Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер

2 / 30

Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады

3 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

4 / 30

Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей

5 / 30

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол

6 / 30

Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз

7 / 30

Білімнің педагогикалық аспектісі

8 / 30

Мұғалім сабақты жоспарлауды

9 / 30

Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы

10 / 30

Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ

11 / 30

Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі

12 / 30

Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны

13 / 30

Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері

14 / 30

Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау-

15 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

16 / 30

Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген?

17 / 30

Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл

18 / 30

Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині

19 / 30

Білім беру мазмұны

20 / 30

Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы

21 / 30

"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр)

22 / 30

Баланы өз ықтиярымен оқыту бұл-

23 / 30

Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі

24 / 30

Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ-

25 / 30

В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі

26 / 30

Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезінде оқушылардың әрекеті

27 / 30

Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиіміділігіне баға беретіндей нақты критерий-

28 / 30

Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі

29 / 30

Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі-

30 / 30

Жарыс әдісі

Ваша оценка