Педагогика

6

Педагогика

1 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

2 / 30

Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі

3 / 30

«Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі

4 / 30

Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз

5 / 30

Мұғалімнің инновациялық іс әрекеті

6 / 30

Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі

7 / 30

Жарыс әдісі

8 / 30

Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі-

9 / 30

М. Чиксентмихайың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі

10 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

11 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез жететін" өлшем

12 / 30

Құқықтық тәрбие негізі

13 / 30

Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады

14 / 30

Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар

15 / 30

Жеке тулғаны дамыту, базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады

16 / 30

Ғылыми-жаратылыс пәндері

17 / 30

Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, оймен ойлау, оқиғамен кейбір жағдайлар туралы еске алуың бір бөлігін айқындайтын жады түрі.-

18 / 30

Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады

19 / 30

Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі

20 / 30

Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуы іске асыруға болады

21 / 30

Оқу сабақтарының стандартсыз формалары

22 / 30

Жеке тәжірибенің дамуы, басқалар жасаған тәжірибені және ғылыми басылымдарды меңгеру, қателер мен сынақтар әдісі, эксперимент

23 / 30

Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады

24 / 30

Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей

25 / 30

Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары

26 / 30

Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл

27 / 30

Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу

28 / 30

Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде педагогиканың басты мәселесі

29 / 30

Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы

30 / 30

Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушыларың өз бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі

Ваша оценка