Психология 1 Педагогика и психология 1 / 70 Жанның табиғаты туралы пікірлер айтқан В.Вундт З.Фред Аристотель Ж.Пиаже К.Юнг 2 / 70 . Конфликтінің функционалдық теориясын жетілдірген В.И.Ленин Г.Зиммель Э.Дюркгейм М.Вебер К.Маркс 3 / 70 Адамның психологиясын немесе мінез-құлқын түзетуде практикалық-психологиялық көмек көрсетуге байланысты қолданбалы психологиялық білімнің, дағдылар мен машықтардық жиынтығы: психологиялық кеңес беру дұрыс жауабы жоқ психологиялық диагностика барлық жауабы дұрыс психокоррекция 4 / 70 Төменде көрсетілген тесттердің қайсысын оқушылардың ой-өрісінің дамуын диагностикалау үшін пайдалануға болады: Стреляу тест-сауалнамасы Роршах тесті «Үй, ағаш, адам» тесті «ШТУР» тесті «Тіршілік етпейтін жануар» тесті 5 / 70 Сөздік қарым-қатынасқа негізделген әдістер модельдеу тест интервью анкета әңгімелесу 6 / 70 Психологияда тіл арқылы ақпарат алмасу процесі қабылдау ерік-жігер түсіну ойлау қарым-қатынас 7 / 70 Мимика дегеніміз санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу іс-әрекет қарым-қатынас кезіндегі беттің құбылысы B) C) D) E) топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау 8 / 70 .Дж. Брунер ж.т.б. бастаған психологиялық бағыт: генетикалық когнитивтік гештальттық гуманистік бихевиористік 9 / 70 Адамдағы танымдық процестер белсенділігі мен танымдық даму теориясын ұстанған бағыт: гештальттық когнитивтік гуманистік фрейдизм бихевиоризм 10 / 70 ”Қоғамның конфликтінік моделін” негізін қалаушы: Л.Козер К.Маркс Р.Дарендорф В.И.Ленин Т.Парсонс 11 / 70 Әкімшілік түрде мәжбүр етіп тексеру барысында әдістемені пайдалану психодиагностикалық зерттеудің қандай жағдайына сәйкес келеді: барлық жауаптары дұрыс клиент жағдайы ғылыми ынтымақтасу барлығына сараптама жағдайы 12 / 70 . Диалогтық техникаларға қатысты дұрыс пікірді көрсетіңіз диалогтық техникалар тек проективті болуы мүмкін дұрыс жауабы жоқ диалогтық техникалар ауызша (вербальдық) және жазбаша (вербальды емес) болуы мүмкін диалогтық техникалар тек жазбаша болуы мүмкін диалогтық техникалар тек ауызша болуы мүмкін 13 / 70 Жекелеген адамдарды талдау: құрылымдық адамдарды талдау трансакционды талдау ойынды талдау ережені талдау сценарийді талдау 14 / 70 . Адамның қалыпты өмірі үшін өзін-өзі біле алмастық пен өзі жөнінде аса көп білудің орны: қажет емес қажет тек көп білу керек тіпті білмеген жақсы сыйыспайтын құбылыстар 15 / 70 . Калифорниялық психологиялық сауалнама қанша тұжырымдамадан тұрады 480 280 100 200 500 16 / 70 Гуманистік психология теоретипі: А.Х.Маслоу Ж.Пиаже Э.Л.Торндайк Д.Брунер З.Фрейд 17 / 70 Адамдар арасындағы қатынастардың өзгеруіне ықпалды себеп жаратылыстан тыс күш жеке адам қалауы табиғи жағдайлары экологиялық ауытқулар әлеуметтік-психологиялық орта 18 / 70 Фрейд психологиясының негізгі идеясы адам дамуының негізгі – оқу, тәрбие адам- еңбектің жемісі әлеуметтік қатынас адамды дамытады адам қоғаммен үндес қоғам адамға жау 19 / 70 Қарым-қатынастың вербальды емес тәсілі : зерттеу көзі мотив зерттеу тәсілі микродеңгей кинестика, таксика,просемика 20 / 70 . Әр адамның тілдесу сипаты мен мазмұнын айқындайтын құбылыс: зейіні қоғамдық қызмет ойы жеке адам табиғаты қалауы 21 / 70 . Қарым-қатынастың қызметтері стандартты іріктеу дұрыс жауабы жоқ көрнекілік (репрезентативтік) байланыстыру,қалыптасыру, растау сенімділік әлеуметтік, ресми 22 / 70 Адамның өзін-өзі тануының негізінде жатқан фактор субьективті бағалауы табиғи қасиет өз қабылдауы тылсым күш төңірегіндегілермен түйсінісуі 23 / 70 Сөздік ассоциациялар әдісінің пайда болуы қай психологтың атымен байланысты: Г.Павлов А.Бине Ф.Гальтон Дж. Кеттел Г.Роршах 24 / 70 Проксемика : бұл компромиске келу дегенді түсіндіреді бұл алшақтық дегенді түсіндіреді бұл тартымдылық дегенді түсіндіреді бұл жобалау дегенді түсіндіреді бұл жақындық дегенді түсіндіреді 25 / 70 Ықпал жасау қатынасын білдіретін психалогиялық термин интерактив коммуникатив сигнификатив вербальдық перцептив 26 / 70 Адамдар арасындағы мәнді қатынастардың түзілуіне себепші ең маңызды тәсіл: сигнитативті интерактивті вербальды коммуникативті перцептивті 27 / 70 Роршахтың біріккен тесті әдістемесінің мақсаты қандай: топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу отбасылық қатынастың бұзылуын анықтау диагностика топтың психологиялық климатын анықтау санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау 28 / 70 . Тiлдiк емес белгiлiк жүйелердi қолданатын қарым-қатынас түрi: топтық қарым-қатынас вербальді емес қарым-қатынас формальды емес қарым-қатынас вербальдi қарым-қатынас iскерлiк қарым-қатынас 29 / 70 . Қарым-қатынастың бір-бірімен байланысты үш жағы: психодиагностикалық графикалық әдістемесі логикалық ойлауды бағалау дұрыс жауабы жоқ өзара қарым-қатынасты білудің проективті құралы коммуникативті,интерактивті,перцептивті 30 / 70 Қарым-қатынастың құрамдас бөлігі ретіндегі бір адамның өзгені қабылдауы барлық жауабы дұрыс апперцепция дұрыс жауабы жоқ агнозия перцепция 31 / 70 Тілдік қарым-қатынас бұл бір адамның басқа адамға сөз көмегімен ақпарат беруі және оны зерделеуі: топтар арасындағы қарым-қатынас жағдайда жеке адамдар қарым-қатынаста арасындағы жағдайда әлеуметтік қарым-қатынаста жағдайда саяси қарым-қатынаста жағдайда 32 / 70 Толыққанды ақпарат алмасу үшін қажетті басты тіл құралы сөз дыбыс сөйлеу әуен ырғақ 33 / 70 . Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоционалды күйін түсіну – бұл: қабылдау рефлекция түсіну эмпатия қашықтық 34 / 70 Iс-әрекет дегенiмiз: сана арқылы басқарылатын белсендiлiк туа берiлген мiнез-құлық түрi ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы жүре пайда болған ағза реакциясы жоғары деңгейдегi психикалық бейнелеу 35 / 70 Қолданылатын тесттік тапсырмалардың типі бойынша В.М. Русаловтың «Темпераменттік қасиеттерін анықтау әдістемесі қайсысына жатады» : сауалнамалық физиологиялық продуктивтік аппаратуралық әрекеттік 36 / 70 Психиканың адамға тән ерекшеліктері мен сананың пайда болуын ғылыми тұрғыдан зерттеуге негіз болған принцип: креационизм детерминистік даму эволюциондық іс-әрекеттік 37 / 70 Рефлексия : жақсы көру сезімін білдіру обьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі жек көру сезімдерін білдіру субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай түйсінгенін сезінуі 38 / 70 Адамның образын ол жөніндегі ең соңғы мәліметке орай түзу бітіс тану асыра сілтей әсерлену болжай әсерлену алғашқы әсер жаңалықты әсерлену 39 / 70 . Ресми байланыстардың кедергісі амбиваленттік үйлеспеушілік үйлесті бейтараптық остранизм 40 / 70 Адамның өз мүмкіншіліктерін ашуға болған қажеттіліктің негізі, Маслоу пікірінше жақсылыққа ұмтылу пайдакүнемдік бейтарап қалу қорғаныс жамандық ниет 41 / 70 . Іс-әрекет пен қарым-қатынаста байқалып, қалыптасатын тұрақты жеке-дара қасиеттердің жиынтығы, бұл: мінез темперамент сезім қабілеттер нышан 42 / 70 Баланың іштен жетілмей туатын, физикалық және психикалық дамуындағы патологиялық кемістігін қалай атайды: есі дұрыс емес ақылы таяз есі ауысқан дебильділік нақұрыс 43 / 70 Психодиагноздың психодиагностика процесіне барынша тартылу дәрежесіне қандай диагностикалық техникалар тән: дұрыс жауабы жоқ аппаратуралық әдістемелер диалогтық техникалар шкалалық техникалар объективті тесттер 44 / 70 . Қарама-қайшылықтарды шешудің қатаң әдісі, кері әсерін тигізетін, өзара іс-қимыл процесінде пайда болатын түрі: конфликт келіспеушілік дау-дамай агрессия жанжал 45 / 70 Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: мазасыздық акцентуация апракция аутизм афазия 46 / 70 . Психологиялық эксперементте «Интелектуалдық тестті» алғаш пайдаланған зерттеуші Ж.Пиаже Ф.Гальтон А.Бине Дж. Кеттел В.Вунд 47 / 70 . Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: мазасыздық акцентуация афазия aутизм апракция 48 / 70 . Адамды iс-әрекетке жетелейтiн: рефлекс стимул гипноз мотив инстинкт 49 / 70 Қарым-қатынас дегеніміз: тіл арқылы пікір алысу отбасылық қарым-қатынасты білу дұрыс жауабы жоқ тұлғаның кейбір ерекшеліктерін білу тұлғаның эмоциональдық әлемінің кейбір ерекшеліктерін айқындау 50 / 70 «Мінез акцентуациясы» сауалнамасының авторы кім: Дж.Кеттел Дұрыс жауабы жоқ Шмишек Роршах Айзенк 51 / 70 Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатып адамның психологиялық белгісі: сезімі әрекет жоспары қажетсінуі ойы сөз пайымдауы 52 / 70 Адам образын жасаудың кең тараған тәсілі-бітіс тану мәні: өз қасиеттерін екіншіге аудару бірінші көрген бейнені бекіту бірінші мінездеменің бекіп қалуы соңғы мәліметке бағыну ақырғы нәтижені күмі ілгері барластыру 53 / 70 Жас деңгейіне орай адамдардың бір оқиғаға болған қатынасы екі ұшты алшақ бірдей жақын бейтарап 54 / 70 . Сөйлеудің алғашқы генетикалық қызметі қоздырғыш белгілеу коммуникативті экспрессиялық жалпылама 55 / 70 Адам болмысының негізі оның өзін-өзі таныту мен өз мүмкіншіліктерін ашуға болған ынта-ықыласында деп есептеген бағыт: гуманистік когнитивтік гештальттық фрейдік бихевиористік 56 / 70 Отбасы суреті әдістемесінің мақсаты қандай : отбасылық қатынастардың бұзылудың диагностикасы адам қатынастарының саналы және ішінара санасыз деңгейлерін анықтау іс-әрекеттің жеке, арнайы салаларын ойдағыдай меңгеру тұлға аралық қатынастарды зерттеу жеке кісінің топтағы мәртебесін анықтау 57 / 70 Қарым-қатынас түрлері іскерлік,рухани дұрыс жауабы жоқ дефектологиялық селекция рестандартизация типлологиялық селекция 58 / 70 Қарым-қатынас бұл: адамдар арасындағы зат алмасу адамдар арасындағы хабар алмасу қоғамдық тәжiрибенi меңгеру және қайта құру қажеттiлiктi қанағаттандыру үшiн шындықты қайта жасау жеке тұлғаның мiнез құлық көрсетуi 59 / 70 Конфликттер себебі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде байқалады – деп есептеді А.Басс З.Фрейд А.Адлер Я.Морено Т.Шибутани 60 / 70 Жеке кісінің қатынастарын төрт деңгейде анықтау үшін үш әдістемені қай психолог енгізген: Т. Лири Р. Бейлс И.С. Кон Дж. Морено Дж. Тоух 61 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты бірін-бірі шектейді үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады бейтарап толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді толық үйлесімді 62 / 70 Екі адам бір ортада бола тұрып, өзара қатынас жасауға қажеттік таппайды, мұндайдағы қатынас түрі: бейтарап қайшылықты үйлесімді амбивалентті жанжалды 63 / 70 «Тест» терминін қай психолог ұсынды Ф.Гальтон Дж. Кеттел Л.С.Выготский А.Бине В.Вунд 64 / 70 Әңгімешіл, жасымайтын адамдарды біріктіруші тип астеник Aпикник атлетик шизоид параноик 65 / 70 Сөздiк, вербальды қарым-қатынас қолданады тiлдi пантомимика көз байланысы ишарат көзді 66 / 70 ”Конфликтінің жалпы теориясы” негізін қалаушы: К.Маркс Л.Козер Т.Парсонс Г.Зиммель К.Боулдинг 67 / 70 Адамдардың тұрмыс – еңбек барысында тәсіл, идеялар мен болжамдар бөлісу, алмасу құралы: қиял тіл ой зейін сезім 68 / 70 Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi талаптану деңгейі сендiру деңгейі инстинкт деңгейі қызығушылық деңгейі елiктеушiлiк деңгейі 69 / 70 «Отбасының кинетикалық суреті» модификациясының (түр өзгешілігі) авторы кім: А.И. Захаров В. Вульф Л. Корман Р. Бернс және С. Кауфман Я.Ю Панасюк 70 / 70 Жеке тұлғаның өзiне-өзi баға беруi сендiру өзін-өзі бағалау талаптану деңгейi пікір ұмтылу Ваша оценка Перезапустить викторину