Психология 1 Педагогика и психология 1 / 70 Психикалық бейне мен оны туындататын нақты әрекет арасындағы байланысты жоққа шығарған психологиялық теория: гештальттық гуманистік бихевиористік генетикалық прагматистік 2 / 70 Адамның өзін-өзі тануының негізінде жатқан фактор төңірегіндегілермен түйсінісуі тылсым күш табиғи қасиет өз қабылдауы субьективті бағалауы 3 / 70 Адамдардың тұрмыс – еңбек барысында тәсіл, идеялар мен болжамдар бөлісу, алмасу құралы: тіл зейін ой қиял сезім 4 / 70 Жанның табиғаты туралы пікірлер айтқан К.Юнг Аристотель З.Фред Ж.Пиаже В.Вундт 5 / 70 ”Конфликтінің жалпы теориясы” негізін қалаушы: Л.Козер К.Боулдинг Г.Зиммель К.Маркс Т.Парсонс 6 / 70 Тіл көмегімен қарым-қатынас вербальды коммуникация пікір ой қорытындысы ойлау просемика сөйлеу 7 / 70 Баланың суретіндегі отбасы мүшелерінің орналасуы нені көрсетеді: тұлғаның эмоционалдық әлемінің ерекшелігі отбасындағы өзара қарым-қатынастың кейбір психологиялық ерекшеліктерін оның жыныстық ұқсастығын баланың «мен кейіпкер»-ін отбасының жеке мүшелеріне баланың эмоционалдық қарым-қатынасын 8 / 70 Психодиагноздың психодиагностика процесіне барынша тартылу дәрежесіне қандай диагностикалық техникалар тән: аппаратуралық әдістемелер объективті тесттер шкалалық техникалар диалогтық техникалар дұрыс жауабы жоқ 9 / 70 Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi елiктеушiлiк деңгейі инстинкт деңгейі сендiру деңгейі талаптану деңгейі қызығушылық деңгейі 10 / 70 Қарым-қатынас - бұл: сұхбат пікір алмасу қатынастарға белсенділігі кездесу адамдар арасындағы хабар алмасу 11 / 70 . Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: мазасыздық апракция aутизм афазия акцентуация 12 / 70 «Отбасының кинетикалық суреті» модификациясының (түр өзгешілігі) авторы кім: В. Вульф А.И. Захаров Л. Корман Я.Ю Панасюк Р. Бернс және С. Кауфман 13 / 70 Вербальды және вербальсыз қарым-қатынас дегеніміз: барлық жауаптары дұрыс тұлғаның эмоциональдық әлемнің кейбір ерекшеліктерін айқындау ) тіл арқылы және ым-ишара арқылы жүзеге асу тұлғаның кейбір мінез ерекшеліктерін білу өзара іс-әрекетті білу 14 / 70 . Конфликтінің функционалдық теориясын жетілдірген М.Вебер Э.Дюркгейм К.Маркс Г.Зиммель В.И.Ленин 15 / 70 . Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi қызығушылық деңгейі елiктеушiлiк деңгейі инстинкт деңгейі талаптану деңгейі сендiру деңгейі 16 / 70 Қолданылатын тесттік тапсырмалардың типі бойынша В.М. Русаловтың «Темпераменттік қасиеттерін анықтау әдістемесі қайсысына жатады» : әрекеттік сауалнамалық аппаратуралық физиологиялық продуктивтік 17 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты бірін-бірі шектейді бейтарап толық үйлесімді үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді 18 / 70 Адамдар арасындағы мәнді қатынастардың түзілуіне себепші ең маңызды тәсіл: интерактивті коммуникативті перцептивті сигнитативті вербальды 19 / 70 Адамның өз мүмкіншіліктерін ашуға болған қажеттіліктің негізі, Маслоу пікірінше пайдакүнемдік қорғаныс жамандық ниет бейтарап қалу жақсылыққа ұмтылу 20 / 70 ”Қоғамның конфликтінік моделін” негізін қалаушы: К.Маркс Л.Козер Т.Парсонс Р.Дарендорф В.И.Ленин 21 / 70 . Қарым-қатынастың қызметтері байланыстыру,қалыптасыру, растау сенімділік әлеуметтік, ресми көрнекілік (репрезентативтік) стандартты іріктеу дұрыс жауабы жоқ 22 / 70 . Тілдесу қызметінің нәтижесі қайта жасалған зат адамаралық қатынас өзгертілетін өнім нақты пікір божам ой 23 / 70 Жеке тұлғаның өзiне-өзi баға беруi сендiру өзін-өзі бағалау пікір ұмтылу талаптану деңгейi 24 / 70 Адамның образын ол жөніндегі ең соңғы мәліметке орай түзу жаңалықты әсерлену бітіс тану болжай әсерлену асыра сілтей әсерлену алғашқы әсер 25 / 70 Иррационалды күшті және негізі жоқ қорқыныш тәуелділік аффект аддикция эмпатия фобия 26 / 70 Жеке кісінің қатынастарын төрт деңгейде анықтау үшін үш әдістемені қай психолог енгізген: Т. Лири Дж. Тоух И.С. Кон Дж. Морено Р. Бейлс 27 / 70 Тілдік қарым-қатынас бұл бір адамның басқа адамға сөз көмегімен ақпарат беруі және оны зерделеуі: әлеуметтік қарым-қатынаста жағдайда топтар арасындағы қарым-қатынас жағдайда саяси қарым-қатынаста жағдайда жеке адамдар қарым-қатынаста арасындағы жағдайда 28 / 70 Ересектердің, балаларға қарағанда, аралық қатынастарды бағалау деңгейі оңай қабылдайды мән-мағынасына үңіле бермейді орынды сезінеді дәлірек пайымдайды әсерге берілмейді 29 / 70 Жоғары дамыған рефлекстік қабілет мәні импульстік әрекеттер табиғи қасиет бағалау әскерлерге бейтарап қалу кездейсоқ пайым қатынастарды орынды сезіну, 30 / 70 Фрейд психологиясының негізгі идеясы адам қоғаммен үндес қоғам адамға жау адам дамуының негізгі – оқу, тәрбие адам- еңбектің жемісі әлеуметтік қатынас адамды дамытады 31 / 70 Адам образын жасаудың кең тараған тәсілі-бітіс тану мәні: соңғы мәліметке бағыну ақырғы нәтижені күмі ілгері барластыру өз қасиеттерін екіншіге аудару бірінші мінездеменің бекіп қалуы бірінші көрген бейнені бекіту 32 / 70 Гуманистік психология теоретипі: З.Фрейд А.Х.Маслоу Д.Брунер Э.Л.Торндайк Ж.Пиаже 33 / 70 Адамда тұрақты сақталатын қасиет көңіл-күй әдет ниет қажеттік зейін 34 / 70 Адамдағы танымдық процестер белсенділігі мен танымдық даму теориясын ұстанған бағыт: фрейдизм гуманистік когнитивтік гештальттық бихевиоризм 35 / 70 Отбасы суреті әдістемесінің мақсаты қандай : тұлға аралық қатынастарды зерттеу адам қатынастарының саналы және ішінара санасыз деңгейлерін анықтау іс-әрекеттің жеке, арнайы салаларын ойдағыдай меңгеру отбасылық қатынастардың бұзылудың диагностикасы жеке кісінің топтағы мәртебесін анықтау 36 / 70 . Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоционалды күйін түсіну – бұл: түсіну эмпатия қабылдау рефлекция қашықтық 37 / 70 Когнитивтік психология бойынша адамның психикалық іс-әрекетіне бастаушы негіз қоғам гомосапинес гомонкулюс алла гуманизм 38 / 70 «Тест» терминін қай психолог ұсынды Дж. Кеттел А.Бине Л.С.Выготский Ф.Гальтон В.Вунд 39 / 70 . Когнитивтік психологияның негізгі зерттеулері: көңіл-күй қалыптары мінез танымдық процестер тума қасиеттер қабілет 40 / 70 . Қарым-қатынастың бір-бірімен байланысты үш жағы: дұрыс жауабы жоқ өзара қарым-қатынасты білудің проективті құралы психодиагностикалық графикалық әдістемесі логикалық ойлауды бағалау коммуникативті,интерактивті,перцептивті 41 / 70 . Адамды iс-әрекетке жетелейтiн: мотив стимул гипноз рефлекс инстинкт 42 / 70 Баланың іштен жетілмей туатын, физикалық және психикалық дамуындағы патологиялық кемістігін қалай атайды: нақұрыс есі ауысқан ақылы таяз дебильділік есі дұрыс емес 43 / 70 . Адамдардың бір-бірімен сөйлесуі, өздерінің бар екендігін білдіруі трансакционды стимул фон мен фигура иллюзиялы қабылдау эмпатия транспозиция заңы 44 / 70 . Адамның қалыпты өмірі үшін өзін-өзі біле алмастық пен өзі жөнінде аса көп білудің орны: қажет емес сыйыспайтын құбылыстар тек көп білу керек қажет тіпті білмеген жақсы 45 / 70 . Калифорниялық психологиялық сауалнама қанша тұжырымдамадан тұрады 480 200 280 100 500 46 / 70 Жекелеген адамдарды талдау: трансакционды талдау құрылымдық адамдарды талдау сценарийді талдау ережені талдау ойынды талдау 47 / 70 Төменде көрсетілген тесттердің қайсысын оқушылардың ой-өрісінің дамуын диагностикалау үшін пайдалануға болады: Стреляу тест-сауалнамасы «ШТУР» тесті «Тіршілік етпейтін жануар» тесті Роршах тесті «Үй, ағаш, адам» тесті 48 / 70 Қарым-қатынас дегеніміз: тұлғаның эмоциональдық әлемінің кейбір ерекшеліктерін айқындау тіл арқылы пікір алысу отбасылық қарым-қатынасты білу дұрыс жауабы жоқ тұлғаның кейбір ерекшеліктерін білу 49 / 70 . Психологиялық эксперементте «Интелектуалдық тестті» алғаш пайдаланған зерттеуші А.Бине Ф.Гальтон В.Вунд Ж.Пиаже Дж. Кеттел 50 / 70 Адам болмысының негізі оның өзін-өзі таныту мен өз мүмкіншіліктерін ашуға болған ынта-ықыласында деп есептеген бағыт: когнитивтік гештальттық фрейдік гуманистік бихевиористік 51 / 70 Қарым-қатынастың құрамдас бөлігі ретіндегі бір адамның өзгені қабылдауы дұрыс жауабы жоқ барлық жауабы дұрыс апперцепция перцепция агнозия 52 / 70 Адамдар арасындағы қатынастардың өзгеруіне ықпалды себеп әлеуметтік-психологиялық орта жеке адам қалауы экологиялық ауытқулар табиғи жағдайлары жаратылыстан тыс күш 53 / 70 Роршахтың біріккен тесті әдістемесінің мақсаты қандай: отбасылық қатынастың бұзылуын анықтау диагностика топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу топтың психологиялық климатын анықтау 54 / 70 Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрінде берілген әдістемелердің үлкен тобы. Бұл : вербальдық тесттер интеллект тесттері сауалнамалар жетістіктер тесттер проективті әдістемелер 55 / 70 Қарым-қатынас түрлері іскерлік,рухани дефектологиялық селекция рестандартизация дұрыс жауабы жоқ типлологиялық селекция 56 / 70 Конфликттер себебі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде байқалады – деп есептеді А.Адлер З.Фрейд Т.Шибутани А.Басс Я.Морено 57 / 70 . Диалогтық техникаларға қатысты дұрыс пікірді көрсетіңіз диалогтық техникалар тек ауызша болуы мүмкін дұрыс жауабы жоқ диалогтық техникалар тек проективті болуы мүмкін диалогтық техникалар ауызша (вербальдық) және жазбаша (вербальды емес) болуы мүмкін диалогтық техникалар тек жазбаша болуы мүмкін 58 / 70 Жас деңгейіне орай адамдардың бір оқиғаға болған қатынасы алшақ бейтарап екі ұшты бірдей жақын 59 / 70 Сөздiк, вербальды қарым-қатынас қолданады пантомимика ишарат көз байланысы көзді тiлдi 60 / 70 «Мінез акцентуациясы» сауалнамасының авторы кім: Роршах Дұрыс жауабы жоқ Дж.Кеттел Айзенк Шмишек 61 / 70 Іскерлік қарым-қатынас формасы: жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтау жасөспірімдердің акцентуацияларын анықтау темпераменттің қасиеттерін диагностикалау субъективті бақылау деңгейін анықтау іскерлік келіссөздер 62 / 70 Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: аутизм акцентуация мазасыздық афазия апракция 63 / 70 Қатынастардың құрылуы, тану, рефлексия – ол функциялар: ерік ойлау іс-әрекет сана қарым-қатынас 64 / 70 . Балалар «Отбасыны» не «өз Отбасысын» емес, Отбасыны өзіне елестететіндей етіп салатын әдістеменің авторы кім: Я.Л. Коломенский Л. Корман А.И. Захаров В. Вульф Р. Бернс 65 / 70 . Тiлдiк емес белгiлiк жүйелердi қолданатын қарым-қатынас түрi: iскерлiк қарым-қатынас топтық қарым-қатынас вербальдi қарым-қатынас вербальді емес қарым-қатынас формальды емес қарым-қатынас 66 / 70 Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатып адамның психологиялық белгісі: сезімі сөз пайымдауы ойы әрекет жоспары қажетсінуі 67 / 70 Психиканың адамға тән ерекшеліктері мен сананың пайда болуын ғылыми тұрғыдан зерттеуге негіз болған принцип: креационизм іс-әрекеттік детерминистік эволюциондық даму 68 / 70 Iс-әрекет дегенiмiз: туа берiлген мiнез-құлық түрi жүре пайда болған ағза реакциясы сана арқылы басқарылатын белсендiлiк жоғары деңгейдегi психикалық бейнелеу ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы 69 / 70 Сана-сезім өз өнімімен бейнеленеді өзінің жеке қажеттілігін көрсетуімен өзін көрсетуімен бейнеленеді «Мен-Кейіпкер»; Мен -Концепция» өзінің іс-әрекетін көрсетуімен барлық жауаптар дұрыс қоршаған адамдарды көрсетуімен 70 / 70 Сөздік қарым-қатынасқа негізделген әдістер модельдеу тест интервью анкета әңгімелесу Ваша оценка Перезапустить викторину