Психология 0 Педагогика и психология 1 / 70 Әлеуметтік ортаның көңіл-күй үйлесімдігі: өмірлік тәжірибе табиғи факторлар бала-шаға жанжалы ерсесектер қатынасы кәсіптік дәреже 2 / 70 Адам образын жасаудың кең тараған тәсілі-бітіс тану мәні: бірінші мінездеменің бекіп қалуы бірінші көрген бейнені бекіту өз қасиеттерін екіншіге аудару ақырғы нәтижені күмі ілгері барластыру соңғы мәліметке бағыну 3 / 70 Мимика дегеніміз қарым-қатынас кезіндегі беттің құбылысы B) C) D) E) іс-әрекет топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу 4 / 70 ”Қоғамның конфликтінік моделін” негізін қалаушы: Т.Парсонс Л.Козер К.Маркс Р.Дарендорф В.И.Ленин 5 / 70 Iс-әрекет дегенiмiз: жоғары деңгейдегi психикалық бейнелеу туа берiлген мiнез-құлық түрi жүре пайда болған ағза реакциясы сана арқылы басқарылатын белсендiлiк ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы 6 / 70 . Қарым-қатынастың қызметтері сенімділік әлеуметтік, ресми стандартты іріктеу дұрыс жауабы жоқ көрнекілік (репрезентативтік) байланыстыру,қалыптасыру, растау 7 / 70 Жеке тұлғаның өзiне-өзi баға беруi өзін-өзі бағалау талаптану деңгейi пікір ұмтылу сендiру 8 / 70 Қарым-қатынас бұл: қоғамдық тәжiрибенi меңгеру және қайта құру адамдар арасындағы зат алмасу адамдар арасындағы хабар алмасу жеке тұлғаның мiнез құлық көрсетуi қажеттiлiктi қанағаттандыру үшiн шындықты қайта жасау 9 / 70 Роршахтың біріккен тесті әдістемесінің мақсаты қандай: топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау отбасылық қатынастың бұзылуын анықтау диагностика санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу топтың психологиялық климатын анықтау 10 / 70 Өзара терең сыйластық жайлаған ортадағы қатынас түрі бейтарап тәуелді қайшылықты дау-дамайлы үйлесімді 11 / 70 Баланың іштен жетілмей туатын, физикалық және психикалық дамуындағы патологиялық кемістігін қалай атайды: есі ауысқан дебильділік ақылы таяз есі дұрыс емес нақұрыс 12 / 70 Сөздік ассоциациялар әдісінің пайда болуы қай психологтың атымен байланысты: Г.Павлов Дж. Кеттел Г.Роршах А.Бине Ф.Гальтон 13 / 70 Адамның психологиясын немесе мінез-құлқын түзетуде практикалық-психологиялық көмек көрсетуге байланысты қолданбалы психологиялық білімнің, дағдылар мен машықтардық жиынтығы: барлық жауабы дұрыс психологиялық кеңес беру психологиялық диагностика дұрыс жауабы жоқ психокоррекция 14 / 70 Отбасы суреті әдістемесінің мақсаты қандай : жеке кісінің топтағы мәртебесін анықтау адам қатынастарының саналы және ішінара санасыз деңгейлерін анықтау іс-әрекеттің жеке, арнайы салаларын ойдағыдай меңгеру отбасылық қатынастардың бұзылудың диагностикасы тұлға аралық қатынастарды зерттеу 15 / 70 . Психологиялық эксперементте «Интелектуалдық тестті» алғаш пайдаланған зерттеуші Дж. Кеттел Ж.Пиаже А.Бине В.Вунд Ф.Гальтон 16 / 70 Екі адам бір ортада бола тұрып, өзара қатынас жасауға қажеттік таппайды, мұндайдағы қатынас түрі: жанжалды қайшылықты амбивалентті бейтарап үйлесімді 17 / 70 Қарым-қатынас - бұл: сұхбат кездесу адамдар арасындағы хабар алмасу пікір алмасу қатынастарға белсенділігі 18 / 70 Жоғары дамыған рефлекстік қабілет мәні бағалау әскерлерге бейтарап қалу кездейсоқ пайым қатынастарды орынды сезіну, импульстік әрекеттер табиғи қасиет 19 / 70 Тіл көмегімен қарым-қатынас вербальды коммуникация пікір просемика ой қорытындысы сөйлеу ойлау 20 / 70 Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрінде берілген әдістемелердің үлкен тобы. Бұл : сауалнамалар жетістіктер тесттер вербальдық тесттер интеллект тесттері проективті әдістемелер 21 / 70 . Адамдардың бір-бірімен сөйлесуі, өздерінің бар екендігін білдіруі трансакционды стимул эмпатия иллюзиялы қабылдау транспозиция заңы фон мен фигура 22 / 70 Адамдар арасындағы қатынастардың өзгеруіне ықпалды себеп табиғи жағдайлары экологиялық ауытқулар әлеуметтік-психологиялық орта жаратылыстан тыс күш жеке адам қалауы 23 / 70 Қарым-қатынас түрлері іскерлік,рухани дефектологиялық селекция рестандартизация типлологиялық селекция дұрыс жауабы жоқ 24 / 70 Гуманистік психология теоретипі: Д.Брунер А.Х.Маслоу Э.Л.Торндайк Ж.Пиаже З.Фрейд 25 / 70 Сөздiк, вербальды қарым-қатынас қолданады тiлдi көзді ишарат көз байланысы пантомимика 26 / 70 . Тілдесу қызметінің нәтижесі адамаралық қатынас божам ой қайта жасалған зат нақты пікір өзгертілетін өнім 27 / 70 Төменде көрсетілген тесттердің қайсысын оқушылардың ой-өрісінің дамуын диагностикалау үшін пайдалануға болады: Роршах тесті «Үй, ағаш, адам» тесті «ШТУР» тесті Стреляу тест-сауалнамасы «Тіршілік етпейтін жануар» тесті 28 / 70 Когнитивтік психология бойынша адамның психикалық іс-әрекетіне бастаушы негіз алла қоғам гуманизм гомосапинес гомонкулюс 29 / 70 Қатынастардың құрылуы, тану, рефлексия – ол функциялар: қарым-қатынас іс-әрекет ерік сана ойлау 30 / 70 . Конфликтінің функционалдық теориясын жетілдірген Г.Зиммель К.Маркс В.И.Ленин Э.Дюркгейм М.Вебер 31 / 70 . Когнитивтік психологияның негізгі зерттеулері: тума қасиеттер көңіл-күй қалыптары танымдық процестер мінез қабілет 32 / 70 . Ресми байланыстардың кедергісі амбиваленттік үйлесті бейтараптық остранизм үйлеспеушілік 33 / 70 Психикалық бейне мен оны туындататын нақты әрекет арасындағы байланысты жоққа шығарған психологиялық теория: гештальттық гуманистік бихевиористік генетикалық прагматистік 34 / 70 . Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: акцентуация aутизм мазасыздық афазия апракция 35 / 70 «Мінез акцентуациясы» сауалнамасының авторы кім: Айзенк Шмишек Дұрыс жауабы жоқ Дж.Кеттел Роршах 36 / 70 Сана сезім-бұл тұлғаның өзін-өзі бағалауы барлық жауаптары дұрыс адамның өзінің қажеттілігі мен бейімділігі мен әуендерін,өкініші мен ойларын ұғыну қатынасы өз жағдайын тұлғаның өзі реттеуі обьективті шын құбылыстарға тұлғаның субьективтік қарым-қатынасы 37 / 70 Адамдағы танымдық процестер белсенділігі мен танымдық даму теориясын ұстанған бағыт: когнитивтік бихевиоризм гештальттық гуманистік фрейдизм 38 / 70 Ересектердің, балаларға қарағанда, аралық қатынастарды бағалау деңгейі оңай қабылдайды дәлірек пайымдайды әсерге берілмейді мән-мағынасына үңіле бермейді орынды сезінеді 39 / 70 . Іс-әрекет пен қарым-қатынаста байқалып, қалыптасатын тұрақты жеке-дара қасиеттердің жиынтығы, бұл: сезім темперамент нышан мінез қабілеттер 40 / 70 . Тiлдiк емес белгiлiк жүйелердi қолданатын қарым-қатынас түрi: вербальді емес қарым-қатынас топтық қарым-қатынас вербальдi қарым-қатынас формальды емес қарым-қатынас iскерлiк қарым-қатынас 41 / 70 Адамның өзін-өзі тануының негізінде жатқан фактор төңірегіндегілермен түйсінісуі табиғи қасиет өз қабылдауы тылсым күш субьективті бағалауы 42 / 70 Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатып адамның психологиялық белгісі: ойы әрекет жоспары сөз пайымдауы қажетсінуі сезімі 43 / 70 Конфликттер себебі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде байқалады – деп есептеді Т.Шибутани А.Адлер Я.Морено А.Басс З.Фрейд 44 / 70 Адамның өз мүмкіншіліктерін ашуға болған қажеттіліктің негізі, Маслоу пікірінше бейтарап қалу пайдакүнемдік жамандық ниет жақсылыққа ұмтылу қорғаныс 45 / 70 Психодиагноздың психодиагностика процесіне барынша тартылу дәрежесіне қандай диагностикалық техникалар тән: шкалалық техникалар дұрыс жауабы жоқ диалогтық техникалар объективті тесттер аппаратуралық әдістемелер 46 / 70 Адамдар арасындағы сыйластық пен араздықтан, сенім мен күдіктенуден тұратын қатынас атауы: жеке қатынас қоғамдық қатынас әлеуметтік қатынас топтық қатынас қызметтік қатынас 47 / 70 Жекелеген адамдарды талдау: ережені талдау құрылымдық адамдарды талдау сценарийді талдау трансакционды талдау ойынды талдау 48 / 70 Әкімшілік түрде мәжбүр етіп тексеру барысында әдістемені пайдалану психодиагностикалық зерттеудің қандай жағдайына сәйкес келеді: сараптама жағдайы барлығына клиент жағдайы ғылыми ынтымақтасу барлық жауаптары дұрыс 49 / 70 . Сөйлеудің алғашқы генетикалық қызметі экспрессиялық қоздырғыш коммуникативті белгілеу жалпылама 50 / 70 Адамдардың тұрмыс – еңбек барысында тәсіл, идеялар мен болжамдар бөлісу, алмасу құралы: ой тіл қиял сезім зейін 51 / 70 Қарым-қатынастың вербальды емес тәсілі : микродеңгей мотив зерттеу көзі зерттеу тәсілі кинестика, таксика,просемика 52 / 70 Сана сезім мен тұлғаның толық деңгейлік концепциясын қай психолог ұсынды Э.Эриксон Б. Баумейстр А. Анастази Э.Г. Эйдемиллер И.С. Кон 53 / 70 Психиканың адамға тән ерекшеліктері мен сананың пайда болуын ғылыми тұрғыдан зерттеуге негіз болған принцип: детерминистік эволюциондық іс-әрекеттік даму креационизм 54 / 70 . Адамның қоршаған ортаға, адамдарға қатысты жөнсіз өшпенділігі. Бұл: мазасыздық ашушаңдық агрессивтілік дипривация акцентуация 55 / 70 Адамның образын ол жөніндегі ең соңғы мәліметке орай түзу жаңалықты әсерлену алғашқы әсер асыра сілтей әсерлену бітіс тану болжай әсерлену 56 / 70 Баланың суретіндегі отбасы мүшелерінің орналасуы нені көрсетеді: оның жыныстық ұқсастығын тұлғаның эмоционалдық әлемінің ерекшелігі баланың «мен кейіпкер»-ін отбасындағы өзара қарым-қатынастың кейбір психологиялық ерекшеліктерін отбасының жеке мүшелеріне баланың эмоционалдық қарым-қатынасын 57 / 70 Л.С.Рубинштейн пікірінше, сана мен іс-әрекет байланысының мәні: сана мен әрекеттің механистік бірлігі сана тәуелсіз алғашқы әрекет, кейін сана сана мен әрекет біртұтас, бөлінбес іс-әрекет дербес 58 / 70 Ықпал жасау қатынасын білдіретін психалогиялық термин коммуникатив сигнификатив интерактив перцептив вербальдық 59 / 70 . Адамды iс-әрекетке жетелейтiн: инстинкт гипноз стимул мотив рефлекс 60 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты толық үйлесімді бірін-бірі шектейді толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді бейтарап үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады 61 / 70 Жеке кісінің қатынастарын төрт деңгейде анықтау үшін үш әдістемені қай психолог енгізген: Р. Бейлс Т. Лири Дж. Морено Дж. Тоух И.С. Кон 62 / 70 . Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоционалды күйін түсіну – бұл: рефлекция қабылдау қашықтық эмпатия түсіну 63 / 70 . Диалогтық техникаларға қатысты дұрыс пікірді көрсетіңіз диалогтық техникалар тек проективті болуы мүмкін диалогтық техникалар тек жазбаша болуы мүмкін диалогтық техникалар ауызша (вербальдық) және жазбаша (вербальды емес) болуы мүмкін диалогтық техникалар тек ауызша болуы мүмкін дұрыс жауабы жоқ 64 / 70 Іскерлік қарым-қатынас формасы: жасөспірімдердің акцентуацияларын анықтау іскерлік келіссөздер жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтау темпераменттің қасиеттерін диагностикалау субъективті бақылау деңгейін анықтау 65 / 70 Сөздік қарым-қатынасқа негізделген әдістер әңгімелесу интервью анкета модельдеу тест 66 / 70 «Тест» терминін қай психолог ұсынды Л.С.Выготский В.Вунд А.Бине Ф.Гальтон Дж. Кеттел 67 / 70 Әңгімешіл, жасымайтын адамдарды біріктіруші тип шизоид астеник Aпикник атлетик параноик 68 / 70 Адам іс-әрекетінің бәрі объектив сана басқарымында емес, астар санадағы ықпалдар жетегінде болатынын дәріптеген: Маслоу Уотсон Торндайк Пиаже Фрейд 69 / 70 Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi инстинкт деңгейі қызығушылық деңгейі сендiру деңгейі елiктеушiлiк деңгейі талаптану деңгейі 70 / 70 Конфликтінің негізінде тұлғаралық өзара іс-қимыл қатысушыларының мақсатының жиынтығы жатады – деп есептеді: Л.Козер М.Дойч Г.Спенсер З.Фрейд Ваша оценка Перезапустить викторину