Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық Тәжерибе Дағды Білім Білік Білімділік 2 / 30 Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі орта эпизодты тәрбие институттары тұқым қуалаушылық тәрбие 3 / 30 Мұғалім қызметінегі оң нәтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инноварцияның критерийі Тәжерибе Дағды Білімділік Нәтижелілік Білім 4 / 30 Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі- түсіндірмелі-информациялық догматикалық-схоластикалық репродуктивті деңгейлік оқыту бағдарламалап оқыту 5 / 30 Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімділік іскерлікпен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады? үздіксіз жаттығу үнемі ізденісте жүру кітап оқу білімділік шығармашылыққа бейімделу 6 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Балаларың эмоциялық күйлерін байқау Оқушының материалды түсінуін, жұмыс қарынын байқау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың психофизикалық күйлерін байқау Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау 7 / 30 Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдету үздіксіз жаттығу шығармашылыққа бейімделу белсенділік үнемі ізденісте жүру кітап оқу 8 / 30 Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны оқыту процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы міндеттеме алу оқытудың басты ережелері мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс 9 / 30 Оқу сабақтарының стандартсыз формалары ғылыми әдіс жаңашылдық сабақ интерактивті оқыту әдістері Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ Инновациялық сабақ 10 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар мақсат көзделінген процесс мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс электронды поштаны қолданады адамдық қасиеттер туралы теория тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы 11 / 30 Жарыс әдісі жаңашыл мұғалімдердіңіс-тәжірибесімен танысу, насихаттау құжаттармен терең жан-жақты таныс өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру 12 / 30 «Мұғалім сабақта білім әлі мені терезе ашып қоймай, өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін, рухани байлығына ашады» Я.А.Коменский Л. Рубинштейн Л.С. Выготский И.П. Павлов В.А.Сухомлинский 13 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз тәрбиелеуші ситуация, мақтау әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір өзін-өзі бақылау, аутотренинг жаттығу, үйрету оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау 14 / 30 Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі қалыптасу оқыту білім жаттығу тәрбие 15 / 30 Баланы өз ықтиярымен оқыту бұл- ой-өрісінің кеңдігінде рухани байлығында педагогикалық жаңашылдықтың идеясы оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда шығармашылық ізденісте 16 / 30 Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық оқытудың мазмұнын ашатынқұжат сағат санын көрсетеді инновацияның негізгі крийтерилері апталық жүктемені көрсетеді оқытылатын пәндердің ретін анықтайды 17 / 30 Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау Көрсетілім Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Кері байланыс Баға қойып, нәтижені тіркеу Өзгеріс 18 / 30 Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ- жасанды төмен дәрежелі ашық, жабық ғылыми табиғи 19 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі Көрсетілім Өзгелерді оқыту Тәжірибе жасау Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Кері байланыс 20 / 30 Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс шығармашылық байқау әңгімелесу табиғи эксперимент лабораториялық эксперимент интервью, оқушылардың жазба жұмыстары 21 / 30 Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы Жалпы ерекше тиімді нәтиже береді Озық педагогикалық тәжірибенің тиімділігі Тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді Логикасы, әдісі, тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді Логикасы тиімді нәтиже береді 22 / 30 Адамгершілік тәрбиесі- үнемі ізденісте жүру шығармашылыққа бейімделу жалпы адамзаттық құндылықтарды игеру кітап оқу үздіксіз жаттығу 23 / 30 Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы талдау және бағалау лекция, СРС саралап, жарты деңгейлеп лекция, модульдік модульді сабақ 24 / 30 Инновациялық педагогикалық технологиялар дидактиканың талаптарына сай жасалған құра білім, іскерлік, дағдының жиынтығы мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс – әрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және дағдының көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат 25 / 30 Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылаулар да басымдылыққа ие болатын әңгіменің түрі интервью, оқушылардың жазба жұмыстары байқау әңгімелесу Кумулятивтік теориялық және практикалық Зерттеушілік әңгіме 26 / 30 Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі- әңгіме сұхбат түсіну лекция қайталау 27 / 30 Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады күрделілікке деген сүйіспеншілік оқыту процесінде балаларды үнемі өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді еліміздің және шетелдердің өмірімен, оларда болып жатқан түрлі оқиғалармен таныстырып отыруды талап ету оқушылардың таным қабілетінің дамуына, дүниеге көзқарасының және жоғары адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына әсер ету жеңілден қиынға, қарапайымдылықтан күрделілікке көшу 28 / 30 Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл Ынтымақтастық педагогика Сабақты бақылау Сабақты зерттеу Сабақты қортындылау Мұғалім тәжірибесі 29 / 30 Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады жағымсыз көрнекілік, мақсаттылық логикалық, дидактикалық ұйымдастырушылық, жинақтылық дидактикалық, психологиялық 30 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің сипаттамасы министерствода жасалатын оқу жоспары олар өздерінің оқуларын реттей алады мектепте жасалатын оқу жоспары мемлекеттік, жылжымалы мектептік-жұмыстық, мемлекеттік, аймақтық Ваша оценка Начать сначала