Педагогика

1

Педагогика

1 / 30

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз

2 / 30

В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі

3 / 30

Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты

4 / 30

Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы

5 / 30

Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі

6 / 30

Білім таксономиясына сәйкес жаңа үлгідегі әр түрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі-

7 / 30

Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген

8 / 30

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол

9 / 30

Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны

10 / 30

Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы-

11 / 30

Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы

12 / 30

Оқу сабақтарының стандартсыз формалары

13 / 30

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі

14 / 30

Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау

15 / 30

Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау жинақтау және бағалау сияқты динамикалык үдерістер жүретін жады түрі

16 / 30

Жетекші іс-әрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі

17 / 30

Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы

18 / 30

Қазақ балаларының оқыту, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім-

19 / 30

Адамзаттың жинақтаған тәжірбиесі, заттармен құбылыстарды, табиғатпен қоғам заңдарын тану нәтижесі

20 / 30

Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі

21 / 30

Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады

22 / 30

Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ

23 / 30

Адамгершілік тәрбиесі-

24 / 30

Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқу әдісі

25 / 30

Дидактиканың нақты түсініктері

26 / 30

Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады

27 / 30

Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қолжеткізген деңгейі мен арақатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады-

28 / 30

Дарынды және талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшемін сәкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік

29 / 30

Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар

30 / 30

Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем

Ваша оценка