Психология 1 Педагогика и психология 1 / 70 Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: апракция афазия аутизм мазасыздық акцентуация 2 / 70 . Адамды iс-әрекетке жетелейтiн: мотив инстинкт рефлекс гипноз стимул 3 / 70 «Мінез акцентуациясы» сауалнамасының авторы кім: Дұрыс жауабы жоқ Айзенк Шмишек Роршах Дж.Кеттел 4 / 70 Психологияда тіл арқылы ақпарат алмасу процесі қарым-қатынас қабылдау ерік-жігер түсіну ойлау 5 / 70 Өзара терең сыйластық жайлаған ортадағы қатынас түрі бейтарап тәуелді үйлесімді қайшылықты дау-дамайлы 6 / 70 Жеке тұлғаның өзiне-өзi баға беруi сендiру өзін-өзі бағалау талаптану деңгейi ұмтылу пікір 7 / 70 Когнитивтік психология бойынша адамның психикалық іс-әрекетіне бастаушы негіз гомонкулюс алла гомосапинес гуманизм қоғам 8 / 70 Қолданылатын тесттік тапсырмалардың типі бойынша В.М. Русаловтың «Темпераменттік қасиеттерін анықтау әдістемесі қайсысына жатады» : физиологиялық сауалнамалық әрекеттік аппаратуралық продуктивтік 9 / 70 Ересектердің, балаларға қарағанда, аралық қатынастарды бағалау деңгейі оңай қабылдайды әсерге берілмейді орынды сезінеді дәлірек пайымдайды мән-мағынасына үңіле бермейді 10 / 70 Иррационалды күшті және негізі жоқ қорқыныш эмпатия фобия аффект тәуелділік аддикция 11 / 70 . Адамның қалыпты өмірі үшін өзін-өзі біле алмастық пен өзі жөнінде аса көп білудің орны: тек көп білу керек қажет сыйыспайтын құбылыстар қажет емес тіпті білмеген жақсы 12 / 70 Әлеуметтік ортаның көңіл-күй үйлесімдігі: табиғи факторлар өмірлік тәжірибе кәсіптік дәреже ерсесектер қатынасы бала-шаға жанжалы 13 / 70 Тілдік қарым-қатынас топтар арасындағы қарым-қатынас жағдайда әлеуметтік қарым-қатынаста жағдайда жеке адамдар қарым-қатынаста арасындағы жағдайда саяси қарым-қатынаста жағдайда бұл бір адамның басқа адамға сөз көмегімен ақпарат беруі және оны зерделеуі: 14 / 70 . Диалогтық техникаларға қатысты дұрыс пікірді көрсетіңіз диалогтық техникалар тек проективті болуы мүмкін диалогтық техникалар ауызша (вербальдық) және жазбаша (вербальды емес) болуы мүмкін дұрыс жауабы жоқ диалогтық техникалар тек жазбаша болуы мүмкін диалогтық техникалар тек ауызша болуы мүмкін 15 / 70 Тіл көмегімен қарым-қатынас вербальды коммуникация пікір просемика ой қорытындысы сөйлеу ойлау 16 / 70 Жоғары дамыған рефлекстік қабілет мәні бағалау әскерлерге бейтарап қалу қатынастарды орынды сезіну, импульстік әрекеттер кездейсоқ пайым табиғи қасиет 17 / 70 Фрейд психологиясының негізгі идеясы әлеуметтік қатынас адамды дамытады адам дамуының негізгі – оқу, тәрбие адам- еңбектің жемісі қоғам адамға жау адам қоғаммен үндес 18 / 70 ”Қоғамның конфликтінік моделін” негізін қалаушы: В.И.Ленин К.Маркс Л.Козер Т.Парсонс Р.Дарендорф 19 / 70 Роршахтың біріккен тесті әдістемесінің мақсаты қандай: топтың психологиялық климатын анықтау санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу отбасылық қатынастың бұзылуын анықтау диагностика топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау 20 / 70 «Отбасының кинетикалық суреті» модификациясының (түр өзгешілігі) авторы кім: А.И. Захаров В. Вульф Я.Ю Панасюк Р. Бернс және С. Кауфман Л. Корман 21 / 70 Конфликттер себебі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде байқалады – деп есептеді А.Басс Т.Шибутани А.Адлер Я.Морено З.Фрейд 22 / 70 Сөздік қарым-қатынасқа негізделген әдістер тест модельдеу интервью әңгімелесу анкета 23 / 70 Сана сезім-бұл өз жағдайын тұлғаның өзі реттеуі барлық жауаптары дұрыс обьективті шын құбылыстарға тұлғаның субьективтік қарым-қатынасы тұлғаның өзін-өзі бағалауы адамның өзінің қажеттілігі мен бейімділігі мен әуендерін,өкініші мен ойларын ұғыну қатынасы 24 / 70 Әңгімешіл, жасымайтын адамдарды біріктіруші тип атлетик шизоид астеник параноик Aпикник 25 / 70 Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi инстинкт деңгейі қызығушылық деңгейі елiктеушiлiк деңгейі талаптану деңгейі сендiру деңгейі 26 / 70 . Тiлдiк емес белгiлiк жүйелердi қолданатын қарым-қатынас түрi: топтық қарым-қатынас вербальдi қарым-қатынас вербальді емес қарым-қатынас iскерлiк қарым-қатынас формальды емес қарым-қатынас 27 / 70 . Когнитивтік психологияның негізгі зерттеулері: көңіл-күй қалыптары танымдық процестер қабілет тума қасиеттер мінез 28 / 70 . Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоционалды күйін түсіну – бұл: түсіну қабылдау рефлекция эмпатия қашықтық 29 / 70 . Психологиялық эксперементте «Интелектуалдық тестті» алғаш пайдаланған зерттеуші Ж.Пиаже Дж. Кеттел Ф.Гальтон В.Вунд А.Бине 30 / 70 . Қарым-қатынастың қызметтері стандартты іріктеу байланыстыру,қалыптасыру, растау сенімділік әлеуметтік, ресми дұрыс жауабы жоқ көрнекілік (репрезентативтік) 31 / 70 Конфликтінің негізінде тұлғаралық өзара іс-қимыл қатысушыларының мақсатының жиынтығы жатады – деп есептеді: М.Дойч Л.Козер З.Фрейд Г.Спенсер 32 / 70 . Адамдардың бір-бірімен сөйлесуі, өздерінің бар екендігін білдіруі транспозиция заңы фон мен фигура эмпатия иллюзиялы қабылдау трансакционды стимул 33 / 70 Қарым-қатынастың құрамдас бөлігі ретіндегі бір адамның өзгені қабылдауы апперцепция агнозия дұрыс жауабы жоқ барлық жауабы дұрыс перцепция 34 / 70 Қарым-қатынас - бұл: сұхбат пікір алмасу адамдар арасындағы хабар алмасу кездесу қатынастарға белсенділігі 35 / 70 .Дж. Брунер ж.т.б. бастаған психологиялық бағыт: генетикалық бихевиористік гуманистік гештальттық когнитивтік 36 / 70 Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрінде берілген әдістемелердің үлкен тобы. Бұл : жетістіктер тесттер интеллект тесттері вербальдық тесттер проективті әдістемелер сауалнамалар 37 / 70 Сөздік ассоциациялар әдісінің пайда болуы қай психологтың атымен байланысты: Дж. Кеттел Г.Павлов Ф.Гальтон Г.Роршах А.Бине 38 / 70 Проксемика : бұл компромиске келу дегенді түсіндіреді бұл жақындық дегенді түсіндіреді бұл тартымдылық дегенді түсіндіреді бұл жобалау дегенді түсіндіреді бұл алшақтық дегенді түсіндіреді 39 / 70 Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатып адамның психологиялық белгісі: сезімі ойы әрекет жоспары сөз пайымдауы қажетсінуі 40 / 70 Л.С.Рубинштейн пікірінше, сана мен іс-әрекет байланысының мәні: сана мен әрекет біртұтас, бөлінбес алғашқы әрекет, кейін сана сана тәуелсіз іс-әрекет дербес сана мен әрекеттің механистік бірлігі 41 / 70 Адам болмысының негізі оның өзін-өзі таныту мен өз мүмкіншіліктерін ашуға болған ынта-ықыласында деп есептеген бағыт: гуманистік когнитивтік фрейдік гештальттық бихевиористік 42 / 70 . Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: акцентуация апракция мазасыздық афазия aутизм 43 / 70 Жас деңгейіне орай адамдардың бір оқиғаға болған қатынасы жақын алшақ бейтарап бірдей екі ұшты 44 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады бірін-бірі шектейді толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді толық үйлесімді бейтарап 45 / 70 Адамдар арасындағы қатынастардың өзгеруіне ықпалды себеп табиғи жағдайлары жаратылыстан тыс күш әлеуметтік-психологиялық орта экологиялық ауытқулар жеке адам қалауы 46 / 70 . Калифорниялық психологиялық сауалнама қанша тұжырымдамадан тұрады 280 480 500 200 100 47 / 70 Адамның образын ол жөніндегі ең соңғы мәліметке орай түзу асыра сілтей әсерлену болжай әсерлену бітіс тану алғашқы әсер жаңалықты әсерлену 48 / 70 Адам образын жасаудың кең тараған тәсілі-бітіс тану мәні: ақырғы нәтижені күмі ілгері барластыру бірінші көрген бейнені бекіту бірінші мінездеменің бекіп қалуы өз қасиеттерін екіншіге аудару соңғы мәліметке бағыну 49 / 70 Отбасы суреті әдістемесінің мақсаты қандай : отбасылық қатынастардың бұзылудың диагностикасы тұлға аралық қатынастарды зерттеу адам қатынастарының саналы және ішінара санасыз деңгейлерін анықтау іс-әрекеттің жеке, арнайы салаларын ойдағыдай меңгеру жеке кісінің топтағы мәртебесін анықтау 50 / 70 Сана-сезім өз өнімімен бейнеленеді қоршаған адамдарды көрсетуімен өзінің іс-әрекетін көрсетуімен өзін көрсетуімен бейнеленеді «Мен-Кейіпкер»; Мен -Концепция» барлық жауаптар дұрыс өзінің жеке қажеттілігін көрсетуімен 51 / 70 . Балалар «Отбасыны» не «өз Отбасысын» емес, Отбасыны өзіне елестететіндей етіп салатын әдістеменің авторы кім: В. Вульф Л. Корман Я.Л. Коломенский Р. Бернс А.И. Захаров 52 / 70 Адамдар арасындағы мәнді қатынастардың түзілуіне себепші ең маңызды тәсіл: интерактивті коммуникативті перцептивті сигнитативті вербальды 53 / 70 . Қарым-қатынастың бір-бірімен байланысты үш жағы: логикалық ойлауды бағалау дұрыс жауабы жоқ психодиагностикалық графикалық әдістемесі өзара қарым-қатынасты білудің проективті құралы коммуникативті,интерактивті,перцептивті 54 / 70 Адамның өзін-өзі тануының негізінде жатқан фактор табиғи қасиет төңірегіндегілермен түйсінісуі өз қабылдауы субьективті бағалауы тылсым күш 55 / 70 Психодиагноздың психодиагностика процесіне барынша тартылу дәрежесіне қандай диагностикалық техникалар тән: аппаратуралық әдістемелер диалогтық техникалар дұрыс жауабы жоқ шкалалық техникалар объективті тесттер 56 / 70 Сөздiк, вербальды қарым-қатынас қолданады көз байланысы тiлдi ишарат пантомимика көзді 57 / 70 Психиканың адамға тән ерекшеліктері мен сананың пайда болуын ғылыми тұрғыдан зерттеуге негіз болған принцип: эволюциондық креационизм даму детерминистік іс-әрекеттік 58 / 70 Іскерлік қарым-қатынас формасы: іскерлік келіссөздер жасөспірімдердің акцентуацияларын анықтау субъективті бақылау деңгейін анықтау жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтау темпераменттің қасиеттерін диагностикалау 59 / 70 Адамдардың тұрмыс – еңбек барысында тәсіл, идеялар мен болжамдар бөлісу, алмасу құралы: зейін тіл сезім ой қиял 60 / 70 «Тест» терминін қай психолог ұсынды Л.С.Выготский Ф.Гальтон Дж. Кеттел А.Бине В.Вунд 61 / 70 Қарым-қатынас дегеніміз: тұлғаның эмоциональдық әлемінің кейбір ерекшеліктерін айқындау дұрыс жауабы жоқ тұлғаның кейбір ерекшеліктерін білу отбасылық қарым-қатынасты білу тіл арқылы пікір алысу 62 / 70 . Іс-әрекет пен қарым-қатынаста байқалып, қалыптасатын тұрақты жеке-дара қасиеттердің жиынтығы, бұл: мінез темперамент қабілеттер сезім нышан 63 / 70 . Әр адамның тілдесу сипаты мен мазмұнын айқындайтын құбылыс: зейіні қоғамдық қызмет жеке адам табиғаты қалауы ойы 64 / 70 Толыққанды ақпарат алмасу үшін қажетті басты тіл құралы ырғақ әуен сөйлеу сөз дыбыс 65 / 70 Қатынастардың құрылуы, тану, рефлексия – ол функциялар: қарым-қатынас іс-әрекет ойлау ерік сана 66 / 70 Ықпал жасау қатынасын білдіретін психалогиялық термин коммуникатив сигнификатив вербальдық интерактив перцептив 67 / 70 . Комуникативті қатынас мәні ықпал жасау ақпарат алу өзара түйсіну ақпарат алмасу ақпарат беру 68 / 70 Баланың суретіндегі отбасы мүшелерінің орналасуы нені көрсетеді: отбасының жеке мүшелеріне баланың эмоционалдық қарым-қатынасын тұлғаның эмоционалдық әлемінің ерекшелігі баланың «мен кейіпкер»-ін отбасындағы өзара қарым-қатынастың кейбір психологиялық ерекшеліктерін оның жыныстық ұқсастығын 69 / 70 Әкімшілік түрде мәжбүр етіп тексеру барысында әдістемені пайдалану психодиагностикалық зерттеудің қандай жағдайына сәйкес келеді: ғылыми ынтымақтасу сараптама жағдайы клиент жағдайы барлық жауаптары дұрыс барлығына 70 / 70 Екі адам бір ортада бола тұрып, өзара қатынас жасауға қажеттік таппайды, мұндайдағы қатынас түрі: қайшылықты жанжалды бейтарап амбивалентті үйлесімді Ваша оценка Перезапустить викторину