Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 Мұғалімнің субьект пен жүргізуші, әдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс- әрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы Басқа іс-шараларды жоспарлау Жұмыс жоспарында Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау Кәсіби педагогикалық позициялар Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында 2 / 30 Адамгершілік тәрбиесі- үнемі ізденісте жүру шығармашылыққа бейімделу жалпы адамзаттық құндылықтарды игеру үздіксіз жаттығу кітап оқу 3 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар жүйелілік пен бірізділік принципі мектептің өмірмен байланыс принципі түсініктілік принципі оқыту мен тәрбиенің ғылымилық принципі электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды 4 / 30 Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс) кітап оқу шығармашылыққа бейімделу жалпы зерттеу жаттығулары үздіксіз жаттығу үнемі ізденісте жүру 5 / 30 Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шебер- «Дидактикалық материалдар» «Мектептің жас директорымен сырласу» «Ұлы дидактика» Педагогикалық технология «Балаға жүрек жылуы» 6 / 30 Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл Ынтымақтастық педагогика Сабақты қортындылау Сабақты бақылау Сабақты зерттеу Мұғалім тәжірибесі 7 / 30 Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқу әдісі қоғамдық пікір рейтинг проблемалық баяндау түсіндіру үлгі-өнеге 8 / 30 Мұғалім іс – әрекетінің нәтижелілігі Тиімділігімен анықталады Мұғалім іс – әрекеті Мұғалім қызметі Оқушылардың сабақты қабылдау Ұстаздық шеберлік пен мұғалім қызметі 9 / 30 Мұғалім сабақты жоспарлауды Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабы Кәсіби педагогикалық позициялар Әрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастауды Мұғалім сабақты дайындауы 10 / 30 Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс табиғи эксперимент лабораториялық эксперимент байқау әңгімелесу интервью, оқушылардың жазба жұмыстары шығармашылық 11 / 30 Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі оперативтік рәсімдік айлық күнтізбелік апталық 12 / 30 Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол ғылымилық білім жүйелілік пен бірізділік саналылық пен белсенділі түсініктілі 13 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар белгілі мақсатқа жету жолы оқу-тәрбие процесін басқару білім, іскерлік, дағдының көлемі арнайы ұйымдастырылған тәрбиелік іс-шаралар сайтта ақпаратты жариялайды 14 / 30 Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны міндеттеме алу құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті оқытудың басты ережелері оқыту процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы 15 / 30 Жекелеп оқыту- оқытуда жаңа бағдарламаланған оқулықтар, оқыту құжаттары, үйрету машиналары қолданылады оқушылардың дербес ерекшеліктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру оқушылардың алдына мәселе қойып отыру, танымдық және творчестволық қабілетін дамыту мұғалім оқушылардыбелгілі білім жүйесімен қаруландырады, іскерлікке үйретеді оқушының өз жұмысының нәтижелерін басқа балалардың жұмыстарымен салыстыру 16 / 30 Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты стандартты бақылау және орындау оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда шығармашылық ізденісте ой-өрісінің кеңдігінде рухани байлығында 17 / 30 Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль пайымдаушы – әдісқойлық стильі адамгершілік стильі мұғалімдердің стильі эстетикалық идеялар стильі әдісқойлық стильі 18 / 30 Білім беру мазмұны теория мен практиканың байланысы ғылыми білімдер, іскерліктермен дағдылар жүйесі табиғат, қоғам, мәдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білу жеке адамның әр жақты дамуына , оқыту мен тәрбие үйлесімділігіне ықпал жаса оқушылардың жас және дара ерекшеліктерін есепке алу 19 / 30 Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі тәрбие институттары тәрбие эпизодты тұқым қуалаушылық орта 20 / 30 Бейнелеу көрнектілігіне жатады ашық жасанды ғылыми табиғи макет 21 / 30 Инновациялық педагогикалық технологиялар мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс – әрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және дағдының көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру білім, іскерлік, дағдының жиынтығы оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды дидактиканың талаптарына сай жасалған құра 22 / 30 Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үрдіс ізгілендіру сабақты зерттеу білімдік, тәрбиелік ынталандырушылық дамытушылық 23 / 30 Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі- оқушыларды ұйымдастырып, сабаққа керекті құралдарды іріктей білу оқушылардың өзін-өзі бағалауға қатыстырылуы танымдық іс-әрекетіндегі белсенділігі мен жинақтылығы құрылым элементтерініңаралығындағы ішкі байланыс сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу 24 / 30 Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор білім беру дамыту теориясы тәрбие теориясы отбасы мектептану 25 / 30 Lessonstudy кезеңдерінің бірі-«Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыдан кейінгі кезең – зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді өткізу педагогтардың басқаруы мен бірге жүргізілетін процесс зерделенген мәселелерді негізге ала отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау радио, телехабарды тыңдау арқылы білімін жетілдіру адамның белгілі бір мақсат көздеп өзінің бойына қалыптастыратын қасиет 26 / 30 Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады ынталандыру ізгілендіру тестілеу және растау білімдік, ынталандырушылық тәрбиелік 27 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады Заң ережелерін қалыптастыру деңгейі Құқықтық білімді қалыптастыру деңгейі Құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі Құқықтық ережелер мен білім беру деңгейі Құқықтық сауаттылықты қалыптастыру деңгейі 28 / 30 Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз өзін-өзі сынайды, бағалай алады жинақтай ойлау индуктивті ойлау; абстракт логикалық ойлау алгоритмдік ойлау 29 / 30 Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады дидактикалық, психологиялық логикалық, дидактикалық көрнекілік, мақсаттылық жағымсыз ұйымдастырушылық, жинақтылық 30 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау өзін-өзі бақылау, аутотренинг жаттығу, үйрету әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір тәрбиелеуші ситуация, мақтау Ваша оценка Перезапустить викторину