Педагогика 0 Педагогика 1 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен "ақпаратты толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын және оның мәніне тез жететін" өлшем мектептік, жұмыстық мәселені шешу вариативті, жылжымалы инвариативті, вариативті аймақты 2 / 30 Латын тілінен аударғанда «бағалау» термині «баға қою» «білімін бағалау» «білім алу» «ынталандыру» «білім беру» 3 / 30 Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне қадағалау қабілетін дамытады педагогикалық байқау интервью тест анкета метатану 4 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Интерпретация» сипаттамасына сәйкес мұғалім әрекеті тәрбиенің әдіс-тәсіл, формаларының бірлікте болуы тәрбие процесінің қорытынды нәтижесі бүгінгі өмір талабына сай болуы тәрбие мен өзін-өзі тәрбиелеудің бірлігі оқушының жауабын критерийге сәйкестендіру тәрбие процесінің қоғам өмірімен байланыстылығы 5 / 30 Білім беру мазмұны жеке адамның әр жақты дамуына , оқыту мен тәрбие үйлесімділігіне ықпал жаса теория мен практиканың байланысы табиғат, қоғам, мәдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білу оқушылардың жас және дара ерекшеліктерін есепке алу ғылыми білімдер, іскерліктермен дағдылар жүйесі 6 / 30 Баланы өз ықтиярымен оқыту бұл- рухани байлығында ой-өрісінің кеңдігінде шығармашылық ізденісте оқу-тәрбие жұмысын жоспарлауда педагогикалық жаңашылдықтың идеясы 7 / 30 Дж. Флейвелл бойынша, оқушыға білиеген тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрсада, тапсырманы орындай алмауы бақылау саралап монологтан-лекцияға өзін-өзі талқылау алға қойған мақсат өнімділік тапшылығы 8 / 30 Ең үздік оқушыларды анықтаудағы "өз білімін жетілдіру" сенімді өлшемнің сипаттамасы министерствода жасалатын оқу жоспары мектепте жасалатын оқу жоспары мектептік-жұмыстық, мемлекеттік, аймақтық мемлекеттік, жылжымалы олар өздерінің оқуларын реттей алады 9 / 30 Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі, есінде сақтауы және қайта жаңыртуы ол ғылымилық жүйелілік пен бірізділік түсініктілі білім саналылық пен белсенділі 10 / 30 Инновациялық педагогикалық технологиялар дидактиканың талаптарына сай жасалған құра білім, іскерлік, дағдының жиынтығы оқу пәндерінің құрамын, әрбір пәнді оқытуға қажетті апта бойынша салат санын анықтайтын мемлекеттік құжат белгілі пән бойынша меңгеретін білім, іскерлік, дағдының көлемін анықтайды мұғалімдердің даралығын жетілдіру, оларға кәсіби іс – әрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік және дағдының көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру 11 / 30 Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор білім беру тәрбие теориясы дамыту теориясы отбасы мектептану 12 / 30 Н. Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дәйектеуінің үш түрін анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік әңгіме сипаттамасын көрсетіңіз- Оқушылардың ғылыми бағыттылығына жетекшілік ету Ойлау арқылы жалғасады Ата-анамен сынып жетекшісінің бірлескен әрекеті Ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау арқылы жалғасады Балалардың сыныпта талқылау кезінде жалғасады 13 / 30 Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі- құрылым элементтерініңаралығындағы ішкі байланыс танымдық іс-әрекетіндегі белсенділігі мен жинақтылығы оқушыларды ұйымдастырып, сабаққа керекті құралдарды іріктей білу сабақ барысында оқушылардың зейін, қабылдау, қабілеттерін басқара білу оқушылардың өзін-өзі бағалауға қатыстырылуы 14 / 30 «Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану барысында оқушылар оқыту мен тәрбиенің ғылымилық принципі жүйелілік пен бірізділік принципі электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды мектептің өмірмен байланыс принципі түсініктілік принципі 15 / 30 «Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз әрекетіңді жоспарла» ережесі қай принципке жатады қоғамдық пікір үлгі-өнеге рейтинг проблемалық баяндау жүйелілік 16 / 30 Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты Стандартты бақылау және орындау Білім денгейін бағалау Стандартты бақылау және орындау Мекеменің білім денгейін анықтау Білімді бақылау және орындау 17 / 30 Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің және басқалардың алдында кінәлі сезінуге шақыратын әдіс педагогикалық озат тәжірибені модельдеу математикалық-кибернетикалық әдіс жазалау сұхбаттасу бақылау 18 / 30 Іс-әрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті оқытудың басты ережелері оқыту процес інде басшылыққа алынатын ережелер мен талаптардың жиынтығы міндеттеме алу құбылыстар мен процестердің арасындағы мәнді байланыс 19 / 30 Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші кезеңі (Ренцулли мен Райс) үнемі ізденісте жүру кітап оқу жалпы зерттеу жаттығулары үздіксіз жаттығу шығармашылыққа бейімделу 20 / 30 «Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған еш нәрсе жоқ» деп жазған С. Л. Рубинштейн В.А.Сухомлинский Я.А.Коменский Л.С. Выготский И.П. Павлов 21 / 30 Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын және әрекеттерді қалай орындау керектігі туралы білімді сабақ Оқу процесі басқарылуының тез жүзеге асырылуы Оңай басқарылмайтын, тез іске асырылатын Оңай басқарылмайтын процесс Рәсімдік Ынталандыру әдістері 22 / 30 Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқу әдісі рейтинг проблемалық баяндау үлгі-өнеге қоғамдық пікір түсіндіру 23 / 30 Қайта тәрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады көрнекілік, мақсаттылық дидактикалық, психологиялық логикалық, дидактикалық ұйымдастырушылық, жинақтылық жағымсыз 24 / 30 Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке негізделген оқыту ортасы- педагогикалық озат тәжірибені модельдеу математикалық-кибернетикалық әдіс оқушыға бағдарланған сұхбаттасу бақылау 25 / 30 Жинақталған мәліметтерді талдау, саралау жинақтау және бағалау сияқты динамикалык үдерістер жүретін жады түрі «Мектептің жас директорымен сырласу» Жұмыс «Дидактикалық материалдар» «Балаға жүрек жылуы» «Ұлы дидактика» 26 / 30 Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тән? Асқар, ережені жақсы айттың. Енді мысал келтіре аласызба? шығармашылыққа бейімделу кітап оқу сынақтан өткізу үнемі ізденісте жүру үздіксіз жаттығу 27 / 30 «Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі жеңілден қиынға, қарапайымдылықтан күрделілікке көшу оқыту процесіндебалаларды үнемі өз бетімен жұмыс істеуге үйретеді еліміздің және шетелдердің өмірімен, оларда болып жатқан түрлі оқиғалармен таныстырып отыруды талап ету оқушылардың таным қабілетінің дамуына, дүниеге көзқарасының және жоғары адамгершілік қасиеттерінің қалыптасуына әсер ету оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру 28 / 30 Мұғалім педагогикалық іс-әрекет құралдары мен тәсілдерін пайдалануда ескішілдік танытатын стиль әдісқойлық стильі адамгершілік стильі мұғалімдердің стильі эстетикалық идеялар стильі пайымдаушы – әдісқойлық стильі 29 / 30 АКТ қолдануда «көрсету» оқыту аспектісін қолданудың мысалы дайындық деңгейіне сай білім беру оқушылар тарапынан білімді белсенді игеру оқу материалының баланың дайындық деңгейіне сай жүргізілуі оқу және талқылау мақсатында оқушылардың жұмыстарды алмастыруы дайындық деңгейіне сай білім беру 30 / 30 Бағалаудың барлық түрлеріне тән үш сипаттама бар. «Қорытынды сипаттамасына тән мұғалім әрекетін көрсетіңіз өзін-өзі бақылау, аутотренинг әңгіме, үлгі өнеге, қоғамдық пікір тәрбиелеуші ситуация, мақтау оқушының жауабына сәйкес шешім қабылдау жаттығу, үйрету Ваша оценка Перезапустить викторину