Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз мұғалім оқушыларды белгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді оқушылардың алдына мәселе қойып отыру, танымдық және творчестволық қабілетін дамыту оқушының өз жұмысының нәтижелерін басқа балалардың жұмыстарымен салыстыру жұмыстың құндылығын айқындап, мақсатын, орындалу ұзақтығын, нәтижесін- белгілейді оқытуда жаңа бағдарламаланған оқулықтар, оқыту құжаттары, үйрету машиналары қолданылады 2 / 30 Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер педагогикалық шеберлік табиғи эксперимент байқау әңгімелесу интервью, оқушылардың жазба жұмыстары лабораториялық эксперимент 3 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Балаларың психофизикалық күйлерін байқау Оқушылардың жеке дара ерекшеліктерін байқау және анықтау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау 4 / 30 Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Көрсетілім Баға қойып, нәтижені тіркеу Өзгеріс Кері байланыс 5 / 30 Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі тұқым қуалаушылық дамытушылық ізгілендіру білімдік, тәрбиелік ынталандырушылық 6 / 30 Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушыларың өз бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі ұжымды жеке практикумдар жеке-топтық топпен 7 / 30 Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады еліміздің және шетелдердің өмірімен, оларда болып жатқан түрлі оқиғалармен таныстырып отыруды талап ету оқыту процесінде балаларды үнемі өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді күрделілікке деген сүйіспеншілік оқушылардың таным қабілетінің дамуына, дүниеге көзқарасының және жоғары адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына әсер ету жеңілден қиынға, қарапайымдылықтан күрделілікке көшу 8 / 30 Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі- түсіндірмелі-информациялық бағдарламалап оқыту деңгейлік оқыту догматикалық-схоластикалық репродуктивті 9 / 30 "Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр) талқылау сұхбаттасу әңгімелесу тыңдау араласу 10 / 30 Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз- Ата-анамен сынып жетекшісінің бірлескен әрекеті Балалардың сыныпта талқылау кезінде жалғасады Ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады Оқушылардың ғылыми бағыттылығына жетекшілік ету Ойлау арқылы жалғасады 11 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар жүйелілік пен бірізділік принципі оқыту мен тәрбиенің ғылымилық принципі түсініктілік принципі мектептің өмірмен байланыс принципі электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды 12 / 30 Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ Рәсімдік Ынталандыру әдістері Оңай басқарылмайтын, тез іске асырылатын Оқу процесі басқарылуының тез жүзеге асырылуы Оңай басқарылмайтын процесс 13 / 30 Метатануды өлшеудің екінші өлшемі Мұғалімдердің білімін жетілдіру Тапсырмаға бағытталған Нәтижелілілк Зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесіне ендіру Оқушыларға білім беруді жетілдіру 14 / 30 Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор білім беру мектептану дамыту теориясы тәрбие теориясы отбасы 15 / 30 Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы рәсімдік мемлекеттік министерствода жасалатын оқу жоспары мектептік мектепте жасалатын оқу жоспары 16 / 30 Баланы өз ықтиярымен оқыту бұл- шығармашылық ізденісте оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде педагогикалық жаңашылдықтың идеясы 17 / 30 Ойын-тәрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы мәдениетін, білімін ойлау қабілетін қалыптастырады Ойлау мен тәжірибе арасындағы қайшылық Ақыл-ой Дене еңбегі арасындағы қайшылық, практикалық, теориялық білімдер арасындағы қайшылық 18 / 30 Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады метатану интервью анкета тест педагогикалық байқау 19 / 30 Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі кумулятивтік әңгіме саналылық пен белсенділік ғылымилық түсініктілік жүйелілік пен бірізділік 20 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Өзінің сабақты түсіндіру Оқу материалын түсіну Оқушылардың жауабын қабылдау Өзінің сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау 21 / 30 Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиіміділігіне баға беретіндей нақты критерий- көмекші көмекші жетектеуші жаңашылдық көмекші 22 / 30 Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімділік іскерлікпен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады? білімділік кітап оқу үздіксіз жаттығу шығармашылыққа бейімделу үнемі ізденісте жүру 23 / 30 Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда рухани байлығында стандартты бақылау және орындау шығармашылық ізденісте ой-өрісінің кеңдігінде 24 / 30 Инновациялық педагогикалық технологиялар мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс – әрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және дағдының көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру дидактиканың талаптарына сай жасалған құра оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат білім, іскерлік, дағдының жиынтығы белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды 25 / 30 Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар сауалнама оқушының жасы байқау мектеп құжаттарын зерттеу социометриялық әдіс 26 / 30 Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы Логикасы тиімді нәтиже береді Жалпы ерекше тиімді нәтиже береді Логикасы, әдісі, тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді Озық педагогикалық тәжірибенің тиімділігі Тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді 27 / 30 Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білиеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрсада, тапсырманы орындай алмауы алға қойған мақсат монологтан-лекцияға бақылау саралап өзін-өзі талқылау өнімділік тапшылығы 28 / 30 Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау- үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат білім, іскерлік, дағдының жиынтығы 29 / 30 В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде шығармашылық ізденісте шығармашылық ізденісте теориялық сана мен ойлау 30 / 30 Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады жаңашылдық, оптималдық, жоғары нәтижелілік, тәжірибеде шығармашылық пен қолдану мүмкіндігі білім, іскерлікпен дағдының бірлігі қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды,табиғат пен қоғам заңдарын танунәтижесі оқыту нәтижелері Ваша оценка Перезапустить викторину