Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 «Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған еш нәрсе жоқ» деп жазған С. Л. Рубинштейн В.А.Сухомлинский Л.С. Выготский И.П. Павлов Я.А.Коменский 2 / 30 АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы оқушылар тарапынан білімді белсенді игеру дайындық деңгейіне сай білім беру оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі дайындық деңгейіне сай білім беру оқу және талқылау мақсатында оқушылардың жұмыстарды алмастыруы 3 / 30 Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы жаңа материиалды түсіндіру әдістері кітаппен жұмыс, практикалық әдістер зерттеу, проблемалық баяндау, ішінара іздену әдістері үй тапсырмасын тексеру әдістері технологиялық білім 4 / 30 Білім беру мазмұны жеке адамның әр жақты дамуына , оқыту мен тәрбие үйлесімділігіне ықпал жаса ғылыми білімдер, іскерліктермен дағдылар жүйесі теория мен практиканың байланысы табиғат, қоғам, мәдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білу оқушылардың жас және дара ерекшеліктерін есепке алу 5 / 30 Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі- сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу оқушыларды ұйымдастырып, сабаққа керекті құралдарды іріктей білу танымдық іс-әрекетіндегі белсенділігі мен жинақтылығы құрылым элементтерініңаралығындағы ішкі байланыс оқушылардың өзін-өзі бағалауға қатыстырылуы 6 / 30 Жеке тулғаны дамыту, базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады түсіндірмелі-информациялық деңгейлік оқыт догматикалық-схоластикалы білім беру бағдарламалап оқыту 7 / 30 Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі тәрбие институттары орта тұқым қуалаушылық тәрбие эпизодты 8 / 30 Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі жаттығу тәрбие қалыптасу оқыту білім 9 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті- оқушының сұраққа жауабын тыңдау өз бетімен білімін толықтыру мақсат көзделген процесс мұғалімнің басшылығымен жүргізілетін жұмыс адам қасиеті туралы теорія 10 / 30 Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу Сабақты түсіндіру Сабақты талдау Сабақты зерттеу Өзінің сабақты түсіндіруі Оқу материалын түсіну 11 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Оқу материалын түсіну Оқушылардың жауабын қабылдау Сабақ барысында өзінің мінез құлқымен сөйлеуін қадағалау Өзінің сабақты түсіндірі 12 / 30 М. Чиксентмихайың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі Зерігу Талап қою Мадақтау Мақсат қою Дағды 13 / 30 Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы алынған мәліметтердің мәнін анықтау таңдау және оқып білудің бірізділігі танымдық міндеттерді қою, мотивация жаңа материалды баяндау,алғашқы бекіту,үй тапсырмасы ұйымдастыру кезеңі,үй тапсырмасын тексеру, бекіту 14 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі Көрсетілім Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Тәжірибе жасау Өзгелерді оқыту Кері байланыс 15 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар оқу-тәрбие процесін басқару сайтта ақпаратты жариялайды білім, іскерлік, дағдының көлемі арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс-шаралар белгілі мақсатқа жету жолы 16 / 30 Білім берудегі инновациялық процесстердің педагогикалық маңызды проблемасы сабақ бөліктерінің өзара байланыс құрылым элементтерінің аралығындағы ішкі өзара байланыс оқушылардың танымдық іс-әрекетіндегі белсенділігі мен жинақтылығы озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау және тарату сабан бойында оқушыларды белсенді,тиімді жұмысқа жұмылдыру 17 / 30 Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс байқау әңгімелесу табиғи эксперимент интервью, оқушылардың жазба жұмыстары шығармашылық лабораториялық эксперимент 18 / 30 Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі оқушылар тарапынан білімді белсенді игеру әр түрлі көрнекіліктерді қолдану адамдарға құрмет сезімін дамыту дайындық деңгейіне сай білім бер 19 / 30 Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс педагогикалық озат тәжірибені модельдеу жазалау бақылау математикалық-кибернетикалық әдіс сұхбаттасу 20 / 30 В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі шығармашылық ізденісте шығармашылық ізденісте ой-өрісінің кеңдігінде рухани байлығында теориялық сана мен ойлау 21 / 30 Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады қайта-қайта орындалатын практикалық әрекетке машықтану оқыту нәтижелері адамзаттың жинақтаған тәжірибесі, заттар мен құбылыстарды,табиғат пен қоғам заңдарын танунәтижесі жаңашылдық, оптималдық, жоғары нәтижелілік, тәжірибеде шығармашылық пен қолдану мүмкіндігі білім, іскерлікпен дағдының бірлігі 22 / 30 Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдету белсенділік шығармашылыққа бейімделу үнемі ізденісте жүру кітап оқу үздіксіз жаттығу 23 / 30 Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі Халыққа білім беру ісін жетілдіру Жалпы білім беретін мекемелерді жетілдіру Өзіндік білімін жетілдіру Мұғалімдердің білімін жетілдіру Оқушыларға білім беруді жетілдіру 24 / 30 Оқу сабақтарының стандартсыз формалары жаңашылдық сабақ Сабақ-конференция, панарама сабақ, интеграцияланған сабақ Инновациялық сабақ интерактивті оқыту әдістері ғылыми әдіс 25 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау Балаларың психофизикалық күйлерін байқау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау 26 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Оқушылардың жауабын реакцияларын қабылдау Оқу материалын түсіну Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Өзінің сабақты түсіндіру 27 / 30 Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол- оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі дайындық деңгейіне сай білім беру әр түрлі көрнекіліктерді қолдану оқушылар тарапынан білімді белсенді игер педагогикалық – психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу 28 / 30 Жарыс әдісі өз нәтижесін басқалармен салыстыра отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру және бекіту оқушылардың жазба, бақылау және графикалық жұмыстары т.б. зерттеу мәліметтерді әңгіме әдісі арқылы толықтыру жаңашыл мұғалімдердіңіс-тәжірибесімен танысу, насихаттау құжаттармен терең жан-жақты таныс 29 / 30 Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыларға тән өлшем Ойынға ұмтылу Күрделілікке деген сүйіспеншілік Тапсырмаларға ұмтылу Білімге деген сүйіспеншілік Қызығушылықты арттыру 30 / 30 Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі ой-өрісінің кеңдігінде оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда рухани байлығында шығармашылық ізденісте ойлау қабілетінің жылдамдығы Ваша оценка Перезапустить викторину