Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын алагерілетін алгоритмдерін нақты пайдалануға негізделген ойлаудың түрі-

2 / 30

Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі

3 / 30

Мұғалім іс – әрекетінің нәтижелілігі

4 / 30

Іс-әрекеттер арқылы дамитын білімі сақтау жадысы

5 / 30

Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады

6 / 30

Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық

7 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы

8 / 30

Білім берудегі инновациялық процесстердің педагогикалық маңызды проблемасы

9 / 30

Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген?

10 / 30

Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады

11 / 30

Метатануды өлшеудің екінші өлшемі

12 / 30

Инновациялық педагогикалық технологиялар

13 / 30

Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылаулар да басымдылыққа ие болатын әңгіменің түрі

14 / 30

Жаңа оқулықтың пәнді оқытудағы тиіміділігін тәжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі бағалау мақсаты

15 / 30

Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары

16 / 30

Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған

әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шебер-

17 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

18 / 30

Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуы іске асыруға болады

19 / 30

Жекелеп оқыту-

20 / 30

Идея қайталанады және жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін әңгіме түрі

21 / 30

Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады

22 / 30

Ғылыми-жаратылыс пәндері

23 / 30

Л.Шульман құзырлы мұғалімге тән үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тәліжибелік дағдыларнының сипаттамасы

24 / 30

В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі

25 / 30

Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей алатын ең үздік оқушыны аныктайтын сенімді өлшем

26 / 30

Ата-анасынан ұрпақтарына қандайда бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі

27 / 30

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті-

28 / 30

Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі

29 / 30

Бейнелеу көрнектілігіне жатады

30 / 30

Бұл өлшемге тән оқушыларда "қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылу" байқалады

Ваша оценка