Психология 3 Педагогика и психология 1 / 70 Адамдардың тұрмыс – еңбек барысында тәсіл, идеялар мен болжамдар бөлісу, алмасу құралы: сезім тіл ой қиял зейін 2 / 70 Жас деңгейіне орай адамдардың бір оқиғаға болған қатынасы алшақ жақын бірдей бейтарап екі ұшты 3 / 70 Ықпал жасау қатынасын білдіретін психалогиялық термин перцептив сигнификатив коммуникатив вербальдық интерактив 4 / 70 Адамның образын ол жөніндегі ең соңғы мәліметке орай түзу болжай әсерлену алғашқы әсер жаңалықты әсерлену асыра сілтей әсерлену бітіс тану 5 / 70 Фрейд психологиясының негізгі идеясы адам қоғаммен үндес адам дамуының негізгі – оқу, тәрбие қоғам адамға жау адам- еңбектің жемісі әлеуметтік қатынас адамды дамытады 6 / 70 Сана-сезім өз өнімімен бейнеленеді қоршаған адамдарды көрсетуімен өзін көрсетуімен бейнеленеді «Мен-Кейіпкер»; Мен -Концепция» өзінің жеке қажеттілігін көрсетуімен өзінің іс-әрекетін көрсетуімен барлық жауаптар дұрыс 7 / 70 Қатынастардың құрылуы, тану, рефлексия – ол функциялар: қарым-қатынас ерік іс-әрекет ойлау сана 8 / 70 Конфликтінің негізінде тұлғаралық өзара іс-қимыл қатысушыларының мақсатының жиынтығы жатады – деп есептеді: М.Дойч Г.Спенсер З.Фрейд Л.Козер 9 / 70 . Комуникативті қатынас мәні ақпарат беру ақпарат алмасу ықпал жасау ақпарат алу өзара түйсіну 10 / 70 Мимика дегеніміз іс-әрекет топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау қарым-қатынас кезіндегі беттің құбылысы B) C) D) E) санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу 11 / 70 ”Конфликтінің жалпы теориясы” негізін қалаушы: К.Боулдинг Г.Зиммель К.Маркс Т.Парсонс Л.Козер 12 / 70 Проксемика : бұл тартымдылық дегенді түсіндіреді бұл алшақтық дегенді түсіндіреді бұл жақындық дегенді түсіндіреді бұл жобалау дегенді түсіндіреді бұл компромиске келу дегенді түсіндіреді 13 / 70 Қарым-қатынас түрлері рестандартизация іскерлік,рухани типлологиялық селекция дефектологиялық селекция дұрыс жауабы жоқ 14 / 70 Қарым-қатынас дегеніміз: тұлғаның кейбір ерекшеліктерін білу тұлғаның эмоциональдық әлемінің кейбір ерекшеліктерін айқындау дұрыс жауабы жоқ отбасылық қарым-қатынасты білу тіл арқылы пікір алысу 15 / 70 . Когнитивтік психологияның негізгі зерттеулері: қабілет тума қасиеттер танымдық процестер мінез көңіл-күй қалыптары 16 / 70 . Психологиялық эксперементте «Интелектуалдық тестті» алғаш пайдаланған зерттеуші Дж. Кеттел А.Бине Ф.Гальтон Ж.Пиаже В.Вунд 17 / 70 Тіл көмегімен қарым-қатынас вербальды коммуникация просемика сөйлеу ой қорытындысы пікір ойлау 18 / 70 Адамдар арасындағы мәнді қатынастардың түзілуіне себепші ең маңызды тәсіл: перцептивті вербальды коммуникативті сигнитативті интерактивті 19 / 70 Психиканың адамға тән ерекшеліктері мен сананың пайда болуын ғылыми тұрғыдан зерттеуге негіз болған принцип: детерминистік іс-әрекеттік даму эволюциондық креационизм 20 / 70 Конфликттер себебі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде байқалады – деп есептеді А.Адлер А.Басс Т.Шибутани Я.Морено З.Фрейд 21 / 70 Жеке кісінің қатынастарын төрт деңгейде анықтау үшін үш әдістемені қай психолог енгізген: И.С. Кон Т. Лири Дж. Тоух Дж. Морено Р. Бейлс 22 / 70 Екі адам бір ортада бола тұрып, өзара қатынас жасауға қажеттік таппайды, мұндайдағы қатынас түрі: бейтарап үйлесімді жанжалды амбивалентті қайшылықты 23 / 70 Өзара терең сыйластық жайлаған ортадағы қатынас түрі тәуелді дау-дамайлы бейтарап үйлесімді қайшылықты 24 / 70 . Адамды iс-әрекетке жетелейтiн: гипноз стимул мотив рефлекс инстинкт 25 / 70 . Қарама-қайшылықтарды шешудің қатаң әдісі, кері әсерін тигізетін, өзара іс-қимыл процесінде пайда болатын түрі: конфликт жанжал агрессия келіспеушілік дау-дамай 26 / 70 Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: мазасыздық аутизм афазия апракция акцентуация 27 / 70 . Іс-әрекет пен қарым-қатынаста байқалып, қалыптасатын тұрақты жеке-дара қасиеттердің жиынтығы, бұл: сезім мінез нышан темперамент қабілеттер 28 / 70 Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатып адамның психологиялық белгісі: сөз пайымдауы қажетсінуі ойы әрекет жоспары сезімі 29 / 70 . Тiлдiк емес белгiлiк жүйелердi қолданатын қарым-қатынас түрi: вербальді емес қарым-қатынас формальды емес қарым-қатынас вербальдi қарым-қатынас топтық қарым-қатынас iскерлiк қарым-қатынас 30 / 70 «Мінез акцентуациясы» сауалнамасының авторы кім: Роршах Шмишек Айзенк Дж.Кеттел Дұрыс жауабы жоқ 31 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады бейтарап толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді бірін-бірі шектейді толық үйлесімді 32 / 70 ”Қоғамның конфликтінік моделін” негізін қалаушы: К.Маркс Т.Парсонс Л.Козер В.И.Ленин Р.Дарендорф 33 / 70 Әкімшілік түрде мәжбүр етіп тексеру барысында әдістемені пайдалану психодиагностикалық зерттеудің қандай жағдайына сәйкес келеді: клиент жағдайы барлығына барлық жауаптары дұрыс сараптама жағдайы ғылыми ынтымақтасу 34 / 70 Адамдар арасындағы қатынастардың өзгеруіне ықпалды себеп табиғи жағдайлары экологиялық ауытқулар әлеуметтік-психологиялық орта жеке адам қалауы жаратылыстан тыс күш 35 / 70 . Адамның қоршаған ортаға, адамдарға қатысты жөнсіз өшпенділігі. Бұл: ашушаңдық дипривация акцентуация мазасыздық агрессивтілік 36 / 70 Психологияда тіл арқылы ақпарат алмасу процесі ойлау ерік-жігер қабылдау түсіну қарым-қатынас 37 / 70 Жекелеген адамдарды талдау: ережені талдау ойынды талдау сценарийді талдау трансакционды талдау құрылымдық адамдарды талдау 38 / 70 . Ресми байланыстардың кедергісі бейтараптық остранизм үйлеспеушілік үйлесті амбиваленттік 39 / 70 . Тілдесу қызметінің нәтижесі өзгертілетін өнім нақты пікір адамаралық қатынас божам ой қайта жасалған зат 40 / 70 Жеке тұлғаның өзiне-өзi баға беруi пікір талаптану деңгейi ұмтылу сендiру өзін-өзі бағалау 41 / 70 . Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоционалды күйін түсіну – бұл: қашықтық рефлекция эмпатия қабылдау түсіну 42 / 70 Жоғары дамыған рефлекстік қабілет мәні табиғи қасиет импульстік әрекеттер бағалау әскерлерге бейтарап қалу кездейсоқ пайым қатынастарды орынды сезіну, 43 / 70 Л.С.Рубинштейн пікірінше, сана мен іс-әрекет байланысының мәні: алғашқы әрекет, кейін сана сана тәуелсіз сана мен әрекеттің механистік бірлігі іс-әрекет дербес сана мен әрекет біртұтас, бөлінбес 44 / 70 Қарым-қатынас - бұл: қатынастарға белсенділігі кездесу адамдар арасындағы хабар алмасу сұхбат пікір алмасу 45 / 70 Рефлексия : жек көру сезімдерін білдіру обьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі жақсы көру сезімін білдіру субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай түйсінгенін сезінуі 46 / 70 Азаматтық қасиеттердің тұрақталуына негіз болар адам аралық қатынастар жас кезеңі: қартайғанда орта жаста жігіт шақта балалық шақта жас ауған шақта 47 / 70 Когнитивтік психология бойынша адамның психикалық іс-әрекетіне бастаушы негіз гомосапинес гомонкулюс гуманизм қоғам алла 48 / 70 Баланың іштен жетілмей туатын, физикалық және психикалық дамуындағы патологиялық кемістігін қалай атайды: есі дұрыс емес ақылы таяз есі ауысқан нақұрыс дебильділік 49 / 70 Психикалық бейне мен оны туындататын нақты әрекет арасындағы байланысты жоққа шығарған психологиялық теория: прагматистік гуманистік генетикалық гештальттық бихевиористік 50 / 70 Роршахтың біріккен тесті әдістемесінің мақсаты қандай: отбасылық қатынастың бұзылуын анықтау диагностика топтың психологиялық климатын анықтау топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау тұлға арқылы қатынастарды білу 51 / 70 . Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi талаптану деңгейі сендiру деңгейі қызығушылық деңгейі инстинкт деңгейі елiктеушiлiк деңгейі 52 / 70 . Қарым-қатынастың бір-бірімен байланысты үш жағы: коммуникативті,интерактивті,перцептивті логикалық ойлауды бағалау өзара қарым-қатынасты білудің проективті құралы дұрыс жауабы жоқ психодиагностикалық графикалық әдістемесі 53 / 70 Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрінде берілген әдістемелердің үлкен тобы. Бұл : вербальдық тесттер жетістіктер тесттер проективті әдістемелер сауалнамалар интеллект тесттері 54 / 70 Отбасы суреті әдістемесінің мақсаты қандай : тұлға аралық қатынастарды зерттеу отбасылық қатынастардың бұзылудың диагностикасы адам қатынастарының саналы және ішінара санасыз деңгейлерін анықтау іс-әрекеттің жеке, арнайы салаларын ойдағыдай меңгеру жеке кісінің топтағы мәртебесін анықтау 55 / 70 . Адамның қалыпты өмірі үшін өзін-өзі біле алмастық пен өзі жөнінде аса көп білудің орны: сыйыспайтын құбылыстар қажет тіпті білмеген жақсы тек көп білу керек қажет емес 56 / 70 . Қарым-қатынастың қызметтері байланыстыру,қалыптасыру, растау көрнекілік (репрезентативтік) сенімділік әлеуметтік, ресми стандартты іріктеу дұрыс жауабы жоқ 57 / 70 . Калифорниялық психологиялық сауалнама қанша тұжырымдамадан тұрады 500 280 480 200 100 58 / 70 Сөздiк, вербальды қарым-қатынас қолданады көзді тiлдi көз байланысы ишарат пантомимика 59 / 70 . Конфликтінің функционалдық теориясын жетілдірген М.Вебер К.Маркс Г.Зиммель В.И.Ленин Э.Дюркгейм 60 / 70 Толыққанды ақпарат алмасу үшін қажетті басты тіл құралы сөйлеу сөз ырғақ әуен дыбыс 61 / 70 Қарым-қатынас бұл: адамдар арасындағы зат алмасу қоғамдық тәжiрибенi меңгеру және қайта құру адамдар арасындағы хабар алмасу қажеттiлiктi қанағаттандыру үшiн шындықты қайта жасау жеке тұлғаның мiнез құлық көрсетуi 62 / 70 Адамның өз мүмкіншіліктерін ашуға болған қажеттіліктің негізі, Маслоу пікірінше пайдакүнемдік жақсылыққа ұмтылу қорғаныс бейтарап қалу жамандық ниет 63 / 70 Әңгімешіл, жасымайтын адамдарды біріктіруші тип параноик атлетик астеник шизоид Aпикник 64 / 70 Вербальды және вербальсыз қарым-қатынас дегеніміз: тұлғаның кейбір мінез ерекшеліктерін білу тұлғаның эмоциональдық әлемнің кейбір ерекшеліктерін айқындау барлық жауаптары дұрыс өзара іс-әрекетті білу ) тіл арқылы және ым-ишара арқылы жүзеге асу 65 / 70 Гуманистік психология теоретипі: А.Х.Маслоу Э.Л.Торндайк З.Фрейд Д.Брунер Ж.Пиаже 66 / 70 Іскерлік қарым-қатынас формасы: темпераменттің қасиеттерін диагностикалау жасөспірімдердің акцентуацияларын анықтау іскерлік келіссөздер субъективті бақылау деңгейін анықтау жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтау 67 / 70 Сана сезім-бұл тұлғаның өзін-өзі бағалауы обьективті шын құбылыстарға тұлғаның субьективтік қарым-қатынасы барлық жауаптары дұрыс адамның өзінің қажеттілігі мен бейімділігі мен әуендерін,өкініші мен ойларын ұғыну қатынасы өз жағдайын тұлғаның өзі реттеуі 68 / 70 Психодиагноздың психодиагностика процесіне барынша тартылу дәрежесіне қандай диагностикалық техникалар тән: дұрыс жауабы жоқ шкалалық техникалар объективті тесттер диалогтық техникалар аппаратуралық әдістемелер 69 / 70 Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi қызығушылық деңгейі сендiру деңгейі талаптану деңгейі инстинкт деңгейі елiктеушiлiк деңгейі 70 / 70 Адамның психологиясын немесе мінез-құлқын түзетуде практикалық-психологиялық көмек көрсетуге байланысты қолданбалы психологиялық білімнің, дағдылар мен машықтардық жиынтығы: психологиялық диагностика психокоррекция дұрыс жауабы жоқ барлық жауабы дұрыс психологиялық кеңес беру Ваша оценка Перезапустить викторину