Педагогика 6 Педагогика 1 / 30 Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі тәрбие институттары тәрбие тұқым қуалаушылық эпизодты орта 2 / 30 Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиіміділігіне баға беретіндей нақты критерий- көмекші жетектеуші көмекші көмекші жаңашылдық 3 / 30 Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу Сабақты талдау Оқу материалын түсіну Өзінің сабақты түсіндіруі Сабақты түсіндіру Сабақты зерттеу 4 / 30 Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны оқыту процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы оқытудың басты ережелері құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс міндеттеме алу мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті 5 / 30 Мұғалімнің инновациялық іс әрекеті Сабақты зерттеу Ғылыми тәжірибелерді оқу үрдісіне енгізу Озық педагогикалық тәжірибелерді үренуі Сабақты түсіндіру Озық педагогикалық тәжірибелерді оқу тәрбие үрдісіне енгізу 6 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі тәрбиелеуші ситуация, мақтау жаттығу, үйрету өзін-өзі бақылау, аутотренинг 7 / 30 Меңгерген біліммен өмірлік тәжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын практикалық және теориялық іс-әрекетке даярлық Білім Білік Білімділік Тәжерибе Дағды 8 / 30 Мұғалімнің субьект пен жүргізуші, әдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс- әрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы Сынып жетекшісінің тәрбие жұмыс жоспарында Басқа іс-шараларды жоспарлау Сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау Кәсіби педагогикалық позициялар Жұмыс жоспарында 9 / 30 Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ- табиғи ғылыми төмен дәрежелі жасанды ашық, жабық 10 / 30 Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы- бақылау математикалық-кибернетикалық әдіс сұхбаттасу оқушыға бағдарланған педагогикалық озат тәжірибені модельдеу 11 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы дидактиканың мақсат-міндеттеріне қарай оқытудың мақсат-міндеттеріне қарай білім алудың көзіне қарай басқаларға қарағанда ойлау қабілеттері жақсы ұйымдастырылған сабақ кезеңдеріне қарай 12 / 30 Б.Синнер көз қарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру, лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану- тақырыптық, кезектегі кезектегі, қорытынды операннты шарттылы ағымдық, қорытынды кіріспе, тақырыптық 13 / 30 Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шебер- «Ұлы дидактика» «Дидактикалық материалдар» «Мектептің жас директорымен сырласу» Педагогикалық технология «Балаға жүрек жылуы» 14 / 30 Дәйектілікті дамытуда АКТ қолдану және оқыту аспектісінің мысалы лекция, СРС модульді сабақ лекция, модульдік талдау және бағалау саралап, жарты деңгейлеп 15 / 30 Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері адамдарға құрмет сезімін дамыту дайындық деңгейіне сай білім бер оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі оқушылар тарапынан білімді белсенді игеру әр түрлі көрнекіліктерді қолдану 16 / 30 Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль эстетикалық идеялар стильі мұғалімдердің стильі адамгершілік стильі пайымдаушы – әдісқойлық стильі әдісқойлық стильі 17 / 30 Мұғалім сабақты жоспарлауды Мұғалім сабақты дайындауы Сабақты түсіндіруімен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабы Әрбір жеке сабақтың тақырыптық жоспарға сәйкестігін нақтылаудан бастауды Оқушының оқу материалын меңгеру тереңдігін байқау Кәсіби педагогикалық позициялар 18 / 30 Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне жатпайды Сабақ кестесін жасау Сыныптан тыс жұмыстар Сынып жұмысы Тәрбие жұмсы Ұйымдастырушылық жұмыс 19 / 30 Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үрдіс дамытушылық сабақты зерттеу ынталандырушылық ізгілендіру білімдік, тәрбиелік 20 / 30 Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі рухани байлығында ойлау қабілетінің жылдамдығы шығармашылық ізденісте оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда ой-өрісінің кеңдігінде 21 / 30 Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша "Оқуда және проблемаларды шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады" деп анықталған өлшем дене тәрбиесі ғылымдардың методологиялық көзқарасы адамгершілік тәрбиесі экономика икемділік 22 / 30 Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі Көрсетілім Кері байланыс Тәжірибе жасау Өзгелерді оқыту Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі 23 / 30 Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік Оқушылардың жеке дара ерекшеліктерін байқау және анықтау Балаларың физиологиялық күйлерін анықтау Оқушының жеке дара бейіміліктерімен қабілеттерін байқау Балаларың психофизикалық күйлерін байқау Балаларың эмоциялық күйлерін байқау 24 / 30 Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол- әр түрлі көрнекіліктерді қолдану дайындық деңгейіне сай білім беру оқушылар тарапынан білімді белсенді игер педагогикалық – психологиялық ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі 25 / 30 Білім берудегі инновациялық процесстердің педагогикалық маңызды проблемасы озық педагогикалық тәжірбиені зерттеу, жинақтау және тарату құрылым элементтерінің аралығындағы ішкі өзара байланыс оқушылардың танымдық іс-әрекетіндегі белсенділігі мен жинақтылығы сабан бойында оқушыларды белсенді,тиімді жұмысқа жұмылдыру сабақ бөліктерінің өзара байланыс 26 / 30 Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктерімен дамуы туралы хабарлау Кері байланыс Балалардың қалай оқитынын мұгалімнің түсінуі Көрсетілім Баға қойып, нәтижені тіркеу Өзгеріс 27 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішіне икемділік сипаттамасына сәйкес келетінін көрсетіңіз сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу іс-әрекетінің мотивтерін жасау тапсырманы орындауда балама шешімдерді көріп, қабылдай алады оқушыларды ұйымдастырып, сабаққа керекті құралдарды іріктей білу бүкіл сабан бойына оқушыларды белсенді, тиімді жұмысқа ұйымдастыру 28 / 30 Ғылыми педагогикалық тәжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық сағат санын көрсетеді оқытудың мазмұнын ашатынқұжат апталық жүктемені көрсетеді оқытылатын пәндердің ретін анықтайды инновацияның негізгі крийтерилері 29 / 30 Қазақ балаларының оқыту, оларға білім беру мәселелерін көтерген кім- А.Дистерверг И.Песталоцци Ы.Алтынсарин Д.Дьюй Ж.Руссо 30 / 30 Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады Құқықтық сананы қалыптастыру деңгейі Құқықтық білімді қалыптастыру деңгейі Құқықтық сауаттылықты қалыптастыру деңгейі Құқықтық ережелер мен білім беру деңгейі Заң ережелерін қалыптастыру деңгейі Ваша оценка Перезапустить викторину