Педагогика 1 Педагогика 1 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз өзін-өзі бақылау, аутотренинг әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау жаттығу, үйрету тәрбиелеуші ситуация, мақтау 2 / 30 В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі шығармашылық ізденісте теориялық сана мен ойлау шығармашылық ізденісте ой-өрісінің кеңдігінде рухани байлығында 3 / 30 Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде стандартты бақылау және орындау шығармашылық ізденісте 4 / 30 Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы Логикасы, әдісі, тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді Логикасы тиімді нәтиже береді Тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді Жалпы ерекше тиімді нәтиже береді Озық педагогикалық тәжірибенің тиімділігі 5 / 30 Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі тұқым қуалаушылық ынталандырушылық ізгілендіру дамытушылық білімдік, тәрбиелік 6 / 30 Білім таксономиясына сәйкес жаңа үлгідегі әр түрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі- ішінара іздену дайын білімді хабарлау көрнекілік қолдану жинақтау еске түсіру, қайталау 7 / 30 Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген ой-өрісінің кеңдігінде өзара қарым-қатынас стилі бойынша оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда шығармашылық ізденісте рухани байлығында 8 / 30 Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол жүйелілік пен бірізділік түсініктілі саналылық пен белсенділі ғылымилық білім 9 / 30 Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті оқытудың басты ережелері құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс міндеттеме алу оқыту процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы 10 / 30 Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы- бақылау оқушыға бағдарланған математикалық-кибернетикалық әдіс педагогикалық озат тәжірибені модельдеу сұхбаттасу 11 / 30 Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы лекция, модульдік модульді сабақ саралап, жарты деңгейлеп лекция, СРС талдау және бағалау 12 / 30 Оқу сабақтарының стандартсыз формалары Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ ғылыми әдіс жаңашылдық сабақ Инновациялық сабақ интерактивті оқыту әдістері 13 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі Тәжірибе жасау Өзгелерді оқыту Кері байланыс Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Көрсетілім 14 / 30 Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау Көрсетілім Кері байланыс Баға қойып, нәтижені тіркеу Өзгеріс Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі 15 / 30 Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау жинақтау және бағалау сияқты динамикалык үдерістер жүретін жады түрі «Дидактикалық материалдар» «Балаға жүрек жылуы» Жұмыс «Ұлы дидактика» «Мектептің жас директорымен сырласу» 16 / 30 Жетекші іс-әрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі ақыл-ойын дамыту мектепке дейінгі жас жасөспірімдік кезең адамгершілікке тәрбиелеу белсенділігін дамыту 17 / 30 Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы жаңа материиалды түсіндіру әдістері технологиялық білім зерттеу, проблемалық баяндау, ішінара іздену әдістері үй тапсырмасын тексеру әдістері кітаппен жұмыс, практикалық әдістер 18 / 30 Қазақ балаларының оқыту, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім- И.Песталоцци Д.Дьюй Ж.Руссо Ы.Алтынсарин А.Дистерверг 19 / 30 Адамзаттың жинақтаған тәжірбиесі, заттармен құбылыстарды, табиғатпен қоғам заңдарын тану нәтижесі тәрбие орта білім тәрбие институттары тұқым қуалаушылық 20 / 30 Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі Мұғалімдердің білімін жетілдіру Оқушыларға білім беруді жетілдіру Жалпы білім беретін мекемелерді жетілдіру Халыққа білім беру ісін жетілдіру Өзіндік білімін жетілдіру 21 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады Құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі Құқықтық ережелер мен білім беру деңгейі Заң ережелерін қалыптастыру деңгейі Құқықтық білімді қалыптастыру деңгейі Құқықтық сауаттылықты қалыптастыру деңгейі 22 / 30 Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ Оңай басқарылмайтын процесс Оқу процесі басқарылуының тез жүзеге асырылуы Ынталандыру әдістері Рәсімдік Оңай басқарылмайтын, тез іске асырылатын 23 / 30 Адамгершілік тәрбиесі- шығармашылыққа бейімделу жалпы адамзаттық құндылықтарды игеру үнемі ізденісте жүру кітап оқу үздіксіз жаттығу 24 / 30 Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқу әдісі түсіндіру рейтинг үлгі-өнеге проблемалық баяндау қоғамдық пікір 25 / 30 Дидактиканың нақты түсініктері оқытудың мазмұнын ашатын құжат оқытылатын пәндердің ретін анықтайды сағат санын көрсетеді сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу апталық жүктемені көрсетеді 26 / 30 Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады оқыту процесінде балаларды үнемі өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді еліміздің және шетелдердің өмірімен, оларда болып жатқан түрлі оқиғалармен таныстырып отыруды талап ету күрделілікке деген сүйіспеншілік оқушылардың таным қабілетінің дамуына, дүниеге көзқарасының және жоғары адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына әсер ету жеңілден қиынға, қарапайымдылықтан күрделілікке көшу 27 / 30 Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қолжеткізген деңгейі мен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады- өзін-өзі бақылау, аутотренинг жаттығу, үйрету әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір тәрбиелеуші ситуация, мақтау оқуды бағалау 28 / 30 Дарынды және талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшемін сәкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды білім, іскерлік, дағдының жиынтығы олар өздерінің оқуларын реттей алады дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал 29 / 30 Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар Оқушылардың сабақты қабылдау Педагогикалық әдеп және ұстаздық шеберлік Мұғалңм іс – әрекетінің нәтижелілігі Ұстаздық шеберлік пен мұғалім қызметі Мұғалім қызметі 30 / 30 Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем Өз білімін жетілдіру жаңашылдық сабақ Инновациялық сабақ Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ ғылыми әдіс Ваша оценка Перезапустить викторину