Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі- түсіндірмелі-информациялық бағдарламалап оқыту репродуктивті догматикалық-схоластикалық деңгейлік оқыту 2 / 30 Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі оқушының оқу тәжірибесін жақсартады дидактиканың мақсат-міндеттеріне қарай білім алудың көзіне қарай сабақ кезеңдеріне қарай оқытудың мақсат-міндеттеріне қарай 3 / 30 Мұғалім іс – әрекетінің нәтижелілігі Мұғалім іс – әрекеті Тиімділігімен анықталады Мұғалім қызметі Оқушылардың сабақты қабылдау Ұстаздық шеберлік пен мұғалім қызметі 4 / 30 Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы мектепте жасалатын оқу жоспары министерствода жасалатын оқу жоспары мектептік рәсімдік мемлекеттік 5 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады Құқықтық білімді қалыптастыру деңгейі Құқықтық ережелер мен білім беру деңгейі Құқықтық сауаттылықты қалыптастыру деңгейі Заң ережелерін қалыптастыру деңгейі Құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі 6 / 30 Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық Тәжерибе Білім Білімділік Білік Дағды 7 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы сабақ кезеңдеріне қарай оқытудың мақсат-міндеттеріне қарай білім алудың көзіне қарай басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған дидактиканың мақсат-міндеттеріне қарай 8 / 30 Білім берудегі инновациялық процесстердің педагогикалық маңызды проблемасы озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау және тарату сабақ бөліктерінің өзара байланыс оқушылардың танымдық іс-әрекетіндегі белсенділігі мен жинақтылығы құрылым элементтерінің аралығындағы ішкі өзара байланыс сабан бойында оқушыларды белсенді,тиімді жұмысқа жұмылдыру 9 / 30 Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген? көрнекілік қолдану еске түсіру, қайталау ішінара іздену дайын білімді хабарлау орын әдісі 10 / 30 Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады интервью анкета метатану тест педагогикалық байқау 11 / 30 Метатануды өлшеудің екінші өлшемі Нәтижелілілк Оқушыларға білім беруді жетілдіру Зерттеулердің нәтижесін педагогикалық қызметтің тәжірибесіне ендіру Тапсырмаға бағытталған Мұғалімдердің білімін жетілдіру 12 / 30 Инновациялық педагогикалық технологиялар белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс – әрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және дағдының көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру дидактиканың талаптарына сай жасалған құра білім, іскерлік, дағдының жиынтығы оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат 13 / 30 Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылаулар да басымдылыққа ие болатын әңгіменің түрі Зерттеушілік әңгіме интервью, оқушылардың жазба жұмыстары Кумулятивтік байқау әңгімелесу теориялық және практикалық 14 / 30 Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиіміділігін тәжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты бағдарлама мазмұнын бақылау оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу құжаттармен терең жан-жақты танысу мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру жаңашыл мұғалімдердің іс-тәжірибесімен танысу, насихаттау 15 / 30 Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары кезектегі, ағымдық оқтын-оқтын бақылау қоғамды тәрбиелеу тарау бойынша, тақырыптық азаматты тәрбиелеу 16 / 30 Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шебер- «Балаға жүрек жылуы» Педагогикалық технология «Мектептің жас директорымен сырласу» «Ұлы дидактика» «Дидактикалық материалдар» 17 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар білім, іскерлік, дағдының көлемі арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс-шаралар сайтта ақпаратты жариялайды оқу-тәрбие процесін басқару белгілі мақсатқа жету жолы 18 / 30 Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуы іске асыруға болады Арнай жұмыс Лабораториялық жұмыс Практикалық жұмыстар Табиғаттағы жұмыс Бақылау жұмысы 19 / 30 Жекелеп оқыту- оқушының өз жұмысының нәтижелерін басқа балалардың жұмыстарымен салыстыру оқытуда жаңа бағдарламаланған оқулықтар, оқыту құжаттары, үйрету машиналары қолданылады оқушылардың алдына мәселе қойып отыру, танымдық және творчестволық қабілетін дамыту мұғалім оқушылардыбелгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру 20 / 30 Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі кумулятивтік әңгіме жүйелілік пен бірізділік саналылық пен белсенділік ғылымилық түсініктілік 21 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір жаттығу, үйрету тәрбиелеуші ситуация, мақтау құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі өзін-өзі бақылау, аутотренинг 22 / 30 Ғылыми-жаратылыс пәндері тарих қазақ тілі физика, математика, химия, биология өзін өзі тану логикалық ойын 23 / 30 Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәліжибелік дағдыларнының сипаттамасы Оқушылардың сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі Оқушылардың білімін бағалау дағдысы Ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі Оқушылардың білімін бағалау, ынталандыру, сабақты жоспарлау әдістемелерін меңгеруі Білімін бағалау, ынталандыру 24 / 30 В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі теориялық сана мен ойлау шығармашылық ізденісте рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде шығармашылық ізденісте 25 / 30 Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем Инновациялық сабақ Өз білімін жетілдіру жаңашылдық сабақ Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ ғылыми әдіс 26 / 30 Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі ізгілендіру білімдік, тәрбиелік ынталандырушылық дамытушылық тұқым қуалаушылық 27 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті- өз бетімен білімін толықтыру адам қасиеті туралы теорія оқушының сұраққа жауабын тыңдау мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс мақсат көзделген процесс 28 / 30 Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі Ұстаздық шеберлік пен мұғалім қызметі Мұғалім іс – әрекеті Мұғалім қызметі Оқушылардың сабақты қабылдау Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін түсіну 29 / 30 Бейнелеу көрнектілігіне жатады макет жасанды табиғи ғылыми ашық 30 / 30 Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады күрделілікке деген сүйіспеншілік оқыту процесінде балаларды үнемі өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді еліміздің және шетелдердің өмірімен, оларда болып жатқан түрлі оқиғалармен таныстырып отыруды талап ету оқушылардың таным қабілетінің дамуына, дүниеге көзқарасының және жоғары адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына әсер ету жеңілден қиынға, қарапайымдылықтан күрделілікке көшу Ваша оценка Перезапустить викторину