Педагогика

2

Педагогика

1 / 30

Ғылыми-жаратылыс пәндері

2 / 30

Білімнің педагогикалық аспектісі

3 / 30

Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі

4 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

5 / 30

Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем

6 / 30

Ойын-тәрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы

7 / 30

Адамгершілік тәрбиесі-

8 / 30

Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз

9 / 30

Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу

10 / 30

Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылатын жоспар

11 / 30

Жарыс әдісі

12 / 30

Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады

13 / 30

Мұғалімнің субьект пен жүргізуші, әдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс- әрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы

14 / 30

Озық тәжірибенің ең жоғарғы деңгейі

15 / 30

Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс

16 / 30

Білім беру мазмұны

17 / 30

Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы

18 / 30

Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы

19 / 30

Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау

20 / 30

Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиіміділігін тәжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты

21 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

22 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

23 / 30

Білім берудегі инновациялық процесстердің педагогикалық маңызды проблемасы

24 / 30

Нәтижеге қол жеткізуге мұғаліммен оқушының жұмсаған күшінің шығынымен қолданылған тәсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий

25 / 30

«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған еш нәрсе жоқ» деп жазған

26 / 30

Инновациялық педагогикалық технологиялар

27 / 30

Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі-

28 / 30

Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы

29 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

30 / 30

Жекелеп оқыту-

Ваша оценка