Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині

2 / 30

Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы

3 / 30

Мұғалімнің субьект пен жүргізуші, әдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс- әрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы

4 / 30

Б.Синнер көз қарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану-

5 / 30

Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы

6 / 30

Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы

7 / 30

Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ-

8 / 30

Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады

9 / 30

Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль

10 / 30

Мұғалімнің инновациялық іс әрекеті

11 / 30

Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды

12 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез жететін" өлшем

13 / 30

Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау

14 / 30

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол

15 / 30

Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылатын жоспар

16 / 30

"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр)

17 / 30

Жеке тулғаны дамыту, базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады

18 / 30

Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәліжибелік дағдыларнының сипаттамасы

19 / 30

Білім таксономиясына сәйкес жаңа үлгідегі әр түрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі-

20 / 30

Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол-

21 / 30

Оқу сабақтарының стандартсыз формалары

22 / 30

Білім беру мазмұны

23 / 30

Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті

24 / 30

Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі

25 / 30

Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл

26 / 30

Жекелеп оқыту-

27 / 30

Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады

28 / 30

Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады

29 / 30

Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы

30 / 30

Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс

Ваша оценка