Психология 1 Педагогика и психология 1 / 70 .Дж. Брунер ж.т.б. бастаған психологиялық бағыт: бихевиористік когнитивтік гештальттық гуманистік генетикалық 2 / 70 . Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоционалды күйін түсіну – бұл: түсіну эмпатия рефлекция қабылдау қашықтық 3 / 70 Фрейд психологиясының негізгі идеясы әлеуметтік қатынас адамды дамытады қоғам адамға жау адам қоғаммен үндес адам- еңбектің жемісі адам дамуының негізгі – оқу, тәрбие 4 / 70 Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрінде берілген әдістемелердің үлкен тобы. Бұл : жетістіктер тесттер проективті әдістемелер сауалнамалар интеллект тесттері вербальдық тесттер 5 / 70 Адам образын жасаудың кең тараған тәсілі-бітіс тану мәні: бірінші мінездеменің бекіп қалуы өз қасиеттерін екіншіге аудару ақырғы нәтижені күмі ілгері барластыру соңғы мәліметке бағыну бірінші көрген бейнені бекіту 6 / 70 . Ресми байланыстардың кедергісі амбиваленттік бейтараптық остранизм үйлесті үйлеспеушілік 7 / 70 Адамның образын ол жөніндегі ең соңғы мәліметке орай түзу жаңалықты әсерлену асыра сілтей әсерлену бітіс тану алғашқы әсер болжай әсерлену 8 / 70 Проксемика : бұл тартымдылық дегенді түсіндіреді бұл компромиске келу дегенді түсіндіреді бұл жақындық дегенді түсіндіреді бұл жобалау дегенді түсіндіреді бұл алшақтық дегенді түсіндіреді 9 / 70 Iс-әрекет дегенiмiз: жоғары деңгейдегi психикалық бейнелеу жүре пайда болған ағза реакциясы сана арқылы басқарылатын белсендiлiк ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы туа берiлген мiнез-құлық түрi 10 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді бейтарап бірін-бірі шектейді толық үйлесімді 11 / 70 Психологияда тіл арқылы ақпарат алмасу процесі қабылдау түсіну қарым-қатынас ерік-жігер ойлау 12 / 70 . Когнитивтік психологияның негізгі зерттеулері: көңіл-күй қалыптары қабілет танымдық процестер мінез тума қасиеттер 13 / 70 Сана сезім мен тұлғаның толық деңгейлік концепциясын қай психолог ұсынды Э.Эриксон А. Анастази Э.Г. Эйдемиллер И.С. Кон Б. Баумейстр 14 / 70 Әлеуметтік ортаның көңіл-күй үйлесімдігі: бала-шаға жанжалы табиғи факторлар ерсесектер қатынасы кәсіптік дәреже өмірлік тәжірибе 15 / 70 Жеке кісінің қатынастарын төрт деңгейде анықтау үшін үш әдістемені қай психолог енгізген: Дж. Тоух Р. Бейлс Т. Лири Дж. Морено И.С. Кон 16 / 70 Сана сезім-бұл барлық жауаптары дұрыс обьективті шын құбылыстарға тұлғаның субьективтік қарым-қатынасы адамның өзінің қажеттілігі мен бейімділігі мен әуендерін,өкініші мен ойларын ұғыну қатынасы тұлғаның өзін-өзі бағалауы өз жағдайын тұлғаның өзі реттеуі 17 / 70 Психикалық бейне мен оны туындататын нақты әрекет арасындағы байланысты жоққа шығарған психологиялық теория: гуманистік бихевиористік гештальттық прагматистік генетикалық 18 / 70 Вербальды және вербальсыз қарым-қатынас дегеніміз: тұлғаның эмоциональдық әлемнің кейбір ерекшеліктерін айқындау ) тіл арқылы және ым-ишара арқылы жүзеге асу тұлғаның кейбір мінез ерекшеліктерін білу өзара іс-әрекетті білу барлық жауаптары дұрыс 19 / 70 Адамдар арасындағы мәнді қатынастардың түзілуіне себепші ең маңызды тәсіл: перцептивті коммуникативті вербальды сигнитативті интерактивті 20 / 70 Адам іс-әрекетінің бәрі объектив сана басқарымында емес, астар санадағы ықпалдар жетегінде болатынын дәріптеген: Уотсон Торндайк Маслоу Пиаже Фрейд 21 / 70 Адамда тұрақты сақталатын қасиет қажеттік ниет көңіл-күй зейін әдет 22 / 70 Отбасы суреті әдістемесінің мақсаты қандай : адам қатынастарының саналы және ішінара санасыз деңгейлерін анықтау жеке кісінің топтағы мәртебесін анықтау іс-әрекеттің жеке, арнайы салаларын ойдағыдай меңгеру отбасылық қатынастардың бұзылудың диагностикасы тұлға аралық қатынастарды зерттеу 23 / 70 Қатынастардың құрылуы, тану, рефлексия – ол функциялар: сана іс-әрекет ойлау ерік қарым-қатынас 24 / 70 Конфликтінің негізінде тұлғаралық өзара іс-қимыл қатысушыларының мақсатының жиынтығы жатады – деп есептеді: Г.Спенсер Л.Козер З.Фрейд М.Дойч 25 / 70 . Тiлдiк емес белгiлiк жүйелердi қолданатын қарым-қатынас түрi: топтық қарым-қатынас формальды емес қарым-қатынас iскерлiк қарым-қатынас вербальді емес қарым-қатынас вербальдi қарым-қатынас 26 / 70 ”Қоғамның конфликтінік моделін” негізін қалаушы: К.Маркс Л.Козер Т.Парсонс Р.Дарендорф В.И.Ленин 27 / 70 Қолданылатын тесттік тапсырмалардың типі бойынша В.М. Русаловтың «Темпераменттік қасиеттерін анықтау әдістемесі қайсысына жатады» : әрекеттік продуктивтік физиологиялық аппаратуралық сауалнамалық 28 / 70 . Қарым-қатынастың қызметтері стандартты іріктеу байланыстыру,қалыптасыру, растау көрнекілік (репрезентативтік) сенімділік әлеуметтік, ресми дұрыс жауабы жоқ 29 / 70 . Қарама-қайшылықтарды шешудің қатаң әдісі, кері әсерін тигізетін, өзара іс-қимыл процесінде пайда болатын түрі: келіспеушілік конфликт дау-дамай жанжал агрессия 30 / 70 Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатып адамның психологиялық белгісі: сөз пайымдауы қажетсінуі сезімі ойы әрекет жоспары 31 / 70 . Адамды iс-әрекетке жетелейтiн: стимул рефлекс мотив инстинкт гипноз 32 / 70 Адам болмысының негізі оның өзін-өзі таныту мен өз мүмкіншіліктерін ашуға болған ынта-ықыласында деп есептеген бағыт: гуманистік фрейдік когнитивтік бихевиористік гештальттық 33 / 70 Азаматтық қасиеттердің тұрақталуына негіз болар адам аралық қатынастар жас кезеңі: балалық шақта орта жаста қартайғанда жігіт шақта жас ауған шақта 34 / 70 Мимика дегеніміз топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау қарым-қатынас кезіндегі беттің құбылысы B) C) D) E) іс-әрекет тұлға арқылы қатынастарды білу 35 / 70 Сана-сезім өз өнімімен бейнеленеді өзінің іс-әрекетін көрсетуімен қоршаған адамдарды көрсетуімен барлық жауаптар дұрыс өзінің жеке қажеттілігін көрсетуімен өзін көрсетуімен бейнеленеді «Мен-Кейіпкер»; Мен -Концепция» 36 / 70 Әңгімешіл, жасымайтын адамдарды біріктіруші тип параноик Aпикник астеник шизоид атлетик 37 / 70 Төменде көрсетілген тесттердің қайсысын оқушылардың ой-өрісінің дамуын диагностикалау үшін пайдалануға болады: «Тіршілік етпейтін жануар» тесті «Үй, ағаш, адам» тесті Роршах тесті «ШТУР» тесті Стреляу тест-сауалнамасы 38 / 70 Жас деңгейіне орай адамдардың бір оқиғаға болған қатынасы алшақ екі ұшты бейтарап бірдей жақын 39 / 70 Тілдік қарым-қатынас топтар арасындағы қарым-қатынас жағдайда бұл бір адамның басқа адамға сөз көмегімен ақпарат беруі және оны зерделеуі: әлеуметтік қарым-қатынаста жағдайда жеке адамдар қарым-қатынаста арасындағы жағдайда саяси қарым-қатынаста жағдайда 40 / 70 Екі адам бір ортада бола тұрып, өзара қатынас жасауға қажеттік таппайды, мұндайдағы қатынас түрі: бейтарап жанжалды қайшылықты үйлесімді амбивалентті 41 / 70 . Сөйлеудің алғашқы генетикалық қызметі белгілеу жалпылама қоздырғыш коммуникативті экспрессиялық 42 / 70 Баланың суретіндегі отбасы мүшелерінің орналасуы нені көрсетеді: тұлғаның эмоционалдық әлемінің ерекшелігі отбасындағы өзара қарым-қатынастың кейбір психологиялық ерекшеліктерін оның жыныстық ұқсастығын баланың «мен кейіпкер»-ін отбасының жеке мүшелеріне баланың эмоционалдық қарым-қатынасын 43 / 70 Жанның табиғаты туралы пікірлер айтқан З.Фред К.Юнг Аристотель В.Вундт Ж.Пиаже 44 / 70 «Отбасының кинетикалық суреті» модификациясының (түр өзгешілігі) авторы кім: Л. Корман В. Вульф Я.Ю Панасюк А.И. Захаров Р. Бернс және С. Кауфман 45 / 70 Қарым-қатынас түрлері дұрыс жауабы жоқ типлологиялық селекция іскерлік,рухани рестандартизация дефектологиялық селекция 46 / 70 Сөздік қарым-қатынасқа негізделген әдістер модельдеу әңгімелесу анкета интервью тест 47 / 70 . Адамдардың бір-бірімен сөйлесуі, өздерінің бар екендігін білдіруі фон мен фигура транспозиция заңы трансакционды стимул эмпатия иллюзиялы қабылдау 48 / 70 Әкімшілік түрде мәжбүр етіп тексеру барысында әдістемені пайдалану психодиагностикалық зерттеудің қандай жағдайына сәйкес келеді: сараптама жағдайы барлығына клиент жағдайы барлық жауаптары дұрыс ғылыми ынтымақтасу 49 / 70 . Іс-әрекет пен қарым-қатынаста байқалып, қалыптасатын тұрақты жеке-дара қасиеттердің жиынтығы, бұл: темперамент қабілеттер сезім мінез нышан 50 / 70 Толыққанды ақпарат алмасу үшін қажетті басты тіл құралы дыбыс сөйлеу сөз әуен ырғақ 51 / 70 . Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: апракция aутизм мазасыздық акцентуация афазия 52 / 70 «Тест» терминін қай психолог ұсынды А.Бине В.Вунд Дж. Кеттел Л.С.Выготский Ф.Гальтон 53 / 70 Гуманистік психология теоретипі: З.Фрейд Д.Брунер А.Х.Маслоу Э.Л.Торндайк Ж.Пиаже 54 / 70 . Адамның қалыпты өмірі үшін өзін-өзі біле алмастық пен өзі жөнінде аса көп білудің орны: сыйыспайтын құбылыстар қажет емес тіпті білмеген жақсы тек көп білу керек қажет 55 / 70 Психиканың адамға тән ерекшеліктері мен сананың пайда болуын ғылыми тұрғыдан зерттеуге негіз болған принцип: даму іс-әрекеттік эволюциондық детерминистік креационизм 56 / 70 . Диалогтық техникаларға қатысты дұрыс пікірді көрсетіңіз диалогтық техникалар тек проективті болуы мүмкін диалогтық техникалар ауызша (вербальдық) және жазбаша (вербальды емес) болуы мүмкін диалогтық техникалар тек жазбаша болуы мүмкін дұрыс жауабы жоқ диалогтық техникалар тек ауызша болуы мүмкін 57 / 70 Психодиагноздың психодиагностика процесіне барынша тартылу дәрежесіне қандай диагностикалық техникалар тән: диалогтық техникалар объективті тесттер шкалалық техникалар аппаратуралық әдістемелер дұрыс жауабы жоқ 58 / 70 . Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi инстинкт деңгейі талаптану деңгейі қызығушылық деңгейі елiктеушiлiк деңгейі сендiру деңгейі 59 / 70 Қарым-қатынастың вербальды емес тәсілі : мотив зерттеу тәсілі микродеңгей кинестика, таксика,просемика зерттеу көзі 60 / 70 Адамдардың тұрмыс – еңбек барысында тәсіл, идеялар мен болжамдар бөлісу, алмасу құралы: қиял сезім тіл ой зейін 61 / 70 Иррационалды күшті және негізі жоқ қорқыныш тәуелділік эмпатия аддикция аффект фобия 62 / 70 . Әр адамның тілдесу сипаты мен мазмұнын айқындайтын құбылыс: қалауы жеке адам табиғаты қоғамдық қызмет ойы зейіні 63 / 70 . Адамның қоршаған ортаға, адамдарға қатысты жөнсіз өшпенділігі. Бұл: мазасыздық агрессивтілік ашушаңдық акцентуация дипривация 64 / 70 Л.С.Рубинштейн пікірінше, сана мен іс-әрекет байланысының мәні: сана мен әрекет біртұтас, бөлінбес сана мен әрекеттің механистік бірлігі сана тәуелсіз алғашқы әрекет, кейін сана іс-әрекет дербес 65 / 70 Адамдар арасындағы қатынастардың өзгеруіне ықпалды себеп экологиялық ауытқулар әлеуметтік-психологиялық орта жаратылыстан тыс күш жеке адам қалауы табиғи жағдайлары 66 / 70 Қарым-қатынас - бұл: пікір алмасу қатынастарға белсенділігі сұхбат адамдар арасындағы хабар алмасу кездесу 67 / 70 Жоғары дамыған рефлекстік қабілет мәні бағалау әскерлерге бейтарап қалу импульстік әрекеттер табиғи қасиет қатынастарды орынды сезіну, кездейсоқ пайым 68 / 70 Адамның өзін-өзі тануының негізінде жатқан фактор төңірегіндегілермен түйсінісуі субьективті бағалауы өз қабылдауы табиғи қасиет тылсым күш 69 / 70 Тіл көмегімен қарым-қатынас вербальды коммуникация ойлау пікір сөйлеу просемика ой қорытындысы 70 / 70 . Қарым-қатынастың бір-бірімен байланысты үш жағы: өзара қарым-қатынасты білудің проективті құралы коммуникативті,интерактивті,перцептивті логикалық ойлауды бағалау психодиагностикалық графикалық әдістемесі дұрыс жауабы жоқ Ваша оценка Перезапустить викторину