Психология 0 Педагогика и психология 1 / 70 Л.С.Рубинштейн пікірінше, сана мен іс-әрекет байланысының мәні: сана мен әрекеттің механистік бірлігі іс-әрекет дербес сана тәуелсіз сана мен әрекет біртұтас, бөлінбес алғашқы әрекет, кейін сана 2 / 70 . Ресми байланыстардың кедергісі үйлесті остранизм бейтараптық амбиваленттік үйлеспеушілік 3 / 70 Жас деңгейіне орай адамдардың бір оқиғаға болған қатынасы бірдей екі ұшты бейтарап алшақ жақын 4 / 70 Қолданылатын тесттік тапсырмалардың типі бойынша В.М. Русаловтың «Темпераменттік қасиеттерін анықтау әдістемесі қайсысына жатады» : әрекеттік продуктивтік физиологиялық сауалнамалық аппаратуралық 5 / 70 . Балалар «Отбасыны» не «өз Отбасысын» емес, Отбасыны өзіне елестететіндей етіп салатын әдістеменің авторы кім: Я.Л. Коломенский В. Вульф Л. Корман А.И. Захаров Р. Бернс 6 / 70 Тіл көмегімен қарым-қатынас вербальды коммуникация ойлау ой қорытындысы пікір сөйлеу просемика 7 / 70 Психологияда тіл арқылы ақпарат алмасу процесі түсіну ойлау ерік-жігер қарым-қатынас қабылдау 8 / 70 . Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi сендiру деңгейі талаптану деңгейі қызығушылық деңгейі елiктеушiлiк деңгейі инстинкт деңгейі 9 / 70 Жеке тұлғаның өзiне-өзi баға беруi өзін-өзі бағалау сендiру талаптану деңгейi пікір ұмтылу 10 / 70 . Қарым-қатынастың бір-бірімен байланысты үш жағы: өзара қарым-қатынасты білудің проективті құралы коммуникативті,интерактивті,перцептивті психодиагностикалық графикалық әдістемесі дұрыс жауабы жоқ логикалық ойлауды бағалау 11 / 70 . Когнитивтік психологияның негізгі зерттеулері: танымдық процестер мінез қабілет тума қасиеттер көңіл-күй қалыптары 12 / 70 Жоғары дамыған рефлекстік қабілет мәні импульстік әрекеттер қатынастарды орынды сезіну, бағалау әскерлерге бейтарап қалу табиғи қасиет кездейсоқ пайым 13 / 70 Қарым-қатынас бұл: қажеттiлiктi қанағаттандыру үшiн шындықты қайта жасау адамдар арасындағы зат алмасу қоғамдық тәжiрибенi меңгеру және қайта құру адамдар арасындағы хабар алмасу жеке тұлғаның мiнез құлық көрсетуi 14 / 70 Қарым-қатынас - бұл: кездесу адамдар арасындағы хабар алмасу қатынастарға белсенділігі пікір алмасу сұхбат 15 / 70 Вербальды және вербальсыз қарым-қатынас дегеніміз: барлық жауаптары дұрыс өзара іс-әрекетті білу ) тіл арқылы және ым-ишара арқылы жүзеге асу тұлғаның эмоциональдық әлемнің кейбір ерекшеліктерін айқындау тұлғаның кейбір мінез ерекшеліктерін білу 16 / 70 . Тiлдiк емес белгiлiк жүйелердi қолданатын қарым-қатынас түрi: формальды емес қарым-қатынас вербальдi қарым-қатынас топтық қарым-қатынас iскерлiк қарым-қатынас вербальді емес қарым-қатынас 17 / 70 Адамның образын ол жөніндегі ең соңғы мәліметке орай түзу бітіс тану жаңалықты әсерлену алғашқы әсер асыра сілтей әсерлену болжай әсерлену 18 / 70 Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрінде берілген әдістемелердің үлкен тобы. Бұл : интеллект тесттері жетістіктер тесттер вербальдық тесттер проективті әдістемелер сауалнамалар 19 / 70 Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: апракция мазасыздық акцентуация аутизм афазия 20 / 70 . Конфликтінің функционалдық теориясын жетілдірген К.Маркс Э.Дюркгейм В.И.Ленин М.Вебер Г.Зиммель 21 / 70 Әкімшілік түрде мәжбүр етіп тексеру барысында әдістемені пайдалану психодиагностикалық зерттеудің қандай жағдайына сәйкес келеді: клиент жағдайы сараптама жағдайы барлық жауаптары дұрыс ғылыми ынтымақтасу барлығына 22 / 70 Психиканың адамға тән ерекшеліктері мен сананың пайда болуын ғылыми тұрғыдан зерттеуге негіз болған принцип: эволюциондық даму детерминистік креационизм іс-әрекеттік 23 / 70 Сана сезім мен тұлғаның толық деңгейлік концепциясын қай психолог ұсынды Б. Баумейстр И.С. Кон Э.Г. Эйдемиллер Э.Эриксон А. Анастази 24 / 70 Өзара терең сыйластық жайлаған ортадағы қатынас түрі үйлесімді дау-дамайлы тәуелді бейтарап қайшылықты 25 / 70 Iс-әрекет дегенiмiз: сана арқылы басқарылатын белсендiлiк туа берiлген мiнез-құлық түрi жоғары деңгейдегi психикалық бейнелеу жүре пайда болған ағза реакциясы ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы 26 / 70 Сөздік ассоциациялар әдісінің пайда болуы қай психологтың атымен байланысты: Г.Павлов Ф.Гальтон Г.Роршах А.Бине Дж. Кеттел 27 / 70 Конфликттер себебі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде байқалады – деп есептеді Я.Морено А.Басс Т.Шибутани А.Адлер З.Фрейд 28 / 70 Қарым-қатынастың вербальды емес тәсілі : зерттеу көзі микродеңгей мотив кинестика, таксика,просемика зерттеу тәсілі 29 / 70 . Әр адамның тілдесу сипаты мен мазмұнын айқындайтын құбылыс: жеке адам табиғаты қоғамдық қызмет ойы зейіні қалауы 30 / 70 Жекелеген адамдарды талдау: сценарийді талдау ережені талдау трансакционды талдау ойынды талдау құрылымдық адамдарды талдау 31 / 70 . Адамдардың бір-бірімен сөйлесуі, өздерінің бар екендігін білдіруі эмпатия транспозиция заңы фон мен фигура трансакционды стимул иллюзиялы қабылдау 32 / 70 Сана-сезім өз өнімімен бейнеленеді өзінің іс-әрекетін көрсетуімен өзін көрсетуімен бейнеленеді «Мен-Кейіпкер»; Мен -Концепция» барлық жауаптар дұрыс өзінің жеке қажеттілігін көрсетуімен қоршаған адамдарды көрсетуімен 33 / 70 Адамның психологиясын немесе мінез-құлқын түзетуде практикалық-психологиялық көмек көрсетуге байланысты қолданбалы психологиялық білімнің, дағдылар мен машықтардық жиынтығы: барлық жауабы дұрыс дұрыс жауабы жоқ психокоррекция психологиялық диагностика психологиялық кеңес беру 34 / 70 Баланың іштен жетілмей туатын, физикалық және психикалық дамуындағы патологиялық кемістігін қалай атайды: есі ауысқан есі дұрыс емес нақұрыс ақылы таяз дебильділік 35 / 70 Толыққанды ақпарат алмасу үшін қажетті басты тіл құралы сөз ырғақ әуен дыбыс сөйлеу 36 / 70 Тілдік қарым-қатынас бұл бір адамның басқа адамға сөз көмегімен ақпарат беруі және оны зерделеуі: саяси қарым-қатынаста жағдайда топтар арасындағы қарым-қатынас жағдайда жеке адамдар қарым-қатынаста арасындағы жағдайда әлеуметтік қарым-қатынаста жағдайда 37 / 70 Қарым-қатынас дегеніміз: тұлғаның кейбір ерекшеліктерін білу дұрыс жауабы жоқ тұлғаның эмоциональдық әлемінің кейбір ерекшеліктерін айқындау тіл арқылы пікір алысу отбасылық қарым-қатынасты білу 38 / 70 . Іс-әрекет пен қарым-қатынаста байқалып, қалыптасатын тұрақты жеке-дара қасиеттердің жиынтығы, бұл: қабілеттер темперамент сезім нышан мінез 39 / 70 Адамдар арасындағы сыйластық пен араздықтан, сенім мен күдіктенуден тұратын қатынас атауы: қоғамдық қатынас жеке қатынас топтық қатынас қызметтік қатынас әлеуметтік қатынас 40 / 70 Сөздік қарым-қатынасқа негізделген әдістер интервью әңгімелесу модельдеу анкета тест 41 / 70 Проксемика : бұл компромиске келу дегенді түсіндіреді бұл жобалау дегенді түсіндіреді бұл жақындық дегенді түсіндіреді бұл алшақтық дегенді түсіндіреді бұл тартымдылық дегенді түсіндіреді 42 / 70 Адамда тұрақты сақталатын қасиет қажеттік ниет көңіл-күй зейін әдет 43 / 70 Іскерлік қарым-қатынас формасы: темпераменттің қасиеттерін диагностикалау субъективті бақылау деңгейін анықтау іскерлік келіссөздер жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтау жасөспірімдердің акцентуацияларын анықтау 44 / 70 Когнитивтік психология бойынша адамның психикалық іс-әрекетіне бастаушы негіз гомосапинес қоғам гуманизм алла гомонкулюс 45 / 70 . Қарым-қатынастың қызметтері дұрыс жауабы жоқ стандартты іріктеу байланыстыру,қалыптасыру, растау сенімділік әлеуметтік, ресми көрнекілік (репрезентативтік) 46 / 70 Баланың суретіндегі отбасы мүшелерінің орналасуы нені көрсетеді: оның жыныстық ұқсастығын отбасындағы өзара қарым-қатынастың кейбір психологиялық ерекшеліктерін отбасының жеке мүшелеріне баланың эмоционалдық қарым-қатынасын баланың «мен кейіпкер»-ін тұлғаның эмоционалдық әлемінің ерекшелігі 47 / 70 Әлеуметтік ортаның көңіл-күй үйлесімдігі: бала-шаға жанжалы өмірлік тәжірибе ерсесектер қатынасы табиғи факторлар кәсіптік дәреже 48 / 70 «Мінез акцентуациясы» сауалнамасының авторы кім: Айзенк Дж.Кеттел Дұрыс жауабы жоқ Роршах Шмишек 49 / 70 . Психологиялық эксперементте «Интелектуалдық тестті» алғаш пайдаланған зерттеуші Ж.Пиаже А.Бине Дж. Кеттел В.Вунд Ф.Гальтон 50 / 70 . Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: афазия мазасыздық акцентуация апракция aутизм 51 / 70 Әңгімешіл, жасымайтын адамдарды біріктіруші тип астеник параноик Aпикник шизоид атлетик 52 / 70 . Калифорниялық психологиялық сауалнама қанша тұжырымдамадан тұрады 100 480 500 280 200 53 / 70 Адам іс-әрекетінің бәрі объектив сана басқарымында емес, астар санадағы ықпалдар жетегінде болатынын дәріптеген: Уотсон Маслоу Фрейд Пиаже Торндайк 54 / 70 . Тілдесу қызметінің нәтижесі өзгертілетін өнім божам ой қайта жасалған зат адамаралық қатынас нақты пікір 55 / 70 Мимика дегеніміз санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау іс-әрекет тұлға арқылы қатынастарды білу қарым-қатынас кезіндегі беттің құбылысы B) C) D) E) топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау 56 / 70 . Диалогтық техникаларға қатысты дұрыс пікірді көрсетіңіз диалогтық техникалар ауызша (вербальдық) және жазбаша (вербальды емес) болуы мүмкін диалогтық техникалар тек жазбаша болуы мүмкін диалогтық техникалар тек проективті болуы мүмкін диалогтық техникалар тек ауызша болуы мүмкін дұрыс жауабы жоқ 57 / 70 ”Қоғамның конфликтінік моделін” негізін қалаушы: Р.Дарендорф Л.Козер К.Маркс Т.Парсонс В.И.Ленин 58 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді бірін-бірі шектейді бейтарап толық үйлесімді үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады 59 / 70 Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi инстинкт деңгейі елiктеушiлiк деңгейі талаптану деңгейі қызығушылық деңгейі сендiру деңгейі 60 / 70 .Дж. Брунер ж.т.б. бастаған психологиялық бағыт: когнитивтік гуманистік гештальттық бихевиористік генетикалық 61 / 70 Адамдар арасындағы қатынастардың өзгеруіне ықпалды себеп жаратылыстан тыс күш табиғи жағдайлары әлеуметтік-психологиялық орта экологиялық ауытқулар жеке адам қалауы 62 / 70 Адамдағы танымдық процестер белсенділігі мен танымдық даму теориясын ұстанған бағыт: гуманистік бихевиоризм когнитивтік фрейдизм гештальттық 63 / 70 Конфликтінің негізінде тұлғаралық өзара іс-қимыл қатысушыларының мақсатының жиынтығы жатады – деп есептеді: М.Дойч З.Фрейд Г.Спенсер Л.Козер 64 / 70 Төменде көрсетілген тесттердің қайсысын оқушылардың ой-өрісінің дамуын диагностикалау үшін пайдалануға болады: Стреляу тест-сауалнамасы Роршах тесті «Тіршілік етпейтін жануар» тесті «Үй, ағаш, адам» тесті «ШТУР» тесті 65 / 70 Рефлексия : жақсы көру сезімін білдіру субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай түйсінгенін сезінуі обьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі жек көру сезімдерін білдіру субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі 66 / 70 Ересектердің, балаларға қарағанда, аралық қатынастарды бағалау деңгейі оңай қабылдайды мән-мағынасына үңіле бермейді орынды сезінеді әсерге берілмейді дәлірек пайымдайды 67 / 70 Жанның табиғаты туралы пікірлер айтқан К.Юнг В.Вундт Аристотель Ж.Пиаже З.Фред 68 / 70 Адамның өзін-өзі тануының негізінде жатқан фактор субьективті бағалауы төңірегіндегілермен түйсінісуі тылсым күш табиғи қасиет өз қабылдауы 69 / 70 Жеке кісінің қатынастарын төрт деңгейде анықтау үшін үш әдістемені қай психолог енгізген: Р. Бейлс Дж. Морено Дж. Тоух И.С. Кон Т. Лири 70 / 70 Адамдар арасындағы мәнді қатынастардың түзілуіне себепші ең маңызды тәсіл: вербальды коммуникативті перцептивті сигнитативті интерактивті Ваша оценка Перезапустить викторину