Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині

2 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

3 / 30

Қолдану ерекшелігімен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері

4 / 30

Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы

5 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы

6 / 30

Адамгершілік, еңбек, ақыл-ой, физикалық тәрбие-бұл-

7 / 30

Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады

8 / 30

Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады

9 / 30

Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі

10 / 30

Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты

11 / 30

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз

12 / 30

«Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге» деген ереже қандай принципке жатады

13 / 30

Озық тәжірибенің ең жоғарғы деңгейі

14 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

15 / 30

Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл

16 / 30

«Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз әрекетіңді жоспарла» ережесі қай принципке жатады

17 / 30

Мұғалім сабақты жоспарлауды

18 / 30

Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы

19 / 30

Жазалау әдісі

20 / 30

Білімнің педагогикалық аспектісі

21 / 30

Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль

22 / 30

Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды

23 / 30

Нәтижеге қол жеткізуге мұғаліммен оқушының жұмсаған күшінің шығынымен қолданылған тәсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий

24 / 30

Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде педагогиканың басты мәселесі

25 / 30

Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем

26 / 30

Мұғалімнің сабаққа дайындағының бірінші кезеңі

27 / 30

Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем

28 / 30

Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, оймен ойлау, оқиғамен кейбір жағдайлар туралы еске алуың бір бөлігін айқындайтын жады түрі.-

29 / 30

Б.Синнер көз қарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану-

30 / 30

Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы

Ваша оценка