Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі

2 / 30

Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі-

3 / 30

«Мұғалім сабақта білім әлі мені терезе ашып қоймай, өзіне де көрсетеді, оқушылар алдында өзінің рухани әлемін, рухани байлығына ашады»

4 / 30

Авторитарлы тәрбие, либералды тәрбие, демократиялық тәрбие, еркін тәрбие. Қандай белгілер бойынша жіктелген

5 / 30

Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық

6 / 30

Білімнің педагогикалық аспектісі

7 / 30

«Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге» деген ереже қандай принципке жатады

8 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

9 / 30

Александердің зерттеуіне сәйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау-

10 / 30

Жазалау әдісі

11 / 30

Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдету

12 / 30

Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері

13 / 30

Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу

14 / 30

Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы

15 / 30

Мақсатты аудитория сипатымен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы

16 / 30

Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды

17 / 30

Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішіне икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетіңіз

18 / 30

Қазақ балаларының оқыту, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім-

19 / 30

Жекелеп оқыту-

20 / 30

Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині

21 / 30

Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны

22 / 30

Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, ұжымдық әңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты талқылаулар да басымдылыққа ие болатын әңгіменің түрі

23 / 30

Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс

24 / 30

Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау жинақтау және бағалау сияқты динамикалык үдерістер жүретін жады түрі

25 / 30

Жеке тулғаны дамыту, базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады

26 / 30

Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол-

27 / 30

Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз-

28 / 30

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз

29 / 30

Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс)

30 / 30

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына көмектесетін тәсілі көрсетіңіз

Ваша оценка