Психология 3 Педагогика и психология 1 / 70 Психодиагноздың психодиагностика процесіне барынша тартылу дәрежесіне қандай диагностикалық техникалар тән: шкалалық техникалар дұрыс жауабы жоқ объективті тесттер диалогтық техникалар аппаратуралық әдістемелер 2 / 70 Сана-сезім өз өнімімен бейнеленеді өзінің іс-әрекетін көрсетуімен барлық жауаптар дұрыс қоршаған адамдарды көрсетуімен өзін көрсетуімен бейнеленеді «Мен-Кейіпкер»; Мен -Концепция» өзінің жеке қажеттілігін көрсетуімен 3 / 70 Әкімшілік түрде мәжбүр етіп тексеру барысында әдістемені пайдалану психодиагностикалық зерттеудің қандай жағдайына сәйкес келеді: ғылыми ынтымақтасу сараптама жағдайы барлық жауаптары дұрыс барлығына клиент жағдайы 4 / 70 Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: мазасыздық аутизм афазия акцентуация апракция 5 / 70 Адамдар арасындағы сыйластық пен араздықтан, сенім мен күдіктенуден тұратын қатынас атауы: әлеуметтік қатынас қызметтік қатынас топтық қатынас жеке қатынас қоғамдық қатынас 6 / 70 Азаматтық қасиеттердің тұрақталуына негіз болар адам аралық қатынастар жас кезеңі: жігіт шақта балалық шақта орта жаста жас ауған шақта қартайғанда 7 / 70 Проксемика : бұл алшақтық дегенді түсіндіреді бұл компромиске келу дегенді түсіндіреді бұл жобалау дегенді түсіндіреді бұл жақындық дегенді түсіндіреді бұл тартымдылық дегенді түсіндіреді 8 / 70 Өзара терең сыйластық жайлаған ортадағы қатынас түрі қайшылықты дау-дамайлы бейтарап үйлесімді тәуелді 9 / 70 Психикалық бейне мен оны туындататын нақты әрекет арасындағы байланысты жоққа шығарған психологиялық теория: бихевиористік прагматистік гуманистік генетикалық гештальттық 10 / 70 Iс-әрекет дегенiмiз: ақыл-ой қабiлеттерiнiң жиынтығы туа берiлген мiнез-құлық түрi жоғары деңгейдегi психикалық бейнелеу жүре пайда болған ағза реакциясы сана арқылы басқарылатын белсендiлiк 11 / 70 . Қарым-қатынастың бір-бірімен байланысты үш жағы: коммуникативті,интерактивті,перцептивті психодиагностикалық графикалық әдістемесі дұрыс жауабы жоқ өзара қарым-қатынасты білудің проективті құралы логикалық ойлауды бағалау 12 / 70 ”Конфликтінің жалпы теориясы” негізін қалаушы: Л.Козер К.Маркс Т.Парсонс К.Боулдинг Г.Зиммель 13 / 70 Адамдардың тұрмыс – еңбек барысында тәсіл, идеялар мен болжамдар бөлісу, алмасу құралы: ой қиял сезім тіл зейін 14 / 70 Жас деңгейіне орай адамдардың бір оқиғаға болған қатынасы бірдей алшақ жақын бейтарап екі ұшты 15 / 70 Қарым-қатынас - бұл: адамдар арасындағы хабар алмасу кездесу пікір алмасу сұхбат қатынастарға белсенділігі 16 / 70 Адам іс-әрекетінің бәрі объектив сана басқарымында емес, астар санадағы ықпалдар жетегінде болатынын дәріптеген: Уотсон Маслоу Пиаже Торндайк Фрейд 17 / 70 Қарым-қатынас дегеніміз: тіл арқылы пікір алысу отбасылық қарым-қатынасты білу тұлғаның кейбір ерекшеліктерін білу тұлғаның эмоциональдық әлемінің кейбір ерекшеліктерін айқындау дұрыс жауабы жоқ 18 / 70 . Адамдардың бір-бірімен сөйлесуі, өздерінің бар екендігін білдіруі трансакционды стимул эмпатия транспозиция заңы фон мен фигура иллюзиялы қабылдау 19 / 70 Сөздік ассоциациялар әдісінің пайда болуы қай психологтың атымен байланысты: Г.Роршах Ф.Гальтон Г.Павлов Дж. Кеттел А.Бине 20 / 70 . Сөйлеудің алғашқы генетикалық қызметі белгілеу экспрессиялық жалпылама коммуникативті қоздырғыш 21 / 70 Психиканың адамға тән ерекшеліктері мен сананың пайда болуын ғылыми тұрғыдан зерттеуге негіз болған принцип: детерминистік креационизм іс-әрекеттік даму эволюциондық 22 / 70 Адамның өзін-өзі тануының негізінде жатқан фактор тылсым күш табиғи қасиет өз қабылдауы төңірегіндегілермен түйсінісуі субьективті бағалауы 23 / 70 Іскерлік қарым-қатынас формасы: іскерлік келіссөздер темпераменттің қасиеттерін диагностикалау жасөспірімдердің акцентуацияларын анықтау жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтау субъективті бақылау деңгейін анықтау 24 / 70 Жекелеген адамдарды талдау: ойынды талдау трансакционды талдау құрылымдық адамдарды талдау сценарийді талдау ережені талдау 25 / 70 Қарама-қарсылықты қатынастар сипаты үйлесім де жоқ,өзара кесе тұрады бірін-бірі шектейді толық үйлесімді толық үйлесімі жоқ, бірақ бірін-бірі шектемейді бейтарап 26 / 70 Қатынастардың құрылуы, тану, рефлексия – ол функциялар: іс-әрекет ойлау сана ерік қарым-қатынас 27 / 70 . Балалар «Отбасыны» не «өз Отбасысын» емес, Отбасыны өзіне елестететіндей етіп салатын әдістеменің авторы кім: Р. Бернс А.И. Захаров Л. Корман В. Вульф Я.Л. Коломенский 28 / 70 Роршахтың біріккен тесті әдістемесінің мақсаты қандай: топтың психологиялық климатын анықтау отбасылық қатынастың бұзылуын анықтау диагностика тұлға арқылы қатынастарды білу топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау 29 / 70 Баланың суретіндегі отбасы мүшелерінің орналасуы нені көрсетеді: отбасындағы өзара қарым-қатынастың кейбір психологиялық ерекшеліктерін тұлғаның эмоционалдық әлемінің ерекшелігі отбасының жеке мүшелеріне баланың эмоционалдық қарым-қатынасын баланың «мен кейіпкер»-ін оның жыныстық ұқсастығын 30 / 70 Гуманистік психология теоретипі: Ж.Пиаже Д.Брунер Э.Л.Торндайк А.Х.Маслоу З.Фрейд 31 / 70 Адам образын жасаудың кең тараған тәсілі-бітіс тану мәні: ақырғы нәтижені күмі ілгері барластыру бірінші мінездеменің бекіп қалуы өз қасиеттерін екіншіге аудару бірінші көрген бейнені бекіту соңғы мәліметке бағыну 32 / 70 Л.С.Рубинштейн пікірінше, сана мен іс-әрекет байланысының мәні: сана мен әрекет біртұтас, бөлінбес іс-әрекет дербес сана тәуелсіз алғашқы әрекет, кейін сана сана мен әрекеттің механистік бірлігі 33 / 70 Әлеуметтік ортаның көңіл-күй үйлесімдігі: ерсесектер қатынасы өмірлік тәжірибе бала-шаға жанжалы табиғи факторлар кәсіптік дәреже 34 / 70 Тапсырмалары сұрақтар немесе тұжырымдар түрінде берілген әдістемелердің үлкен тобы. Бұл : проективті әдістемелер жетістіктер тесттер сауалнамалар интеллект тесттері вербальдық тесттер 35 / 70 Сөздiк, вербальды қарым-қатынас қолданады ишарат тiлдi көз байланысы көзді пантомимика 36 / 70 . Әр адамның тілдесу сипаты мен мазмұнын айқындайтын құбылыс: қоғамдық қызмет зейіні қалауы ойы жеке адам табиғаты 37 / 70 Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi елiктеушiлiк деңгейі талаптану деңгейі қызығушылық деңгейі инстинкт деңгейі сендiру деңгейі 38 / 70 Адамның өз мүмкіншіліктерін ашуға болған қажеттіліктің негізі, Маслоу пікірінше жақсылыққа ұмтылу жамандық ниет пайдакүнемдік қорғаныс бейтарап қалу 39 / 70 Адам болмысының негізі оның өзін-өзі таныту мен өз мүмкіншіліктерін ашуға болған ынта-ықыласында деп есептеген бағыт: гештальттық гуманистік когнитивтік фрейдік бихевиористік 40 / 70 Тілдік қарым-қатынас әлеуметтік қарым-қатынаста жағдайда топтар арасындағы қарым-қатынас жағдайда бұл бір адамның басқа адамға сөз көмегімен ақпарат беруі және оны зерделеуі: жеке адамдар қарым-қатынаста арасындағы жағдайда саяси қарым-қатынаста жағдайда 41 / 70 Конфликттер себебі әлеуметтік өзара іс-қимыл процесінде байқалады – деп есептеді Т.Шибутани А.Басс Я.Морено А.Адлер З.Фрейд 42 / 70 Жанның табиғаты туралы пікірлер айтқан З.Фред В.Вундт Ж.Пиаже К.Юнг Аристотель 43 / 70 . Диалогтық техникаларға қатысты дұрыс пікірді көрсетіңіз диалогтық техникалар тек жазбаша болуы мүмкін диалогтық техникалар тек ауызша болуы мүмкін дұрыс жауабы жоқ диалогтық техникалар ауызша (вербальдық) және жазбаша (вербальды емес) болуы мүмкін диалогтық техникалар тек проективті болуы мүмкін 44 / 70 Рефлексия : жақсы көру сезімін білдіру субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай түйсінгенін сезінуі субьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі жек көру сезімдерін білдіру обьектінің қарым-қатынас барысында қарсы адамның қалай қабылдағандығын сезінуі 45 / 70 Ересектердің, балаларға қарағанда, аралық қатынастарды бағалау деңгейі мән-мағынасына үңіле бермейді әсерге берілмейді оңай қабылдайды дәлірек пайымдайды орынды сезінеді 46 / 70 Жеке тұлғаның өзiне-өзi баға беруi ұмтылу пікір сендiру өзін-өзі бағалау талаптану деңгейi 47 / 70 . Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоционалды күйін түсіну – бұл: эмпатия қашықтық түсіну рефлекция қабылдау 48 / 70 .Дж. Брунер ж.т.б. бастаған психологиялық бағыт: генетикалық гуманистік бихевиористік гештальттық когнитивтік 49 / 70 Психологияда тіл арқылы ақпарат алмасу процесі түсіну ойлау ерік-жігер қарым-қатынас қабылдау 50 / 70 Адамның образын ол жөніндегі ең соңғы мәліметке орай түзу жаңалықты әсерлену бітіс тану алғашқы әсер асыра сілтей әсерлену болжай әсерлену 51 / 70 Мимика дегеніміз тұлға арқылы қатынастарды білу санасыз қарым қатынасының деңгейін анықтау топтағы тұлғаның мәртебесін анықтау қарым-қатынас кезіндегі беттің құбылысы B) C) D) E) іс-әрекет 52 / 70 . Когнитивтік психологияның негізгі зерттеулері: тума қасиеттер көңіл-күй қалыптары қабілет танымдық процестер мінез 53 / 70 Ықпал жасау қатынасын білдіретін психалогиялық термин перцептив коммуникатив вербальдық интерактив сигнификатив 54 / 70 . Тілдесу қызметінің нәтижесі нақты пікір божам ой қайта жасалған зат адамаралық қатынас өзгертілетін өнім 55 / 70 . Жеке тұлғаның өзiн-өзiн бағалауын қалау деңгейi сендiру деңгейі елiктеушiлiк деңгейі қызығушылық деңгейі инстинкт деңгейі талаптану деңгейі 56 / 70 Баланың іштен жетілмей туатын, физикалық және психикалық дамуындағы патологиялық кемістігін қалай атайды: нақұрыс есі ауысқан дебильділік ақылы таяз есі дұрыс емес 57 / 70 Жоғары дамыған рефлекстік қабілет мәні бағалау әскерлерге бейтарап қалу кездейсоқ пайым табиғи қасиет импульстік әрекеттер қатынастарды орынды сезіну, 58 / 70 Уақыт ағымына берілмей, ұзақ мерзім сақталатып адамның психологиялық белгісі: ойы қажетсінуі әрекет жоспары сөз пайымдауы сезімі 59 / 70 Толыққанды ақпарат алмасу үшін қажетті басты тіл құралы ырғақ дыбыс сөз әуен сөйлеу 60 / 70 . Аурудың, психотроптық және өзге заттардың әсерінен қалыпты ойлау барысының бұзылуы: афазия апракция aутизм мазасыздық акцентуация 61 / 70 «Мінез акцентуациясы» сауалнамасының авторы кім: Дұрыс жауабы жоқ Айзенк Дж.Кеттел Шмишек Роршах 62 / 70 Қарым-қатынастың вербальды емес тәсілі : зерттеу тәсілі микродеңгей зерттеу көзі мотив кинестика, таксика,просемика 63 / 70 Жеке кісінің қатынастарын төрт деңгейде анықтау үшін үш әдістемені қай психолог енгізген: Дж. Тоух И.С. Кон Дж. Морено Р. Бейлс Т. Лири 64 / 70 Қарым-қатынастың құрамдас бөлігі ретіндегі бір адамның өзгені қабылдауы барлық жауабы дұрыс перцепция агнозия апперцепция дұрыс жауабы жоқ 65 / 70 Иррационалды күшті және негізі жоқ қорқыныш аффект тәуелділік фобия эмпатия аддикция 66 / 70 «Тест» терминін қай психолог ұсынды В.Вунд А.Бине Л.С.Выготский Ф.Гальтон Дж. Кеттел 67 / 70 Сана сезім мен тұлғаның толық деңгейлік концепциясын қай психолог ұсынды Э.Г. Эйдемиллер И.С. Кон А. Анастази Б. Баумейстр Э.Эриксон 68 / 70 Адамдар арасындағы мәнді қатынастардың түзілуіне себепші ең маңызды тәсіл: коммуникативті перцептивті интерактивті вербальды сигнитативті 69 / 70 . Конфликтінің функционалдық теориясын жетілдірген М.Вебер Г.Зиммель К.Маркс Э.Дюркгейм В.И.Ленин 70 / 70 . Калифорниялық психологиялық сауалнама қанша тұжырымдамадан тұрады 100 500 480 200 280 Ваша оценка Перезапустить викторину