Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тәуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз

2 / 30

Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен әрбір педагогтың қолжетерлік тәрбие мен оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер

3 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

4 / 30

Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау

5 / 30

Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі

6 / 30

Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушыларың өз бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі

7 / 30

Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады

8 / 30

Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі-

9 / 30

"Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу" сипаттамасына тəн білімді игеру үлгісі (Александр)

10 / 30

Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз-

11 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

12 / 30

Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ

13 / 30

Метатануды өлшеудің екінші өлшемі

14 / 30

Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор

15 / 30

Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы

16 / 30

Баланы өз ықтиярымен оқыту бұл-

17 / 30

Ойын-тәрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы

18 / 30

Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады

19 / 30

Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі

20 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

21 / 30

Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиіміділігіне баға беретіндей нақты критерий-

22 / 30

Ғылыми білімді игеру, арнайы және жалпы білімділік іскерлікпен дағдыларды қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады?

23 / 30

Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты

24 / 30

Инновациялық педагогикалық технологиялар

25 / 30

Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар

26 / 30

Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы

27 / 30

Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білиеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрсада, тапсырманы орындай алмауы

28 / 30

Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау-

29 / 30

В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі

30 / 30

Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады

Ваша оценка