Психология 0 Педагогика и психология 1 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді бірін-бірі шектейді бейтарап үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады толық үйлесімді 2 / 70 . Балалар «Отбасыны» не «өз Отбасысын» емес, Отбасыны өзіне елестететіндей етіп салатын әдістеменің авторы кім: В. Вульф Р. Бернс Я.Л. Коломенский Л. Корман А.И. Захаров 3 / 70 . Тілдесу қызметінің нәтижесі қайта жасалған зат нақты пікір адамаралық қатынас өзгертілетін өнім божам ой 4 / 70 Қолданылатын тесттік тапсырмалардың типі бойынша В.М. Русаловтың «Темпераменттік қасиеттерін анықтау әдістемесі қайсысына жатады» : аппаратуралық физиологиялық продуктивтік әрекеттік сауалнамалық 5 / 70 Ықпал жасау қатынасын білдіретін психалогиялық термин интерактив вербальдық коммуникатив сигнификатив перцептив 6 / 70 Тілдік қарым-қатынас бұл бір адамның басқа адамға сөз көмегімен ақпарат беруі және оны зерделеуі: топтар арасындағы қарым-қатынас жағдайда әлеуметтік қарым-қатынаста жағдайда жеке адамдар қарым-қатынаста арасындағы жағдайда саяси қарым-қатынаста жағдайда 7 / 70 . Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: афазия мазасыздық акцентуация aутизм апракция 8 / 70 Иррационалды күшті және негізі жоқ қорқыныш аддикция тәуелділік эмпатия аффект фобия 9 / 70 Проксемика : бұл жақындық дегенді түсіндіреді бұл компромиске келу дегенді түсіндіреді бұл тартымдылық дегенді түсіндіреді бұл жобалау дегенді түсіндіреді бұл алшақтық дегенді түсіндіреді 10 / 70 Адамның образын ол жөніндегі ең соңғы мәліметке орай түзу болжай әсерлену алғашқы әсер бітіс тану асыра сілтей әсерлену жаңалықты әсерлену 11 / 70 . Адамдардың бір-бірімен сөйлесуі, өздерінің бар екендігін білдіруі иллюзиялы қабылдау транспозиция заңы трансакционды стимул фон мен фигура эмпатия 12 / 70 Л.С.Рубинштейн пікірінше, сана мен іс-әрекет байланысының мәні: іс-әрекет дербес сана мен әрекеттің механистік бірлігі алғашқы әрекет, кейін сана сана мен әрекет біртұтас, бөлінбес сана тәуелсіз 13 / 70 . Іс-әрекет пен қарым-қатынаста байқалып, қалыптасатын тұрақты жеке-дара қасиеттердің жиынтығы, бұл: сезім қабілеттер нышан темперамент мінез 14 / 70 Мимика дегеніміз қарым-қатынас кезіндегі беттің құбылысы B) C) D) E) тұлға арқылы қатынастарды білу іс-әрекет санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау 15 / 70 . Әр адамның тілдесу сипаты мен мазмұнын айқындайтын құбылыс: зейіні ойы қалауы қоғамдық қызмет жеке адам табиғаты 16 / 70 . Психологиялық эксперементте «Интелектуалдық тестті» алғаш пайдаланған зерттеуші Ж.Пиаже В.Вунд А.Бине Ф.Гальтон Дж. Кеттел 17 / 70 . Адамның қалыпты өмірі үшін өзін-өзі біле алмастық пен өзі жөнінде аса көп білудің орны: тіпті білмеген жақсы тек көп білу керек қажет емес қажет сыйыспайтын құбылыстар 18 / 70 Рефлексия : жек көру сезімдерін білдіру субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі жақсы көру сезімін білдіру обьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай түйсінгенін сезінуі 19 / 70 Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: мазасыздық акцентуация аутизм апракция афазия 20 / 70 Төменде көрсетілген тесттердің қайсысын оқушылардың ой-өрісінің дамуын диагностикалау үшін пайдалануға болады: «ШТУР» тесті Роршах тесті «Тіршілік етпейтін жануар» тесті «Үй, ағаш, адам» тесті Стреляу тест-сауалнамасы 21 / 70 Адамдағы танымдық процестер белсенділігі мен танымдық даму теориясын ұстанған бағыт: гуманистік когнитивтік гештальттық бихевиоризм фрейдизм 22 / 70 Отбасы суреті әдістемесінің мақсаты қандай : іс-әрекеттің жеке, арнайы салаларын ойдағыдай меңгеру отбасылық қатынастардың бұзылудың диагностикасы тұлға аралық қатынастарды зерттеу жеке кісінің топтағы мәртебесін анықтау адам қатынастарының саналы және ішінара санасыз деңгейлерін анықтау 23 / 70 Вербальды және вербальсыз қарым-қатынас дегеніміз: тұлғаның кейбір мінез ерекшеліктерін білу өзара іс-әрекетті білу барлық жауаптары дұрыс ) тіл арқылы және ым-ишара арқылы жүзеге асу тұлғаның эмоциональдық әлемнің кейбір ерекшеліктерін айқындау 24 / 70 Жас деңгейіне орай адамдардың бір оқиғаға болған қатынасы екі ұшты бейтарап бірдей жақын алшақ 25 / 70 . Ресми байланыстардың кедергісі үйлеспеушілік бейтараптық амбиваленттік үйлесті остранизм 26 / 70 «Мінез акцентуациясы» сауалнамасының авторы кім: Роршах Дж.Кеттел Шмишек Айзенк Дұрыс жауабы жоқ 27 / 70 Конфликттер себебі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде байқалады – деп есептеді Т.Шибутани З.Фрейд А.Басс Я.Морено А.Адлер 28 / 70 Толыққанды ақпарат алмасу үшін қажетті басты тіл құралы дыбыс әуен сөйлеу сөз ырғақ 29 / 70 Роршахтың біріккен тесті әдістемесінің мақсаты қандай: топтың психологиялық климатын анықтау отбасылық қатынастың бұзылуын анықтау диагностика санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау 30 / 70 ”Қоғамның конфликтінік моделін” негізін қалаушы: Л.Козер К.Маркс В.И.Ленин Р.Дарендорф Т.Парсонс 31 / 70 Өзара терең сыйластық жайлаған ортадағы қатынас түрі үйлесімді тәуелді дау-дамайлы бейтарап қайшылықты 32 / 70 Жанның табиғаты туралы пікірлер айтқан Ж.Пиаже В.Вундт К.Юнг Аристотель З.Фред 33 / 70 Қарым-қатынас бұл: қажеттiлiктi қанағаттандыру үшiн шындықты қайта жасау қоғамдық тәжiрибенi меңгеру және қайта құру жеке тұлғаның мiнез құлық көрсетуi адамдар арасындағы зат алмасу адамдар арасындағы хабар алмасу 34 / 70 Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатып адамның психологиялық белгісі: әрекет жоспары қажетсінуі сөз пайымдауы сезімі ойы 35 / 70 Іскерлік қарым-қатынас формасы: жасөспірімдердің акцентуацияларын анықтау субъективті бақылау деңгейін анықтау іскерлік келіссөздер жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтау темпераменттің қасиеттерін диагностикалау 36 / 70 . Қарама-қайшылықтарды шешудің қатаң әдісі, кері әсерін тигізетін, өзара іс-қимыл процесінде пайда болатын түрі: агрессия жанжал келіспеушілік конфликт дау-дамай 37 / 70 Әкімшілік түрде мәжбүр етіп тексеру барысында әдістемені пайдалану психодиагностикалық зерттеудің қандай жағдайына сәйкес келеді: барлығына барлық жауаптары дұрыс сараптама жағдайы ғылыми ынтымақтасу клиент жағдайы 38 / 70 . Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоционалды күйін түсіну – бұл: рефлекция эмпатия қабылдау түсіну қашықтық 39 / 70 Баланың іштен жетілмей туатын, физикалық және психикалық дамуындағы патологиялық кемістігін қалай атайды: дебильділік ақылы таяз есі дұрыс емес есі ауысқан нақұрыс 40 / 70 . Қарым-қатынастың қызметтері көрнекілік (репрезентативтік) стандартты іріктеу дұрыс жауабы жоқ байланыстыру,қалыптасыру, растау сенімділік әлеуметтік, ресми 41 / 70 Қарым-қатынас түрлері іскерлік,рухани типлологиялық селекция рестандартизация дефектологиялық селекция дұрыс жауабы жоқ 42 / 70 Адамның өзін-өзі тануының негізінде жатқан фактор өз қабылдауы табиғи қасиет төңірегіндегілермен түйсінісуі субьективті бағалауы тылсым күш 43 / 70 Қатынастардың құрылуы, тану, рефлексия – ол функциялар: сана қарым-қатынас ойлау ерік іс-әрекет 44 / 70 Психиканың адамға тән ерекшеліктері мен сананың пайда болуын ғылыми тұрғыдан зерттеуге негіз болған принцип: іс-әрекеттік эволюциондық креационизм детерминистік даму 45 / 70 . Калифорниялық психологиялық сауалнама қанша тұжырымдамадан тұрады 200 100 500 280 480 46 / 70 Адамда тұрақты сақталатын қасиет көңіл-күй әдет қажеттік ниет зейін 47 / 70 . Адамды iс-әрекетке жетелейтiн: гипноз инстинкт стимул рефлекс мотив 48 / 70 Психодиагноздың психодиагностика процесіне барынша тартылу дәрежесіне қандай диагностикалық техникалар тән: диалогтық техникалар аппаратуралық әдістемелер объективті тесттер дұрыс жауабы жоқ шкалалық техникалар 49 / 70 Адамдар арасындағы мәнді қатынастардың түзілуіне себепші ең маңызды тәсіл: перцептивті коммуникативті вербальды интерактивті сигнитативті 50 / 70 Гуманистік психология теоретипі: З.Фрейд Ж.Пиаже А.Х.Маслоу Э.Л.Торндайк Д.Брунер 51 / 70 «Тест» терминін қай психолог ұсынды А.Бине Дж. Кеттел Ф.Гальтон В.Вунд Л.С.Выготский 52 / 70 Жеке кісінің қатынастарын төрт деңгейде анықтау үшін үш әдістемені қай психолог енгізген: И.С. Кон Т. Лири Дж. Морено Р. Бейлс Дж. Тоух 53 / 70 Тіл көмегімен қарым-қатынас вербальды коммуникация ойлау сөйлеу ой қорытындысы пікір просемика 54 / 70 . Когнитивтік психологияның негізгі зерттеулері: танымдық процестер тума қасиеттер көңіл-күй қалыптары мінез қабілет 55 / 70 Iс-әрекет дегенiмiз: сана арқылы басқарылатын белсендiлiк туа берiлген мiнез-құлық түрi жоғары деңгейдегi психикалық бейнелеу ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы жүре пайда болған ағза реакциясы 56 / 70 Сана сезім мен тұлғаның толық деңгейлік концепциясын қай психолог ұсынды Б. Баумейстр Э.Г. Эйдемиллер Э.Эриксон И.С. Кон А. Анастази 57 / 70 Сана сезім-бұл барлық жауаптары дұрыс адамның өзінің қажеттілігі мен бейімділігі мен әуендерін,өкініші мен ойларын ұғыну қатынасы тұлғаның өзін-өзі бағалауы өз жағдайын тұлғаның өзі реттеуі обьективті шын құбылыстарға тұлғаның субьективтік қарым-қатынасы 58 / 70 Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрінде берілген әдістемелердің үлкен тобы. Бұл : жетістіктер тесттер интеллект тесттері вербальдық тесттер проективті әдістемелер сауалнамалар 59 / 70 Қарым-қатынастың вербальды емес тәсілі : зерттеу тәсілі мотив микродеңгей кинестика, таксика,просемика зерттеу көзі 60 / 70 Ересектердің, балаларға қарағанда, аралық қатынастарды бағалау деңгейі мән-мағынасына үңіле бермейді дәлірек пайымдайды орынды сезінеді оңай қабылдайды әсерге берілмейді 61 / 70 Қарым-қатынастың құрамдас бөлігі ретіндегі бір адамның өзгені қабылдауы дұрыс жауабы жоқ агнозия апперцепция барлық жауабы дұрыс перцепция 62 / 70 Сөздік ассоциациялар әдісінің пайда болуы қай психологтың атымен байланысты: Г.Роршах А.Бине Дж. Кеттел Г.Павлов Ф.Гальтон 63 / 70 Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi қызығушылық деңгейі елiктеушiлiк деңгейі инстинкт деңгейі сендiру деңгейі талаптану деңгейі 64 / 70 Адам болмысының негізі оның өзін-өзі таныту мен өз мүмкіншіліктерін ашуға болған ынта-ықыласында деп есептеген бағыт: когнитивтік бихевиористік гештальттық фрейдік гуманистік 65 / 70 Жекелеген адамдарды талдау: құрылымдық адамдарды талдау трансакционды талдау ережені талдау ойынды талдау сценарийді талдау 66 / 70 . Тiлдiк емес белгiлiк жүйелердi қолданатын қарым-қатынас түрi: формальды емес қарым-қатынас топтық қарым-қатынас вербальді емес қарым-қатынас iскерлiк қарым-қатынас вербальдi қарым-қатынас 67 / 70 . Комуникативті қатынас мәні ақпарат алу өзара түйсіну ықпал жасау ақпарат алмасу ақпарат беру 68 / 70 Адамның психологиясын немесе мінез-құлқын түзетуде практикалық-психологиялық көмек көрсетуге байланысты қолданбалы психологиялық білімнің, дағдылар мен машықтардық жиынтығы: психологиялық кеңес беру психологиялық диагностика психокоррекция барлық жауабы дұрыс дұрыс жауабы жоқ 69 / 70 Азаматтық қасиеттердің тұрақталуына негіз болар адам аралық қатынастар жас кезеңі: жігіт шақта жас ауған шақта орта жаста қартайғанда балалық шақта 70 / 70 . Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi сендiру деңгейі инстинкт деңгейі елiктеушiлiк деңгейі қызығушылық деңгейі талаптану деңгейі Ваша оценка Перезапустить викторину