Психология 0 Педагогика и психология 1 / 70 Когнитивтік психология бойынша адамның психикалық іс-әрекетіне бастаушы негіз гомосапинес гуманизм қоғам алла гомонкулюс 2 / 70 Психодиагноздың психодиагностика процесіне барынша тартылу дәрежесіне қандай диагностикалық техникалар тән: шкалалық техникалар объективті тесттер дұрыс жауабы жоқ аппаратуралық әдістемелер диалогтық техникалар 3 / 70 Қарым-қатынас бұл: адамдар арасындағы хабар алмасу қажеттiлiктi қанағаттандыру үшiн шындықты қайта жасау жеке тұлғаның мiнез құлық көрсетуi адамдар арасындағы зат алмасу қоғамдық тәжiрибенi меңгеру және қайта құру 4 / 70 . Сөйлеудің алғашқы генетикалық қызметі жалпылама коммуникативті экспрессиялық белгілеу қоздырғыш 5 / 70 Адамдардың тұрмыс – еңбек барысында тәсіл, идеялар мен болжамдар бөлісу, алмасу құралы: қиял зейін сезім ой тіл 6 / 70 Сана сезім мен тұлғаның толық деңгейлік концепциясын қай психолог ұсынды Э.Эриксон А. Анастази Э.Г. Эйдемиллер И.С. Кон Б. Баумейстр 7 / 70 Тілдік қарым-қатынас жеке адамдар қарым-қатынаста арасындағы жағдайда топтар арасындағы қарым-қатынас жағдайда әлеуметтік қарым-қатынаста жағдайда саяси қарым-қатынаста жағдайда бұл бір адамның басқа адамға сөз көмегімен ақпарат беруі және оны зерделеуі: 8 / 70 Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: аутизм апракция афазия мазасыздық акцентуация 9 / 70 Адамның психологиясын немесе мінез-құлқын түзетуде практикалық-психологиялық көмек көрсетуге байланысты қолданбалы психологиялық білімнің, дағдылар мен машықтардық жиынтығы: дұрыс жауабы жоқ психокоррекция барлық жауабы дұрыс психологиялық кеңес беру психологиялық диагностика 10 / 70 Проксемика : бұл тартымдылық дегенді түсіндіреді бұл жақындық дегенді түсіндіреді бұл жобалау дегенді түсіндіреді бұл компромиске келу дегенді түсіндіреді бұл алшақтық дегенді түсіндіреді 11 / 70 Сөздік ассоциациялар әдісінің пайда болуы қай психологтың атымен байланысты: Дж. Кеттел Г.Роршах А.Бине Ф.Гальтон Г.Павлов 12 / 70 Фрейд психологиясының негізгі идеясы адам дамуының негізгі – оқу, тәрбие әлеуметтік қатынас адамды дамытады адам- еңбектің жемісі адам қоғаммен үндес қоғам адамға жау 13 / 70 Iс-әрекет дегенiмiз: ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы сана арқылы басқарылатын белсендiлiк жоғары деңгейдегi психикалық бейнелеу туа берiлген мiнез-құлық түрi жүре пайда болған ағза реакциясы 14 / 70 . Қарым-қатынастың қызметтері сенімділік әлеуметтік, ресми байланыстыру,қалыптасыру, растау дұрыс жауабы жоқ стандартты іріктеу көрнекілік (репрезентативтік) 15 / 70 Қарым-қатынас түрлері рестандартизация дефектологиялық селекция іскерлік,рухани типлологиялық селекция дұрыс жауабы жоқ 16 / 70 Өзара терең сыйластық жайлаған ортадағы қатынас түрі үйлесімді қайшылықты тәуелді бейтарап дау-дамайлы 17 / 70 Екі адам бір ортада бола тұрып, өзара қатынас жасауға қажеттік таппайды, мұндайдағы қатынас түрі: үйлесімді амбивалентті бейтарап қайшылықты жанжалды 18 / 70 Рефлексия : обьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай түйсінгенін сезінуі жақсы көру сезімін білдіру жек көру сезімдерін білдіру 19 / 70 Баланың суретіндегі отбасы мүшелерінің орналасуы нені көрсетеді: отбасындағы өзара қарым-қатынастың кейбір психологиялық ерекшеліктерін баланың «мен кейіпкер»-ін тұлғаның эмоционалдық әлемінің ерекшелігі отбасының жеке мүшелеріне баланың эмоционалдық қарым-қатынасын оның жыныстық ұқсастығын 20 / 70 . Комуникативті қатынас мәні өзара түйсіну ақпарат беру ақпарат алмасу ықпал жасау ақпарат алу 21 / 70 Отбасы суреті әдістемесінің мақсаты қандай : жеке кісінің топтағы мәртебесін анықтау отбасылық қатынастардың бұзылудың диагностикасы іс-әрекеттің жеке, арнайы салаларын ойдағыдай меңгеру тұлға аралық қатынастарды зерттеу адам қатынастарының саналы және ішінара санасыз деңгейлерін анықтау 22 / 70 Адамдар арасындағы қатынастардың өзгеруіне ықпалды себеп жеке адам қалауы жаратылыстан тыс күш әлеуметтік-психологиялық орта табиғи жағдайлары экологиялық ауытқулар 23 / 70 Конфликтінің негізінде тұлғаралық өзара іс-қимыл қатысушыларының мақсатының жиынтығы жатады – деп есептеді: З.Фрейд М.Дойч Л.Козер Г.Спенсер 24 / 70 Конфликттер себебі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде байқалады – деп есептеді А.Басс Т.Шибутани Я.Морено З.Фрейд А.Адлер 25 / 70 Роршахтың біріккен тесті әдістемесінің мақсаты қандай: санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау топтың психологиялық климатын анықтау отбасылық қатынастың бұзылуын анықтау диагностика топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу 26 / 70 Вербальды және вербальсыз қарым-қатынас дегеніміз: өзара іс-әрекетті білу тұлғаның кейбір мінез ерекшеліктерін білу тұлғаның эмоциональдық әлемнің кейбір ерекшеліктерін айқындау барлық жауаптары дұрыс ) тіл арқылы және ым-ишара арқылы жүзеге асу 27 / 70 Ересектердің, балаларға қарағанда, аралық қатынастарды бағалау деңгейі мән-мағынасына үңіле бермейді оңай қабылдайды дәлірек пайымдайды әсерге берілмейді орынды сезінеді 28 / 70 . Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоционалды күйін түсіну – бұл: эмпатия түсіну қабылдау рефлекция қашықтық 29 / 70 Қатынастардың құрылуы, тану, рефлексия – ол функциялар: сана іс-әрекет ерік ойлау қарым-қатынас 30 / 70 Әкімшілік түрде мәжбүр етіп тексеру барысында әдістемені пайдалану психодиагностикалық зерттеудің қандай жағдайына сәйкес келеді: ғылыми ынтымақтасу сараптама жағдайы барлығына клиент жағдайы барлық жауаптары дұрыс 31 / 70 Жеке тұлғаның өзiне-өзi баға беруi талаптану деңгейi сендiру пікір ұмтылу өзін-өзі бағалау 32 / 70 . Балалар «Отбасыны» не «өз Отбасысын» емес, Отбасыны өзіне елестететіндей етіп салатын әдістеменің авторы кім: Л. Корман А.И. Захаров Я.Л. Коломенский Р. Бернс В. Вульф 33 / 70 Психологияда тіл арқылы ақпарат алмасу процесі қабылдау қарым-қатынас ойлау түсіну ерік-жігер 34 / 70 Адамдағы танымдық процестер белсенділігі мен танымдық даму теориясын ұстанған бағыт: бихевиоризм когнитивтік гештальттық гуманистік фрейдизм 35 / 70 Сана-сезім өз өнімімен бейнеленеді өзін көрсетуімен бейнеленеді «Мен-Кейіпкер»; Мен -Концепция» барлық жауаптар дұрыс өзінің жеке қажеттілігін көрсетуімен қоршаған адамдарды көрсетуімен өзінің іс-әрекетін көрсетуімен 36 / 70 . Іс-әрекет пен қарым-қатынаста байқалып, қалыптасатын тұрақты жеке-дара қасиеттердің жиынтығы, бұл: мінез нышан сезім темперамент қабілеттер 37 / 70 Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi елiктеушiлiк деңгейі қызығушылық деңгейі инстинкт деңгейі талаптану деңгейі сендiру деңгейі 38 / 70 Қарым-қатынас - бұл: адамдар арасындағы хабар алмасу пікір алмасу сұхбат кездесу қатынастарға белсенділігі 39 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты бейтарап толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді толық үйлесімді бірін-бірі шектейді үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады 40 / 70 . Адамды iс-әрекетке жетелейтiн: мотив гипноз инстинкт рефлекс стимул 41 / 70 Жеке кісінің қатынастарын төрт деңгейде анықтау үшін үш әдістемені қай психолог енгізген: Дж. Морено Р. Бейлс Т. Лири Дж. Тоух И.С. Кон 42 / 70 «Тест» терминін қай психолог ұсынды Дж. Кеттел Л.С.Выготский Ф.Гальтон А.Бине В.Вунд 43 / 70 Сана сезім-бұл өз жағдайын тұлғаның өзі реттеуі адамның өзінің қажеттілігі мен бейімділігі мен әуендерін,өкініші мен ойларын ұғыну қатынасы обьективті шын құбылыстарға тұлғаның субьективтік қарым-қатынасы барлық жауаптары дұрыс тұлғаның өзін-өзі бағалауы 44 / 70 . Диалогтық техникаларға қатысты дұрыс пікірді көрсетіңіз диалогтық техникалар ауызша (вербальдық) және жазбаша (вербальды емес) болуы мүмкін диалогтық техникалар тек проективті болуы мүмкін дұрыс жауабы жоқ диалогтық техникалар тек ауызша болуы мүмкін диалогтық техникалар тек жазбаша болуы мүмкін 45 / 70 . Тілдесу қызметінің нәтижесі божам ой қайта жасалған зат нақты пікір өзгертілетін өнім адамаралық қатынас 46 / 70 . Қарама-қайшылықтарды шешудің қатаң әдісі, кері әсерін тигізетін, өзара іс-қимыл процесінде пайда болатын түрі: конфликт жанжал агрессия келіспеушілік дау-дамай 47 / 70 Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрінде берілген әдістемелердің үлкен тобы. Бұл : жетістіктер тесттер вербальдық тесттер проективті әдістемелер интеллект тесттері сауалнамалар 48 / 70 Адам болмысының негізі оның өзін-өзі таныту мен өз мүмкіншіліктерін ашуға болған ынта-ықыласында деп есептеген бағыт: бихевиористік когнитивтік фрейдік гуманистік гештальттық 49 / 70 . Әр адамның тілдесу сипаты мен мазмұнын айқындайтын құбылыс: қалауы жеке адам табиғаты қоғамдық қызмет ойы зейіні 50 / 70 ”Қоғамның конфликтінік моделін” негізін қалаушы: К.Маркс В.И.Ленин Р.Дарендорф Т.Парсонс Л.Козер 51 / 70 . Ресми байланыстардың кедергісі бейтараптық үйлеспеушілік остранизм амбиваленттік үйлесті 52 / 70 Жоғары дамыған рефлекстік қабілет мәні бағалау әскерлерге бейтарап қалу импульстік әрекеттер қатынастарды орынды сезіну, табиғи қасиет кездейсоқ пайым 53 / 70 Сөздік қарым-қатынасқа негізделген әдістер модельдеу интервью тест анкета әңгімелесу 54 / 70 Адамдар арасындағы мәнді қатынастардың түзілуіне себепші ең маңызды тәсіл: сигнитативті интерактивті перцептивті коммуникативті вербальды 55 / 70 . Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: акцентуация aутизм афазия апракция мазасыздық 56 / 70 . Когнитивтік психологияның негізгі зерттеулері: мінез танымдық процестер көңіл-күй қалыптары тума қасиеттер қабілет 57 / 70 Адамда тұрақты сақталатын қасиет ниет қажеттік әдет зейін көңіл-күй 58 / 70 «Отбасының кинетикалық суреті» модификациясының (түр өзгешілігі) авторы кім: Р. Бернс және С. Кауфман Я.Ю Панасюк А.И. Захаров Л. Корман В. Вульф 59 / 70 . Тiлдiк емес белгiлiк жүйелердi қолданатын қарым-қатынас түрi: вербальдi қарым-қатынас вербальді емес қарым-қатынас формальды емес қарым-қатынас iскерлiк қарым-қатынас топтық қарым-қатынас 60 / 70 Әлеуметтік ортаның көңіл-күй үйлесімдігі: табиғи факторлар ерсесектер қатынасы өмірлік тәжірибе бала-шаға жанжалы кәсіптік дәреже 61 / 70 Толыққанды ақпарат алмасу үшін қажетті басты тіл құралы әуен ырғақ сөз сөйлеу дыбыс 62 / 70 Адамның өзін-өзі тануының негізінде жатқан фактор субьективті бағалауы өз қабылдауы төңірегіндегілермен түйсінісуі тылсым күш табиғи қасиет 63 / 70 Жекелеген адамдарды талдау: құрылымдық адамдарды талдау сценарийді талдау ережені талдау ойынды талдау трансакционды талдау 64 / 70 Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатып адамның психологиялық белгісі: қажетсінуі әрекет жоспары ойы сөз пайымдауы сезімі 65 / 70 Адам іс-әрекетінің бәрі объектив сана басқарымында емес, астар санадағы ықпалдар жетегінде болатынын дәріптеген: Маслоу Пиаже Фрейд Торндайк Уотсон 66 / 70 . Конфликтінің функционалдық теориясын жетілдірген Э.Дюркгейм Г.Зиммель М.Вебер В.И.Ленин К.Маркс 67 / 70 Қолданылатын тесттік тапсырмалардың типі бойынша В.М. Русаловтың «Темпераменттік қасиеттерін анықтау әдістемесі қайсысына жатады» : сауалнамалық әрекеттік аппаратуралық продуктивтік физиологиялық 68 / 70 Жас деңгейіне орай адамдардың бір оқиғаға болған қатынасы бейтарап алшақ бірдей жақын екі ұшты 69 / 70 Іскерлік қарым-қатынас формасы: субъективті бақылау деңгейін анықтау жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтау темпераменттің қасиеттерін диагностикалау жасөспірімдердің акцентуацияларын анықтау іскерлік келіссөздер 70 / 70 Қарым-қатынас дегеніміз: тұлғаның кейбір ерекшеліктерін білу тіл арқылы пікір алысу отбасылық қарым-қатынасты білу тұлғаның эмоциональдық әлемінің кейбір ерекшеліктерін айқындау дұрыс жауабы жоқ Ваша оценка Перезапустить викторину