Педагогика 6 Педагогика 1 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар адамдық қасиеттер туралы теория мақсат көзделінген процесс мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс электронды поштаны қолданады тәрбие процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы 2 / 30 Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі Жалпы білім беретін мекемелерді жетілдіру Мұғалімдердің білімін жетілдіру Оқушыларға білім беруді жетілдіру Халыққа білім беру ісін жетілдіру Өзіндік білімін жетілдіру 3 / 30 «Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі жеңілден қиынға, қарапайымдылықтан күрделілікке көшу оқушылардың таным қабілетінің дамуына, дүниеге көзқарасының және жоғары адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына әсер ету оқыту процесіндебалаларды үнемі өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру еліміздің және шетелдердің өмірімен, оларда болып жатқан түрлі оқиғалармен таныстырып отыруды талап ету 4 / 30 Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз жинақтай ойлау абстракт логикалық ойлау өзін-өзі сынайды, бағалай алады алгоритмдік ойлау индуктивті ойлау; 5 / 30 Мұғалімнің инновациялық іс әрекеті Сабақты зерттеу Озық педагогикалық тәжірибелерді үренуі Ғылыми тәжірибелерді оқу үрдісіне енгізу Сабақты түсіндіру Озық педагогикалық тәжірибелерді оқу тәрбие үрдісіне енгізу 6 / 30 Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі тәрбие орта тұқым қуалаушылық эпизодты тәрбие институттары 7 / 30 Жарыс әдісі жаңашыл мұғалімдердіңіс-тәжірибесімен танысу, насихаттау өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу құжаттармен терең жан-жақты таныс 8 / 30 Аударма жасау, интерпретация, экстраполицияны қамтитын Блум таксономиясының кезеңі- сұхбат түсіну әңгіме лекция қайталау 9 / 30 М. Чиксентмихайың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі Мадақтау Мақсат қою Талап қою Зерігу Дағды 10 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар білім, іскерлік, дағдының көлемі арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс-шаралар сайтта ақпаратты жариялайды белгілі мақсатқа жету жолы оқу-тәрбие процесін басқару 11 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез жететін" өлшем мәселені шешу аймақты вариативті, жылжымалы инвариативті, вариативті мектептік, жұмыстық 12 / 30 Құқықтық тәрбие негізі мазмұны құралы отбасы әңгіме мақсат 13 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір тәрбиелеуші ситуация, мақтау өзін-өзі бақылау, аутотренинг құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі жаттығу, үйрету 14 / 30 Жазалау әдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар сауалнама социометриялық әдіс байқау оқушының жасы мектеп құжаттарын зерттеу 15 / 30 Жеке тулғаны дамыту, базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады бағдарламалап оқыту догматикалық-схоластикалы білім беру деңгейлік оқыт түсіндірмелі-информациялық 16 / 30 Ғылыми-жаратылыс пәндері қазақ тілі өзін өзі тану логикалық ойын физика, математика, химия, биология тарих 17 / 30 Жеке тәжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, оймен ойлау, оқиғамен кейбір жағдайлар туралы еске алуың бір бөлігін айқындайтын жады түрі.- ынталандыру тәрбиелік ізгілендіру сематикалық білімдік, ынталандырушылық 18 / 30 Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады білімдік, ынталандырушылық ізгілендіру тәрбиелік тестілеу және растау ынталандыру 19 / 30 Іс-әрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нәтижесі дидактиканың мақсат-міндеттеріне қарай оқытудың мақсат-міндеттеріне қарай білім алудың көзіне қарай оқушының оқу тәжірибесін жақсартады сабақ кезеңдеріне қарай 20 / 30 Мектеп шеберханасында, оқу-тәжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік бригадаларында оқытуы іске асыруға болады Лабораториялық жұмыс Арнай жұмыс Практикалық жұмыстар Табиғаттағы жұмыс Бақылау жұмысы 21 / 30 Оқу сабақтарының стандартсыз формалары Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ Инновациялық сабақ интерактивті оқыту әдістері ғылыми әдіс жаңашылдық сабақ 22 / 30 Жеке тәжірибенің дамуы, басқалар жасаған тәжірибені және ғылыми басылымдарды меңгеру, қателер мен сынақтар әдісі, эксперимент жоғары мектеп педагогикасы мектепті жаңарту жолдары арнайы педагогика еңбектік түзету педагогикасы өндірістік педагогика 23 / 30 Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады логикалық, дидактикалық дидактикалық, психологиялық жағымсыз көрнекілік, мақсаттылық ұйымдастырушылық, жинақтылық 24 / 30 Мұғалім өз пәнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі дамыту және өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей іс-әрекетпен мінез құлықты жүйелік модельдеуші деңгей құралдарына айналдыра алатын білімдік оқушыларға білім беруді жетілдіру тұлғасын қалыптастыру құралы мұғалімдердің білімін жетілдіру 25 / 30 Қоғамдық түрдегі тәрбие принципінің талаптары азаматты тәрбиелеу кезектегі, ағымдық оқтын-оқтын бақылау қоғамды тәрбиелеу тарау бойынша, тақырыптық 26 / 30 Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл Сабақты бақылау Ынтымақтастық педагогика Сабақты қортындылау Мұғалім тәжірибесі Сабақты зерттеу 27 / 30 Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу Сабақты талдау Оқу материалын түсіну Өзінің сабақты түсіндіруі Сабақты түсіндіру Сабақты зерттеу 28 / 30 Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде педагогиканың басты мәселесі оқушылар тарапынан білімді белсенді игер оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі әр түрлі көрнекіліктерді қолдану педагогикалық тәжірибені зерттеу және психологиямен педагогика ғылымының жетістіктерін тәжірибеге жеткізу дайындық деңгейіне сай білім беру 29 / 30 Мұғалімнің озық педагогикалық тәжірибесінің жай тәжірибеден артықшылығы Тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді Озық педагогикалық тәжірибенің тиімділігі Логикасы тиімді нәтиже береді Логикасы, әдісі, тәсілі жағынан ерекше тиімді нәтиже береді Жалпы ерекше тиімді нәтиже береді 30 / 30 Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушыларың өз бетімен орындайтын лабораториялық жұмысының кешендісі ұжымды практикумдар жеке жеке-топтық топпен Ваша оценка Перезапустить викторину