Педагогика

6

Педагогика

1 / 30

Құқықтық тәрбие негізі

2 / 30

Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем

3 / 30

Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау

4 / 30

Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың әр түрлі сыныптан тыссыз әрекеттері және басқа іс-шараларын көрсетеді

5 / 30

Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады

6 / 30

Lessonstudy кезеңдерінің бірі-«Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыдан кейінгі кезең –

7 / 30

Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылатын жоспар

8 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез жететін" өлшем

9 / 30

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті

10 / 30

Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол-

11 / 30

Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәліжибелік дағдыларнының сипаттамасы

12 / 30

Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі

13 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің сипаттамасы

14 / 30

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз

15 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

16 / 30

Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады

17 / 30

Дарынды және талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшемін сәкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік

18 / 30

Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады

19 / 30

Б.Синнер көз қарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану-

20 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

21 / 30

Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиіміділігіне баға беретіндей нақты критерий-

22 / 30

Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты

23 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

24 / 30

В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі

25 / 30

Қолдану ерекшелігімен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері

26 / 30

Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушыларың өз бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі

27 / 30

Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ-

28 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы

29 / 30

Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер

30 / 30

Мұғалім сабақты жоспарлауды

Ваша оценка