Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

Мұғалімнің субьект пен жүргізуші, әдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс- әрекетін ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы

2 / 30

Адамгершілік тәрбиесі-

3 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

4 / 30

Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс)

5 / 30

Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тәрбиелік әсер етуге таңдаған

әдістемелерді жүзеге асыратын білім, шебер-

6 / 30

Мұғалім тәжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы педагогикалық тәсіл

7 / 30

Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқу әдісі

8 / 30

Мұғалім іс – әрекетінің нәтижелілігі

9 / 30

Мұғалім сабақты жоспарлауды

10 / 30

Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс

11 / 30

Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады түрі

12 / 30

Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол

13 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

14 / 30

Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны

15 / 30

Жекелеп оқыту-

16 / 30

Бітіруші түлектерге ұлттық бірыңғай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты

17 / 30

Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль

18 / 30

Білім беру мазмұны

19 / 30

Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі

20 / 30

Бейнелеу көрнектілігіне жатады

21 / 30

Инновациялық педагогикалық технологиялар

22 / 30

Іс-әрекетті зерттеу тәсіліндегі басты үрдіс

23 / 30

Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі-

24 / 30

Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор

25 / 30

Lessonstudy кезеңдерінің бірі-«Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нәтижелерін жүйелеп, талдауы». Осыдан кейінгі кезең –

26 / 30

Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту аспектісінің мысалы болып табылады

27 / 30

Құқықтық тәрбие нәтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады

28 / 30

Дарынды және талантты оқушылардың таландыруға қатысты сипаттамасын көрсетіңіз

29 / 30

Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады

30 / 30

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз

Ваша оценка