғасын қалыптастыру құралы 5 / 30 Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол жүйелілік пен бірізділік ғылымилық саналылық пен белсенділі білім түсініктілі 6 / 30 Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз алгоритмдік ойлау индуктивті ойлау; жинақтай ойлау өзін-өзі сынайды, бағалай алады абстракт логикалық ойлау 7 / 30 Білімнің педагогикалық аспектісі білім беру ісін жаңарту идентификация және бақылау қызметтері кабинеттерді жабдықтау лабораториялық қашықтан оқыту практикумдар оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі 8 / 30 Мұғалім сабақты жоспарлауды Мұғалім сабақты дайындауы Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабы Кәсіби педагогикалық позициялар Әрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастауды 9 / 30 Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы мемлекеттік мектепте жасалатын оқу жоспары министерствода жасалатын оқу жоспары рәсімдік мектептік 10 / 30 Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ Оңай басқарылмайтын, тез іске асырылатын Оңай басқарылмайтын процесс Оқу процесі басқарылуының тез жүзеге асырылуы Рәсімдік Ынталандыру әдістері 11 / 30 Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі тәрбие орта тәрбие институттары эпизодты тұқым қуалаушылық 12 / 30 Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс оқыту процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы оқытудың басты ережелері міндеттеме алу 13 / 30 Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі дайындық деңгейіне сай білім бер адамдарға құрмет сезімін дамыту оқушылар тарапынан білімді белсенді игеру әр түрлі көрнекіліктерді қолдану 14 / 30 Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау- үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал білім, іскерлік, дағдының жиынтығы оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды 15 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Сабақ барысында өзінің мінез құлқымен сөйлеуін қадағалау Өзінің сабақты түсіндірі Оқу материалын түсіну Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Оқушылардың жауабын қабылдау 16 / 30 Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген? көрнекілік қолдану ішінара іздену орын әдісі дайын білімді хабарлау еске түсіру, қайталау 17 / 30 Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл Сабақты бақылау Сабақты зерттеу Сабақты қортындылау Мұғалім тәжірибесі Ынтымақтастық педагогика 18 / 30 Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині «ынталандыру» «білімін бағалау» «білім алу» «баға қою» «білім беру» 19 / 30 Білім беру мазмұны ғылыми білімдер, іскерліктермен дағдылар жүйесі табиғат, қоғам, мәдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білу жеке адамның әр жақты дамуына , оқыту мен тәрбие үйлесімділігіне ықпал жаса теория мен практиканың байланысы оқушылардың жас және дара ерекшеліктерін есепке алу 20 / 30 Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы үй тапсырмасын тексеру әдістері технологиялық білім жаңа материиалды түсіндіру әдістері кітаппен жұмыс, практикалық әдістер зерттеу, проблемалық баяндау, ішінара іздену әдістері 21 / 30 "Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр) араласу талқылау сұхбаттасу тыңдау әңгімелесу 22 / 30 Баланы өз ықтиярымен оқыту бұл- шығармашылық ізденісте педагогикалық жаңашылдықтың идеясы оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда ой-өрісінің кеңдігінде рухани байлығында 23 / 30 Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі ізгілендіру ынталандырушылық білімдік, тәрбиелік тұқым қуалаушылық дамытушылық 24 / 30 Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ- табиғи төмен дәрежелі ғылыми ашық, жабық жасанды 25 / 30 В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі шығармашылық ізденісте рухани байлығында шығармашылық ізденісте ой-өрісінің кеңдігінде теориялық сана мен ойлау 26 / 30 Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті оқыту әдістерінің жүйесі білім беру жүйесі Айтқандарын дәлелдейді оқытудың заңдылықтары тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен қағидалар жиынтығы 27 / 30 Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиіміділігіне баға беретіндей нақты критерий- жетектеуші жаңашылдық көмекші көмекші көмекші 28 / 30 Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі дидактиканың мақсат-міндеттеріне қарай оқушының оқу тәжірибесін жақсартады сабақ кезеңдеріне қарай оқытудың мақсат-міндеттеріне қарай білім алудың көзіне қарай 29 / 30 Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі- түсіну лекция әңгіме қайталау сұхбат 30 / 30 Жарыс әдісі өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу құжаттармен терең жан-жақты таныс жаңашыл мұғалімдердіңіс-тәжірибесімен танысу, насихаттау мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру Ваша оценка Перезапустить викторину