Педагогика

0

Педагогика

1 / 30

«Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған еш нәрсе жоқ» деп жазған

2 / 30

АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы

3 / 30

Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу және мұрағаттау үдерістерін білуді қамтитын білім саласы

4 / 30

Білім беру мазмұны

5 / 30

Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі-

6 / 30

Жеке тулғаны дамыту, базалық мәдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып табылады

7 / 30

Адам тәжірбиесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі

8 / 30

Әрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін әр түрлі және қайталанатын істердің көмегімен оқушылардың оқу іс-әрекетін басқару әдісі

9 / 30

Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қадағалау» сипаттамасына сәйкес мұғалімнің әрекеті-

10 / 30

Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу дерісін зерелеу

11 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

12 / 30

М. Чиксентмихайың «өзіндік мақсат» сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға төмен міндет қоюдың нәтижесі

13 / 30

Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы

14 / 30

Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі

15 / 30

«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар

16 / 30

Білім берудегі инновациялық процесстердің педагогикалық маңызды проблемасы

17 / 30

Бірегей, жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлға аралық және тұлға ішілік күдеріс

18 / 30

Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері

19 / 30

Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс

20 / 30

В.В.Давыдов бойынша оқу іс-әрекетінің басты нәтижесі

21 / 30

Зерттеу тәжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлер жиынтығын анықтауға болады

22 / 30

Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдету

23 / 30

Мемлекет саясатының өзекті мәселелерінің бірі

24 / 30

Оқу сабақтарының стандартсыз формалары

25 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қаағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

26 / 30

Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға және қадғалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік

27 / 30

Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол-

28 / 30

Жарыс әдісі

29 / 30

Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын оқушыларға тән өлшем

30 / 30

Дарынды және талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі

Ваша оценка