Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі теориялық сана мен ойлау рухани байлығында шығармашылық ізденісте шығармашылық ізденісте ой-өрісінің кеңдігінде 2 / 30 Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі- қайталау сұхбат лекция түсіну әңгіме 3 / 30 «Мұғалім сабақта білім әлі мені терезе ашып қоймай, өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін, рухани байлығына ашады» И.П. Павлов Я.А.Коменский В.А.Сухомлинский Л.С. Выготский Л. Рубинштейн 4 / 30 Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде өзара қарым-қатынас стилі бойынша шығармашылық ізденісте оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда 5 / 30 Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық апталық жүктемені көрсетеді оқытудың мазмұнын ашатынқұжат сағат санын көрсетеді инновацияның негізгі крийтерилері оқытылатын пәндердің ретін анықтайды 6 / 30 Білімнің педагогикалық аспектісі білім беру ісін жаңарту идентификация және бақылау қызметтері оқушыларға ғылымды оңтайлы түсіндіру тәсілі кабинеттерді жабдықтау лабораториялық қашықтан оқыту практикумдар 7 / 30 «Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге» деген ереже қандай принципке жатады оқыту диагностикасы оқыту процесі мен формалары білім берудің мазмұны мен білім беру жүйесі оқыту принциптері мен заңдылықтар бірізділікпен жүйелілік 8 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс-шаралар белгілі мақсатқа жету жолы оқу-тәрбие процесін басқару білім, іскерлік, дағдының көлемі сайтта ақпаратты жариялайды 9 / 30 Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау- белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды жаттау білім, іскерлік, дағдының жиынтығы оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат дидактиканың талаптарына сай жасалған құрал 10 / 30 Жазалау әдісі алдын ала дайындалған жоспар бойынша ұйымдастырылады іс-қағаздарын оқып үйрен оқу-тәрбие жұмысының сандық-сапалық көрсеткіштері ұжымдағы адамдардың бір-бірімен қарым-қатынас деңгейін анықтау келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу үшін қолданылатын педагогикалық ықпал 11 / 30 Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдету кітап оқу үздіксіз жаттығу шығармашылыққа бейімделу белсенділік үнемі ізденісте жүру 12 / 30 Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері дайындық деңгейіне сай білім бер әр түрлі көрнекіліктерді қолдану адамдарға құрмет сезімін дамыту оқушылар тарапынан білімді белсенді игеру оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі 13 / 30 Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу Сабақты талдау Өзінің сабақты түсіндіруі Оқу материалын түсіну Сабақты түсіндіру Сабақты зерттеу 14 / 30 Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы танымдық міндеттерді қою, мотивация жаңа материалды баяндау,алғашқы бекіту,үй тапсырмасы ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру, бекіту алынған мәліметтердің мәнін анықтау таңдау және оқып білудің бірізділігі 15 / 30 Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы Психологиялық білім Педагогика және психологиялық Пеагогикалық білім Дүниетанымдық Мәдениеттілік 16 / 30 Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды Тәрбие жұмсы Сынып жұмысы Сабақ кестесін жасау Ұйымдастырушылық жұмыс Сыныптан тыс жұмыстар 17 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішіне икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетіңіз бүкіл сабан бойына оқушыларды белсенді, тиімді жұмысқа ұйымдастыру сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу іс-әрекетінің мотивтерін жасау оқушыларды ұйымдастырып, сабаққа керекті құралдарды іріктей білу тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады 18 / 30 Қазақ балаларының оқыту, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім- Д.Дьюй И.Песталоцци Ы.Алтынсарин А.Дистерверг Ж.Руссо 19 / 30 Жекелеп оқыту- мұғалім оқушылардыбелгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді оқытуда жаңа бағдарламаланған оқулықтар, оқыту құжаттары, үйрету машиналары қолданылады оқушылардың алдына мәселе қойып отыру, танымдық және творчестволық қабілетін дамыту оқушының өз жұмысының нәтижелерін басқа балалардың жұмыстарымен салыстыру оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру 20 / 30 Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині «білім беру» «ынталандыру» «білімін бағалау» «білім алу» «баға қою» 21 / 30 Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті оқыту процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы міндеттеме алу оқытудың басты ережелері құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс 22 / 30 Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылаулар да басымдылыққа ие болатын әңгіменің түрі интервью, оқушылардың жазба жұмыстары теориялық және практикалық Кумулятивтік Зерттеушілік әңгіме байқау әңгімелесу 23 / 30 Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс жазалау сұхбаттасу педагогикалық озат тәжірибені модельдеу математикалық-кибернетикалық әдіс бақылау 24 / 30 Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау жинақтау және бағалау сияқты динамикалык үдерістер жүретін жады түрі «Ұлы дидактика» «Балаға жүрек жылуы» «Дидактикалық материалдар» Жұмыс «Мектептің жас директорымен сырласу» 25 / 30 Жеке тулғаны дамыту, базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады түсіндірмелі-информациялық деңгейлік оқыт догматикалық-схоластикалы бағдарламалап оқыту білім беру 26 / 30 Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол- дайындық деңгейіне сай білім беру педагогикалық – психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу әр түрлі көрнекіліктерді қолдану оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі оқушылар тарапынан білімді белсенді игер 27 / 30 Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз- Оқушылардың ғылыми бағыттылығына жетекшілік ету Ата-анамен сынып жетекшісінің бірлескен әрекеті Ойлау арқылы жалғасады Балалардың сыныпта талқылау кезінде жалғасады Ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады 28 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз тәрбиелеуші ситуация, мақтау оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау жаттығу, үйрету әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір өзін-өзі бақылау, аутотренинг 29 / 30 Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс) шығармашылыққа бейімделу кітап оқу жалпы зерттеу жаттығулары үнемі ізденісте жүру үздіксіз жаттығу 30 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз Өзгелерді оқыту Көрсетілім Тәжірибе жасау Кері байланыс Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Ваша оценка Перезапустить викторину