Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық

2 / 30

Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі

3 / 30

Мұғалім қызметінегі оң нәтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін педагогикалық инноварцияның критерийі

4 / 30

Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі-

5 / 30

Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімділік іскерлікпен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады?

6 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

7 / 30

Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдету

8 / 30

Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны

9 / 30

Оқу сабақтарының стандартсыз формалары

10 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

11 / 30

Жарыс әдісі

12 / 30

«Мұғалім сабақта білім әлі мені терезе ашып қоймай, өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін, рухани байлығына ашады»

13 / 30

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз

14 / 30

Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі

15 / 30

Баланы өз ықтиярымен оқыту бұл-

16 / 30

Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық

17 / 30

Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау

18 / 30

Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ-

19 / 30

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі

20 / 30

Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс

21 / 30

Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы

22 / 30

Адамгершілік тәрбиесі-

23 / 30

Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы

24 / 30

Инновациялық педагогикалық технологиялар

25 / 30

Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылаулар да басымдылыққа ие болатын әңгіменің түрі

26 / 30

Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі-

27 / 30

Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады

28 / 30

Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл

29 / 30

Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады

30 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің сипаттамасы

Ваша оценка