Педагогика 6 Педагогика 1 / 30 Құқықтық тәрбие негізі мақсат отбасы мазмұны құралы әңгіме 2 / 30 Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем дене тәрбиесі ғылымдардың методологиялық көзқарасы экономика адамгершілік тәрбиесі икемділік 3 / 30 Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау Көрсетілім Баға қойып, нәтижені тіркеу Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Өзгеріс Кері байланыс 4 / 30 Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың әр түрлі сыныптан тыссыз әрекеттері және басқа іс-шараларын көрсетеді Басқа іс-шараларды жоспарлау Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау Оқушылардың әр түрлі сыныптан тыссыз әрекеттерін жоспарлау Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында Жұмыс жоспарында 5 / 30 Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады жағымсыз ұйымдастырушылық, жинақтылық дидактикалық, психологиялық көрнекілік, мақсаттылық логикалық, дидактикалық 6 / 30 Lessonstudy кезеңдерінің бірі-«Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыдан кейінгі кезең – адамның белгілі бір мақсат көздеп өзінің бойына қалыптастыратын қасиет зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау радио, телехабарды тыңдау арқылы білімін жетілдіру педагогтардың басқаруы мен бірге жүргізілетін процесс зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді өткізу 7 / 30 Оқу бағдарламасы, пәндік мазмұн қамтылатын жоспар Басқа іс-шараларды жоспарлау Жұмыс жоспарында Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау. Ұзақ мерзімді жоспар Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында. 8 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез жететін" өлшем мектептік, жұмыстық аймақты инвариативті, вариативті мәселені шешу вариативті, жылжымалы 9 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеудің бірлігі тәрбиенің әдіс-тәсіл, формаларының бірлікте болуы тәрбие процесінің қорытынды нәтижесі бүгінгі өмір талабына сай болуы тәрбие процесінің қоғам өмірімен байланыстылығы оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру 10 / 30 Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол- педагогикалық – психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі әр түрлі көрнекіліктерді қолдану дайындық деңгейіне сай білім беру оқушылар тарапынан білімді белсенді игер 11 / 30 Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәліжибелік дағдыларнының сипаттамасы Оқушылардың білімін бағалау дағдысы Оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі Білімін бағалау, ынталандыру Ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі Оқушылардың сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі 12 / 30 Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі саналылық пен белсенділік жүйелілік пен бірізділік түсініктілік ғылымилық кумулятивтік әңгіме 13 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің сипаттамасы мектепте жасалатын оқу жоспары мемлекеттік, жылжымалы олар өздерінің оқуларын реттей алады министерствода жасалатын оқу жоспары мектептік-жұмыстық, мемлекеттік, аймақтық 14 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз Кері байланыс Өзгелерді оқыту Тәжірибе жасау Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Көрсетілім 15 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Балаларың психофизикалық күйлерін байқау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау 16 / 30 Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады ізгілендіру тестілеу және растау ынталандыру білімдік, ынталандырушылық тәрбиелік 17 / 30 Дарынды және талантты балаларды анықтауды "өз білімін жетілдіру" өлшемін сәкес келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал олар өздерінің оқуларын реттей алады оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат білім, іскерлік, дағдының жиынтығы белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды 18 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады өзін-өзі бақылау, аутотренинг құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір тәрбиелеуші ситуация, мақтау жаттығу, үйрету 19 / 30 Б.Синнер көз қарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану- тақырыптық, кезектегі кіріспе, тақырыптық кезектегі, қорытынды операннты шарттылы ағымдық, қорытынды 20 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушылардың жауабын қабылдау Өзінің сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау Өзінің сабақты түсіндіру Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Оқу материалын түсіну 21 / 30 Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиіміділігіне баға беретіндей нақты критерий- көмекші жаңашылдық көмекші жетектеуші көмекші 22 / 30 Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты Білімді бақылау және орындау Стандартты бақылау және орындау Білім денгейін бағалау Стандартты бақылау және орындау Мекеменің білім денгейін анықтау 23 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Өзінің сабақты түсіндіру Оқу материалын түсіну Оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау 24 / 30 В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі шығармашылық ізденісте теориялық сана мен ойлау рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде шығармашылық ізденісте 25 / 30 Қолдану ерекшелігімен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері еңбек арқылы тәрбиелеу технологиялық, әдістемелік, ұйымдастырушылық балаға жоғары талап қою өмір мен практиканың байланысты болуы тәрбие процесін, ұйымдастырылуы мен әдістерін айқындайтын ережелер жиынтығы 26 / 30 Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушыларың өз бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі жеке-топтық ұжымды топпен жеке практикумдар 27 / 30 Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ- төмен дәрежелі табиғи ғылыми ашық, жабық жасанды 28 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы сабақ кезеңдеріне қарай басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған дидактиканың мақсат-міндеттеріне қарай білім алудың көзіне қарай оқытудың мақсат-міндеттеріне қарай 29 / 30 Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер байқау әңгімелесу лабораториялық эксперимент педагогикалық шеберлік интервью, оқушылардың жазба жұмыстары табиғи эксперимент 30 / 30 Мұғалім сабақты жоспарлауды Сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабы Кәсіби педагогикалық позициялар Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Мұғалім сабақты дайындауы Әрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастауды Ваша оценка Перезапустить викторину